Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Gisteren:

Vampire Diaries S1 E14 en 15.

Voetbal; International.

Vanavond:

De vrouw des huizes is met een collega even weg, de kleine word op bed gelegd ... dus kan ik mooi: Vampire Diaries S1 E16 en E17 kijken,
mits de kleine blijft slapen  ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Skyfox

Vandaag al 3 concerten op dvd en bluray gekeken:
Andrea Bocelli - Vivero
Katie Melua - Live in Rotterdam (zat mezelf nog te zoeken in het publiek  :hehe:)
Shakira

Erg gave opnames. Vooral Andrea was echt een verrassing.

Zo starten met Blade Runner op bluray. Ben benieuwd hoe deze is ivm de dvd versies.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

-chiel-

James Blunt, all the lost souls op DVD.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

djaxx

Citaat van: skyfox op maart 18, 2011, 21:29:17

Katie Melua - Live in Rotterdam (zat mezelf nog te zoeken in het publiek  :hehe:)

Damn, die zou ik ook wel eens willen bekijken! Was deze goed en waarkan ik hem aankopen?

Skyfox

Citaat van: djaxx op maart 18, 2011, 22:35:19Damn, die zou ik ook wel eens willen bekijken! Was deze goed en waarkan ik hem aankopen?

Die zit bij de cd Katie Melua Collection. Nu voor 6,49e bij play.com.

Het is een prima registratie. Niet iedereen weet dat er 3 of 4 nummers aan het einde van het concert overnieuw zijn gezongen door Katie omdat de projectie op de achtergrond niet goed werkte. Het werd een lange doordeweekse dag :-p
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

djaxx

Citaat van: skyfox op maart 18, 2011, 23:33:27
Die zit bij de cd Katie Melua Collection. Nu voor 6,49e bij play.com.

Het is een prima registratie. Niet iedereen weet dat er 3 of 4 nummers aan het einde van het concert overnieuw zijn gezongen door Katie omdat de projectie op de achtergrond niet goed werkte. Het werd een lange doordeweekse dag :-p

thx!!!!

frankp

Gisteren gezien:

Zeer vermakelijke film. Komt wat traag op gang, maar de laatste helft toch redelijk op het puntje
van mijn bank gezeten.
Score: 7,8/10

erwinh

Mr and Mrs Smith gezien. Echte popcorn, maar het geluid is echt fenomenaal :headbanging:. Vooral subtiel. Leuke verrassing!! Aanrader
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

djaxx

Citaat van: skyfox op maart 18, 2011, 21:29:17

Heb hem ook gaan kopen vandaag, wel jammer dat er geen surroundspoor bij is :(

Concert lijkt alvast super geweest te zijn, heb nog maar enkele fragmenten bekeken, morgen ga ik hem helemaal bekijken :) Thx voorde tip nog is :)

-chiel-

Lie to me seizoen 2, aflevering 18, 19 en 20.

Ronin79

Afgelopen dagen oa. gekeken:

* Fringe S03 E14. (720p)
* Vamipre Diaries S01 E18 en E19. (1080p)
* VI
* Reign Of Assassins (1080p) - Chinese Martial Arts film met Michelle Yeoh.

Vandaag:

Fringe S03 E15, Dexter S05 E08. (beide in 720p) Blijven leuke series  ;)

eduard

Net voor de 2de keer kill speed gekeken maar nu op een plasma tv en niet op mijn projetor. Wat een bagger film was het eigenlijk. De eerste keer dacht ik dat hij nog wel aardig was. Ik was zeker dronken ofzo :).

djaxx

Na welgeteld een uur afgezet wegens totaal niet mijn soort van humor, echt flauwe film.

Ronin79

Dat kun je wel stellen.
Hele flauwe humor, totaal niet om te lachen.

HTip

Gisteren The Ghost Writer gezien. Een erg goede film met een verrassende wendingen en slot. Echt nog een keer kijken om het verhaal te begrijpen...

Beeld was ook erg goed, geluid was voornamelijk aan de voorkant, maar wel goed gedaan. Helaas weinig gebruik gemaakt van ambience toevoegen in de rears.

