Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Grindtegel

Net gezien: The Disappearance of Alice Creed. Superfilm in de stijl van Shallow Grave, geweldig geacteerd van de 3 hoofdrolspelers. Echte aanrader deze Britse thriller, gaat dat zien!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Gisteren; de laatste 3 afleveringen van Fringe Season 2 gezien.

* V Episode 4 Season 2

Vandaag:

* No Ordinary Family Episode 4 en 5
* Spartacus: Gods Of The Arena Episode 2 en 3.

Verder denk ik dat ik vanavond nog de laatste aflevering van Dexter Season 4 ga kijken.
Tenminste als we daar nog de tijd voor hebben.

jowi

Aflevering 5 van Californication Season 4 (1080i), en nu nog even de avond uit knallen met Alice In Chains live @ Rock Am Ring 2010 (1080i, DD5.1) :headbanging:

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Best een leuke film. Veel kijk plezier.  ;)

DVDGuy

Gisteravond gekeken

Vanavond: Feyenoord - Heracles
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

Wat afleveringen gekeken van; No Ordinary Family en VI (via het internet).

Shadowfox

Get low met robert duvall.

De betere drama van de afgelopen tijd. Een absoute aanrader

Het word maar weer duidelijk gemaakt dat sorry zeggen soms niet genoeg is.....

beeld 10
verhaal 10
geluid 8

Perfectionist

Katyn (over de moord op ca. 15.000 Poolse officieren in het bos bij Katyn in WO2)
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

JCL

Fair Game. Leuke film, niet helemaal wat ik verwacht had (dacht dat het meer om het lekken zou gaan maar dat gebeurd pas na een uur ofzo) en het einde is wat abrupt maar toch een leuke film.

Former member 78

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Gisteren: Fringe Aflevering 2 Season 3 (HD), en Spartacus: Gods Of The Arena Episode 4 (HD)
Net nog: aflevering 6 gekeken van Transformers Prime (HD)

Kjelt

Gisteren genoten van de BD van Once upon a time in America, helaas moest ik vanwege vroeg op voor werk vandaag na anderhalf uur stoppen (van de bijna 4 uur), maar wat een geweldige film, is toch echt een van de beste films ooit voor mij persoonlijk.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Jawel he.

Ben ook benieuwd naar Megamind.
In ben hem al in de wandelgangen tegen gekomen  :P

Shadowfox

Citaat van: Kjelt op februari 16, 2011, 15:50:49
Gisteren genoten van de BD van Once upon a time in America, helaas moest ik vanwege vroeg op voor werk vandaag na anderhalf uur stoppen (van de bijna 4 uur), maar wat een geweldige film, is toch echt een van de beste films ooit voor mij persoonlijk.

Ik heb em net geprobeerd maar wat issie traag met lange trage scenes. Hier moet je volgens mij echt van houden wil je je aandacht eraan niet verliezen.

Snutchz

..jij ziet liever twee CGI robots met elkaar op de vuist gaan  :P

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

Dexter Season 5 Episode 2 + 3.
V Season 2 Episode 5.

Alles in HD (en NL subs)  ;)

treky22

Net laatste aflevering Dexter Seizoen 02  gekeken.

Op naar Seizoen 03  :headbanging: :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

cappie

+1, Topper
Marantz SR7005/UD5005 - Dune Prime 3.0 - Thorens TD 145
Humax 5200C - LG Oled 55C7V - Epson EH TW2900
Jamo Concert 11 (front) - Jamo Concert Center - Jamo D 8Sur (surr.) -

riwi

Ik heb hem ook net gekeken :) ouderwets genieten.

gisteravond 2uur40 gekeken en bij de "intermission" gaan slapen. Vanavond nog de laatste 1 uur 10.

wil

Gisterenavond "the social network" gekeken. Uitstekende cast en heel nauwkeurig gespeeld. Veel gevoel voor detail!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60