Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

luuk123456 en 2 gasten bekijken dit topic.

patrick64

Gisteren eindelijk  naar de laatste 4 afleveringen van  Band of Brothers gekeken. Was een tijdje terug al aan de box  begonnen, maar de laatste 2 blu-rays moest ik nog zien. Prachtige serie  :worship:
Nu volgend weekend maar 's aan The Pacific beginnen.

Ronin79

Gisteren de laatste paar afleveringen van Fringe Season 1 gekeken,
Daarna aflevering 1 Season 2 gezien.

Lars_Portman

Giste begonnen aan The X Files Season 4

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Snutchz

..ook maar eens op zoek naar den Ultimate Box  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Die is er alleen maar op DVD he ?

Op SIFI worden ze ook wel eens uitgezonden ... maar vele van die zenders hanteren nog het 4:3, en dat toe wel je een 50 inch Plasma aan de muur hebt.
Geen gezicht.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Lars_Portman

The X Files is helaas niet op HD en DVD kwaliteit en intro's zijn zo oud bollig.

maar ja ik vind wel leuke serie maar niet om nog vaker te kijken. Kijk nu via popcorn hour.

Acoustic Energy AE100

Ronin79

Wel breedbeeld ... of zit je ook met zwarte balken ?

Lars_Portman

Acoustic Energy AE100

Ronin79

Valt dan nog mee. Alleen dan snap ik niet dat die nederlandse zenders een 4:3 uitzenden.
Ik ziet dat veel meer bij zenders zoals een 13th street en een SiFi. Zeer irritant.

Grindtegel

Net gezien, Paranormal Activity 2. Ik vond hem best aardig, al is ie min of meer gelijk aan deel 1. Dus voor degenen die 1 leuk vonden; rustig kijken. Voor alle anderen; mijden als de pest.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Snutchz

eduard

Net kill speed gezien. Leuke actie film met vliegtuigen.

Ronin79

Is dat geen B film ?

Ik heb hem namelijk vandaag ook op de HD schijf gezet.
Heb vlot een enkele scene gekeken, maar ik weet nog niet wat ik met die film ga doen.

Het lijkt wat eentonig.
Maar tot en met aflevering gekeken van Fringe Season 2.

eduard

Het is inderdaad een B film maar ik vond hem best vermakelijk. Op een groot scherm en met veel geluid vond ik het best leuk.

Shadowfox

Citaat van: Grindtegel op januari 31, 2011, 18:52:43
Net gezien, Paranormal Activity 2. Ik vond hem best aardig, al is ie min of meer gelijk aan deel 1. Dus voor degenen die 1 leuk vonden; rustig kijken. Voor alle anderen; mijden als de pest.

waren 2 goeie schrikmomenten in verwerkt.

pagr

Net Hero gekeken met o.a. Jet Li. Ik vind dit soort Chineese historisch getinte actiefilms wel verrassend vergeleken met de standaard Hollywoord actiefilms.  Speciale effecten zijn net effe anders en close-ups vanuit andere invalshoeken. Daarnaast bevat deze film ook veel kleurthema's dus naast actie is dit een lust voor het oog. Oh ja, het verhaal, met daarin variaties van het verhaal, is ook super!

Ik blijf even bij dit gerne met Red Cliff. Ben benieuwd.

Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

JCL

Harold & Kumar - The White castle. Had hem nog nooit gezien, gaat ook helemaal nergens over, maar wel erg grappig! Ben groot fan van How I Met Your Mother en dan is het grappig om "Barney" in beeld te zien.

djaxx

Harold en Kumar is idd kei goed, tweede al gezien?  :nopompom: :headbanging:

JCL

Nee nog niet, maar gaan we binnenkort wel doen! Zal zorgen voor genoeg drank in huis :P

Ronin79

@ Pagr

Dat zijn idd. leuke films.

Dan vind je deze denk ik deze films ook wel leuk:

* Warriors (Jet Li)
* A Battle Of Wits (Andy Lau)
* Three Kingdoms: Ressurection Of The Dragon (Andy Lau / Sammo Hung)

Om verder nog een goede Recente Jet Li film te noemen ....

* Fearless

Er zijn nog wel veel meer zeer goede Aziatische films te noemen, maar dan ben ik nog wel even bezig  ;)

pagr

Citaat van: SillentWolf op februari  2, 2011, 10:35:27
Dan vind je deze denk ik deze films ook wel leuk:
* Warriors (Jet Li)
* A Battle Of Wits (Andy Lau)
* Three Kingdoms: Ressurection Of The Dragon (Andy Lau / Sammo Hung)
Om verder nog een goede Recente Jet Li film te noemen ....
* Fearless

Thanks SilentWolf voor deze tips. Wordt zeer gewaardeerd want de combinatie van deze verhalen icm actie, acteer en camerawerk komt zeer overweldigend over op een groot HD scherm.

Ben me nu aan het worstelen door de serie The Pacific. Begint bij aflevering 6 nu leuk/interessant te worden. Wellicht teveel van verwacht na het geweldige BoB.
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

Ronin79

Graag gedaan  ;)

Wat ook goed zijn, zijn de zuid koreaanse actie films.
Films zoals; The Shadowless Sword en oa. Musa The Warrior.

Aan de Pacific ben ik helaas nog niet toegekomen. BOB moet ik ook nog (af)kijken  :blink:
Ik heb er wel eens een aflevering of wat van gezien, maar niet de gehele series.

neptune

gister Centurion gezien, krijgt van mij een 8.

zet hier iets neer

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com