Aanrader!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Om 12.30 Ajax kijken. Ben benieuwd  ;)

Update:

Pauze tussen Ado en Ajax.

Ik moet echt zeggen ... beschamend voetbal. Vooral van de verdediging van Ajax.

Toen Maarten Stekelenburg zijn duim brak bij de training, zei ik al tegen mijn vriendin; Dit gaat Ajax het Europese gebeuren, het landskampioenschap en de beker kosten.
Zeker omdat ook onze kleine vriend; Keneth Vermeer  nog niet helemaal fit is.

Kennelijk krijg ik toch gelijk, en daar word ik niet vrolijk van.  :(

Verhoeven is geen Ajax keeper, en hij kan al helemaal niet zijn verdediging neer zetten.
Beschamend  :'(

skank1

Citaat van: HTip op maart 20, 2011, 12:21:42
Gisteren The Ghost Writer gezien. Een erg goede film met een verrassende wendingen en slot. Echt nog een keer kijken om het verhaal te begrijpen...

Beeld was ook erg goed, geluid was voornamelijk aan de voorkant, maar wel goed gedaan. Helaas weinig gebruik gemaakt van ambience toevoegen in de rears.

Aanrader!

Idem gisteren ook the ghost writer opgezet, maar ik viel in slaap na een halfuur..... MM misschien toch eens opnieuw proberen
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Kjelt

Gisteren de Season of the Witch gekeken met N. Cage, mwahhh niet slecht maar zeker niet geweldig. Ik vind de 5,4 imdb score iets aan de lage kant, had hem zelf een 6je gegeven.
Probleem is dat deze film voor de die hard horror freaks (ik niet dus) te soft is en voor de adventure/history kijkers (ik dus oa) wat teveel enge scenes heeft.
Maar goed verhaal is zeer voorspelbaar en er zijn weinig verassende wendingen of neven verhaallijnen, toch mooi voor de natuurbeelden en omgevingen.

Ronin79

Dus gewoon een goede Fantasy film.
Althans zo zou ik hem omschrijven.

Binnen kort ook maar eens kijken, hij lijkt mij erg vermakelijk.  ;)

celerontje

Citaat van: HTip op maart 20, 2011, 12:21:42

Aanrader!
Goede film! Maar op zich is het verhaal in een paar regels samen te vatten, maar het zit gewoon erg sterk in elkaar. ;)
Wel jammer dat het chromakeyen met dat raam zo slecht gedaan is... :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DVDGuy

Voor vanavond een luchtige film  :music:

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HTip

Citaat van: skank1 op maart 20, 2011, 13:34:19
Idem gisteren ook the ghost writer opgezet, maar ik viel in slaap na een halfuur..... MM misschien toch eens opnieuw proberen
Bij ons net tegenovergesteld. Wij hadden na 1h20m het gevoel dat de film net was begonnen. Misschien maakt de ruimte en omgeving nog uit hoe de film overkomt...

Citaat van: celerontje op maart 20, 2011, 16:19:50
Goede film! Maar op zich is het verhaal in een paar regels samen te vatten, maar het zit gewoon erg sterk in elkaar. ;)
Wel jammer dat het chromakeyen met dat raam zo slecht gedaan is... :(
Het verhaal lijkt simpel, maar is dat zeker niet en het zit zeker sterk in elkaar. Het raam viel eigenlijk best mee. Het was wel te zien, maar nu ook weer niet heel erg storend.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Onne

Vanavond "The day after tomorrow"gekeken, blijft een goede film met actueel onderwerp. Geluid is super!!

Gister avond "Wild Hogs", erg grappig, ik lach elke keer weer om dezelfde grappen (of ligt dat aan mij?)

Eergisteren, een gouwe ouwe "The Rock"  --  "You need to know basics, you don't need to know!"
2 van mijn meest favoriete acteurs, Sean Connery en Nicholas Cage.

Herinnert mij meteen aan "The name of the rose" , die moet ik binnenkort weer eens kijken!!