Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Gister Disc 1 gekeken van TTT EE.
Vavond naar de Marathon van Kill Bill 1 en 2
En dan morgen als het lukt Disc 2 van TTT EE afkijken.

Jinsu

Hoi,

Vanavond is Equilibrium aan de beurt ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Kerstmanno

Citaat van: Whistler op april 21, 2004, 13:16:14
Hoi,

Vanavond is Equilibrium aan de beurt ;) .

MvGr,

Whistler
Vond ik een aardige film, al kan ik me er echt NIKS meer van herinneren.

Roland

Vanavond Blues Brothers 2000 gekeken.
De film zelf was behoorlijk waardeloos (zeker in vergelijk met het origineel), maar nog wel aardig om te kijken, vooral omdat er een groot aantal bekenden in spelen, waaronder wat bekende acteurs (John Goodman: Walter in Big Lebowski, 'Sully' in Monster's Inc.) en Joe Morton (Miles uit Terminator 2).
Voor de rits een blik muzikanten zoals James Brown, B.B. King, Eric Clapton en Erykah Badu.
Ach ... toch wel vermaakt :)

MrPink

Two Hands weer eens :)

Groetjes,
Oscar

MarcoV

bmateijsen

Gisteren Kill Bill Vol 1. gekeken... Ik had de film nog niet gezien, maar natuurlijk zoveel over gehoord dat de verwachtingen ook hoog waren... En wat vond ik er dan van? WAANZINNIG!! Tarantino bijna op zijn best, als je kijkt naar cameratechnieken, een crossover van cinematechnieken, de dialogen, de simpelheid, maar effectiviteit van het verhaal... en natuurlijk de overtop gore (die ook monsterlijk aanwezig was in Dusk till Dawn). Voor mij puur genieten..

Groet Bjorn

Andy69

Wat zij ik Bjorn een topper he die Kill Bill Vol.1 :)

Vanavond ga ik Gothika kijken :) Moet ook heel goed zijn..

Gr
Andy

Roland

Net Daredevil gekeken en hij viel me niet tegen.

KHunt-er

CiteerVond ik een aardige film, al kan ik me er echt NIKS meer van herinneren.

;) Ken het... Kijk veel te veel films. Sta regelmatig in de videotheek met films in m'n handen die ik al (meermaals) gezien heb. Bij de kassa vertellen ze me vervolgens doodleuk dat ik hem al een keer gehuurd heb ::)
En kan ik weer teveel te lang naar de schappen staren wat ik NU weer moet nemen. ;)
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Grindtegel

Ik weet altijd welke film ik al wel of niet heb gezien, zelfs hele oude. Wel is het zo dat ik de gang van de film niet goed meer kan herinneren, alleen bepaalde scenes of hoe die afloopt.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

Ik ken het. Heeft wel als voordeel dat je films altijd weer opnieuw kan kijken. Ze blijven je verrassen :P ;D

NeonKnight

Dat lijkt me geweldig.

...ik weet na twee minuten het hele verloop en het einde van een film die ik in 1985 heb gezien  :'(
Maar als ik ergens een paar schroeven uit heb gedraaid, ben ik standaard de schroevendraaier kwijt en moet ik een paar minuten zoeken. Raar ding, dat geheugen...

Mvrgr,
NeonKnight.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Raymen

Vanvond love actually op het menu staan :P

MVRG,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

KHunt-er

Yeah Baby, Yeah!!

Austin Powers 2; The Spy Who Shagged Me :D
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Point7

Gisteren naar Saints & Soldiers gekeken.  Heeft zeer veel weg van Band Of Brothers. Niet slecht, maar iets te weinig spectaculaire scenes.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

bmateijsen

Gisteravond The Inlaws, the Wedding gekeken... best grappig...voor een Michael Douglas film ;) Vanavond dan toch maar Master and Commander...

Groet Bjorn

VlisChris

Gister KB2 gezien in de bios.
Vanavond weet ik nog niet :)

Harry HT

Citaat van: bmateijsen op april 24, 2004, 13:45:01
Vanavond dan toch maar Master and Commander...
Deze film vond ik in de bios erg mooi. Maar met je crt zal het ook een mooie film zijn om te zien.

Vanavond kijk ik Waking the dead.
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Scarp

Zonet kill bill vol1 gekeken. Niet helemaal mijn genre, maar toch aardig. Minder expliciet bloederig dan ik eerst dacht (meer grappig bloederig)

Gaeje

gisteren master en commander gezien, verwachtte er niet veel van, behalve russel crowe in een kostumering die hem totaal niet past op een boot. Dat was ook wat ik kreeg. het eerste uur, althans, het tweede was beter. lees: goed. ik zou hem nooit kopen, maar ik heb hem toch ns gezien en het geluid was wel goed.

G.

MarcoV

Hier vanavond ook weer eens Daredevil  ;)

Marco

KHunt-er

Ga nu aan 5th Element beginnen, met een lekker borreltje erbij! :)

Oracle

Even een paar reacties:

- 5th element : top! Waanzinnige film! Een van mijn favorieten!
- LotR:TTT: wacht maar op LotR:RotK.. nog veel beter!
- Blues Brothers 2000: waardeloos.. 2 hours of my life waisted..
- Kill Bill: ik wacht lekker op de box van 1 & 2... maar nu al (ongezien) goed (ben beetje fan van Tarantino)
- Equilibrium: goed... zeker niet matrix-achtig (zoals af en toe gezegd)! Christian Bale in een top-rol!
- Gothika: af en toe echt kippenvel! Een paar keer goed geschrokken...  >:D

Zelf hebben we vanavond 'The money pit' gekeken... Niet hoogdravend, maar wel leuk!  8)

Groet,
Mark

Jinsu

Hoi,

Gisteren was Matrix Revolutions aan de beurt 8) . Vanavond doe ik eens S.W.A.T. erin eens kijken of ik nog meer dingen zie die gewoon niet kunnen :P .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.