Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

lol, vooral het eerste :)

Vandaag It's Kind of a Funny Story bekeken, ook maar zwakjes, wel beter als de vorige maar toch. Erg matig filmweekendje geweest  :-[

Grindtegel

Vandaag gezien de Noorse film Trolljegeren (the troll hunter). Eindelijk weer een keer een goede spannende film, werd wel weer eens tijd. Aanrader!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jowi

Gisteravond dan ook maar aan The Borgias begonnen, de season opening, dubbelaflevering. Moet zeggen dat ik het erg goed vind, die Jeremey Irons is echt super als foute, corrupte Paus (om maar een pleonasme te gebruiken)...  :worship:

Snutchz

Dexter S05E01/02

Matig... en Desmond Harrington (Quinn) zit totaal niet in zijn rol  :hmmm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

BernHardN

voor m'n vrouw vanavond "Ladri di biciclette" ( de fietsendief) film uit 1948

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Snutchz

Dexter S05E03

..al 'n stuk beter  :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

rbormans

Citaat van: Shadowfox op mei 15, 2011, 09:18:45
Begonnen met The dead zone. Wat goed een goede serie zeg. gister gelijk 7aflvr gezien. Je word echt in elke aflevr ingezogen. superrr.
iemand bekend met deze serie?
Ja, heb de 6 seizoenen gezien. Erg vermakelijk.

djaxx

Citaat van: Snutchz op mei 16, 2011, 12:08:32
Dexter S05E03

..al 'n stuk beter  :)

Ik had nethetzelfde, 1 en 2 waren echt ni goed. Nu word het echt wel terug beter :)

Snutchz

..en wat is er met Desmond gebeurd ? ..ziet eruit alsof ie z'n salaris van vorig seizoen heeft opgemaakt aan drank en drugs  :P

Ronin79

modde239

Net eerst naar Drive Angry gekeken wat een  >:( film zeg.... :(.....en toe naar The Troll Hunter (Trolljegeren) gekeken  :popcorn:....dat was echt een top film erg goed gedaan...... :clapping:

RalphH

Citaat van: modde239 op mei 17, 2011, 04:10:15
Net eerst naar Drive Angry gekeken

Same here.
GE-NI-AAL  ;D. Beetje in de stijl van Grindhouse.
Verhaaltje is natuurlijk flinterdun, CGI is bras, maar het geheel is zo over the top lomp dat het uiterst vermakelijk is. Prachtig acteerwerk van William Fichtner als "The Accountant", daar mogen ze zo een op zichzelf staande film van maken.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Ronin79

Lijkt me ook een mooie film, Inmiddels heb ik hem binnen.

Ook; Tucker & Dale vs Evil moet ik nog kijken (zoals zovelen nog)
Ik heb er van de week alvast een paar minuten ervan gezien, lijkt mij een vermakelijke film.

jowi

Nog maar een keer Something something something DarkSide :D

treky22

Net gekeken:

The Vampire Diaries Seizoen 01, Afleveringen 20 + 21

Morgen Aflevering 22 kijken, en dan op naar Seizoen 02
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Skyfox

Gisteravond Skyline gekeken. Verstand op nul en me lekker laten verrassen. Vond het best een leuke film. Vooral de scene dat de Ferrari de garage uitrijdt...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Ronin79

Dat was idd best een vermakelijke film.
Die scene wat jij bedoelde vond ik best best goed.
Ik had verwacht dat ze weg zouden komen.  ;)

Skyfox

Citaat van: SillentWolf op mei 18, 2011, 08:53:15
Ik had verwacht dat ze weg zouden komen.  ;)

Ik ook inderdaad. Heerlijk dat films tegenwoordig vaak wat onvoorspelbaarder zijn en niet standaard Hollywood  :angel:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Tinus_

Maar het allerlaatste stukje van de film hadden ze er niet achter hoeven te plakken.
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Ronin79

Misschien een wat ander einde had wellicht wat beter gepast dan die scene.
Al met al was het geen onaardige film.

RalphH

Ik vond het einde wel een soort van aangename verrassende wending, maar wel een cliffhanger ja.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Vande

Vanavond The Event aflevering 21
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

jowi

Citaat van: Vande op mei 19, 2011, 18:39:57
Vanavond The Event aflevering 21
Ik moet er nog aan beginnen; is het de moeite waard? Ik hou wel van dingen als Fringe en science fiction etc, maar bijv. FlashForward vond ik weer tenenkrommend slecht...

Ronin79

Net het overgrote deel gekeken van Undisputed III, in ieder geval alle vecht scenes.
Heerlijk man ... dan gebeuk en geschop  ;D .

Leuke film.  ;)

Denon Focal

Gisteren Dexter S4 afgekeken en begin S5.
Erg onverwachte wending, ik was er echt naar van. met name dat kleine mannetje.
Weet niet of ik het nog wil gaan kijken.

@Snutchz en Djaxx: wordt het weer beter?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks