Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Gaeje

training day viel nog mee,

het was niet opper-origineel, maar het verhaal klopte wel en er werd goed gespeeld. Lees: geloofwaardig spel, niet meer dan dat. Wat ik wel een beetje dom vond waren de gastrolletjes van Dr Dré, snoop dogg en macy gray. enerzijds wel leuk voor hen, maar als je die kent als kijker als artiest, heb je (vind ik) het moeilijk om die in die rol te zien. maw dit is nadelig voor de film, want ze komen niet over als personages. Maar goed. Al bij al beter dan ik verwacht had

Point7

Zonet gekeken naar:

- Platoon
- Tango & Cash
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

mrmilksop84

ik zit nog te twijfelen om the pianist of een stuk van Band of Brothers te kijken (beiden nog nooit gezien)
denk dat het ff 2 uurtjes band of brothers word

sauron

ga een nieuwe aanwinst (oudere film) kijken en wel... Willow
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

BOUBOU

Ik ga het maar eens proberen met The Pianist.....schijnt een zeer sterk verhaal te zijn.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

patrick_vdb

Citaat van: bmateijsen op april 18, 2004, 09:16:23
Gistermiddag Cidade De Deus oftewel City of God.... en daar was ik wel even stil van! Extreem goede film in alle opzichten!!

Hij is erg goed he? 8)

Van het weekend "The Stand" , "LOTR FOTR" en "The last house on the left" erdoorheen gejast, het weer was het toch niet waard om naar buiten te gaan ;D

Mvrg

Patrick

MarcoV

Grindtegel

Ben net terug uit Scheveningen waar ik in Pathe Secret Window heb gezien. Redelijke film maar een beetje langdradig en ik wist de clue eigenlijk al vanaf het begin van de film (terwijl ik die normaal gesproken echt nooit snel doorheb...)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

Giser Hidalgo gezien en vanavond T3 gekeken.
Allebei leuke popcorn films ;D

Roland

Ik ook Terminator 3 gekeken + alle extra's ...

Rogier1988

Kben lekker vrij.. en ben volgeboekd.. dus kan even geen films meer kijken.. Muziek moet nu even voor.. O0 .. maar GISTERE.. toevallig erin gehad... U-571

Mvg
Roger

Point7

Citaat van: mrmilksop84 op april 18, 2004, 19:44:28
ik zit nog te twijfelen om the pianist of een stuk van Band of Brothers te kijken (beiden nog nooit gezien)
denk dat het ff 2 uurtjes band of brothers word

Beide zijn zeer goed. Zeker als je van oorlogsfilms houd. The Pianist is minder actie, maar wel indrukwekkend en aangrijpend.
CU
Jurgen

Point7

Citaat van: sauron op april 18, 2004, 20:02:35
ga een nieuwe aanwinst (oudere film) kijken en wel... Willow

Zeer goede film vind ik. Je ziet amper dat het een oude film is buiten de toen nog jonge acteurs (o.a. Val Kilmer)
CU
Jurgen

VlisChris

Alweer geen TTT EE :( :( maar Titanic vanavond :-\
Ook te overleven ;D

Grindtegel

Vanavond naar de sneak naar Starsky & Hutch. Ben eigenlijk helemaal geen humor liefhebber dus ik hou mijn hart vast  O0 (eindelijk weet ik waar deze smiley voor is!)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Andy69

Vanavond op het programma :  Kill Bill Vol 1  ;D

sauron

Citaat van: Andy69 op april 19, 2004, 21:27:59
Vanavond op het programma :  Kill Bill Vol 1  ;D

die ga ik dus morgen kijken ben benieuwd vanavond the matrix reloaded (agian)
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

Andy69

Citeerdie ga ik dus morgen kijken ben benieuwd

Sauron maak je borst maar nat, ik heb nog nooit zoveel ledematen zien rondvliegen in een film :) Wat een topper die Kill Bill Vol.1

Wens je veel kijk plezier morgen ;)

Gr
Andy

VlisChris

Rondvliegen van ledematen wordt op den duur inderdaad zelfs storend :) Maar als je daar even doorheen prikt is het een geweldige film :)

Grindtegel

Heb net nog even Kill Bill Vol. 1 zitten en kijken en weer ontzettend genoten.

In de bios vond ik hem al erg goed, maar nu ik hem voor de 2e keer heb gezien ben ik nog veel en veel meer onder de indruk van dit prachtwerk. Misschien is het verhaal flinterdun en de gore overdreven, maar wat een stijl en wat ontzettend goed verteld.

Die kleine details, de hommages aan de western, de japanse samurai en anime, dit is een waanzinnig kunstwerk van de grootste filmliefhebber die bestaat.

Jammer dat de dvd wat spartaans is wat extra's betreft, maar voor mij is Tarantino echt TOP en ik kan niet wachten op Vol. 2.

bmateijsen

Gisteravond nog maar eens Disney's Tarzan gekeken... Deze had ik nog nooit op de barco gezien en ik was eigenlijk ontzettend onder de indruk van de animaties, de diepte, maar ook de details in de film. Tja.. was eerder gewoon niet opgevallen. Blijft overigens wel een hele leuke film  8)

Roland

Net Toy Story 1 gekeken ... nog nooit gezien, maar toch wel erg vermakelijk en best wel mooi gemodelleerd + gerenderd ... de film is tenslotte wel zo'n 9 jaar oud :)

Raymen

Net klaar met master and commander....

WOW wat een geluid......... :o :o :o

Een van de beste dvd`s voor het testen van je SUB.

Vondt het een hele goede film trouwens.

9/10

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

mrmilksop84

was vanavond om 9 uur klaar met Band of Brothers binnen 2,5 dag gekeken wat een serie zeg!
Onwijs gaaf het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien qua films/series  :o :o :o :o

dvd-fan

gisteren texas chansaw en honey gekeken. Vanavond gotica en the missing.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS