Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

frankp

Blijft een hilarische film!!!  :clapping:

Ghosty J

Ik zeg tijd voor deel II. Wie maakt deel II aan?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

Deel I

Ik ga vanavond denk ik maar weer eens Black Hawk Down kijken ofzo.

jowi

Citaat van: Christiaan S op maart  3, 2011, 12:46:35
Deel I

Ik ga vanavond denk ik maar weer eens Black Hawk Down kijken ofzo.
Toepasselijk :D

VlisChris

Hm? Die moet je even uitleggen?

Ronin79

Ajax tegen RKC ... what else   ;)

jowi

Citaat van: Christiaan S op maart  3, 2011, 12:52:50
Hm? Die moet je even uitleggen?
Afgelopen maandag heeft de Nederlandse Marine in het diepste geheim geprobeerd een aantal mensen uit Libie te halen mbv een actie met Lynx helicopter... dat ging dus helemaal mis. De militairen zijn door het Libische leger opgepakt en de heli is in beslag genomen...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/03/gijzeling_militairen_epic_fail.html
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/03/binnenland/operatie-slecht-voorbereid-of-verraden.xml

VlisChris

Ah, op die manier :D Had er zelfs nog over gepost in het Libie topic :-X

djaxx

Ronin79

Erg vermakelijke film. Ik vond hem leuk.
veel plezier met kijken  ;)

djaxx

Citaat van: SillentWolf op maart  3, 2011, 17:36:24
Erg vermakelijke film. Ik vond hem leuk.
veel plezier met kijken  ;)

Heb hem net bekeken, leuk voor 1 keertje maar echt veel vond ik er ook weer niet aan.

JCL

Gisterenavond The Mechanic gezien. Was wel oke, maar soms wel erg over de top! Niet echt helemaal overtuigd.

Denon Focal

Net Blade Runner directors cut gekeken.
Blijft een top film maar vind het origineel beter dan de extended of directors cut

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

djaxx

celerontje

Je kreeg meteen zin om je eigen arm te amputeren? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

djaxx

Citaat van: celerontje op maart  4, 2011, 00:02:39
Je kreeg meteen zin om je eigen arm te amputeren? ;D

Damn ja, Saw 1 toestanden :)

djaxx

Na de vele goede opmerkingen op de forums deze maar eens bekeken en god damn, bangelijk goede film. De twee uren zijn voorbij gevlogen.
Crowe speelt hier WEER subliem. Fantastische akteur en dito film,aanrader!

raMniv

Vanavond maar weer verder in prison break seizoen 1.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

neptune

hehe eindelijk mn favo topic maar dan deel II weer gevonden.
Was handiger geweest om bij de laatste post van deel 1 een link naar deel 2 te plaatsen.
(dus eigenlijk een volg-post)
zet hier iets neer

djaxx

Vrij langdradig met momenten, had er meer van verwacht. 6/10

Grindtegel

Net gezien: Black Swan. Superfilm, super prestatie van Nathalie Portman, het was weer een fijn filmavondje!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Net nog gekeken: Ajax - AZ.

Leuke wedstrijd waar AZ onder de voet gelopen werd ... en zo hoort het ook  ;D

HTip

Gisteren Underworld op BD gezien. Niet echt een goede film, maar wel de ultieme zwartwaarde- en schaduwdetailtest voor projectoren en TV's. Prachtig beeld, ondanks dat het 1080i is. Zal wel door de goede deïnterlacer te maken hebben. Geluid ook erg mooi ruimtelijk, alleen door de PAL-versnelling wat minder body dan ik gewend ben. Ook de centerspeaker was niet zo mooi geïntegreerd in de bubble.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nooff

Citaat van: Grindtegel op maart  7, 2011, 00:08:33
Net gezien: Black Swan. Superfilm, super prestatie van Nathalie Portman, het was weer een fijn filmavondje!
Die vond ik dus HE-LE-MAAL niets, echt geen doorkomen aan.