Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Gisteren The Missing zitten kijken.

Goede film,.......een beetje traag in het begin,maar verder goed.

Vanavond op het lijstje Cold Creek manor en Timelin(copietje)

Heb ook nog School of rock liggen.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

blue-eyes

Net The Core zitten kijken. Hierbij slaat je fantasy helemaal op hol! Op zich allemaal knap gevonden, bijvoorbeeld "het metaal" van het schip. Maar soms slaan ze te ver door, en wordt het te onwaarschijnlijk voor mijn fantasy. In mijn fantasy geloof ik dingen die niet reeel zijn, deze film gaat daar overheen ;D

Ach, leuk kunnen testen: zonder center, met center. Zonder center wint nog steeds!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Point7

Heb gisteren naar Finding Nemo gekeken en daarna naar De Zaak Alzheimer
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Martin_M

The League of Extraordinary Gentlemen.

Een verrassend leuke film moet ik zeggen. Allerlei genres door elkaar en een leuk sfeertje.
Alleen het geluid was erg slecht. Erg gecomprimeerd als er wat meer gebeurde.

Ik hoop dat de R1 beter klinkt want dan zit ik eraan te denken om 'm aan te schaffen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raymen

Direct lekker lui op de bank...........en dan zet ik lekker TEXAS CHAINSAW MASSACRE op... >:D >:D >:D

Hoop dat het is wat ik er van verwacht. ;D ;D

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

mrmilksop84

Gisteravond naar de bios geweest naar Passion of the Christ
Tja wat moet je er van zeggen heh ;) het is wel heftig om die marteling te zien dat wel maar om nou te zeggen het is een meesterwerk die het leven van jezus perfect verbeeld nee niet echt
Ik geef hem een 6,5

MrPink

The Three Musketeers weer eens. :)

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Gisteren Veronica Guerin, was wel aardig
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Wij gaan zometeen Gothika kijken. Ben benieuwd... Weet nl. niet wat ik ervan moet verwachten.. Hoor verschillende reacties, dus nu maar zelf eens beoordelen...

Groet,
Mark

Roland

MrPink

The Four Musketeers. ;D

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Citaat van: MrPink op april  6, 2004, 02:46:55
The Four Musketeers. ;D

Ah, met Richard Chamberlain en Raquel Welch :D

Of volgens mij ben je gewoon weer terug in old-skool styl ;D

Mvrg

Patrick

Grindtegel

Master and Commander.

Verrassend goede film, had er niet zoveel van verwacht maar hij is echt heel erg goed!

Beeld is mooi, maar vooral de DTS track is geweldig, ik voorspel een van de beste van dit jaar.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink

Yep, en met Michael York en Oliver Reed en zo...leuke films :)

Groetjes,
Oscar

sauron

net nog jurassic park 3 toch wel leuk op die gillende keukenmeid na  >:(
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

Spacebass

Matrix Revolutions (toch weer in de gratie gevallen voor mij...zelfs qua verhaal  ;) )

MarcoV

X-Men 1.5..was dan wel DTS maar wat dat betreft had ik het net zo goed bij het origineel kunnen houden.

Marco

Biite

Net ff de extra's (disc 2) van Matrix Revolutions zitten kijken
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Marcel_T.

Vanavond Brother Bear kijken met het audiocommentaar van de twee elanden. W.m.b. de sterren van de film (Eey!).

De originele versie heb ik maandag bekeken en was niet slecht, maar zeker geen Nemo-niveau.

Mvg. Marcel
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

VlisChris

Denk dat ik vandaag toch maar ondanks mijn inspanningen niets te kopen, maar eens Matrix Revolutions kopen, en dan vanavond gaan kijken.
Kweet het, kweet het, maar heb al weer 2 weken geen dvd's gekocht (geloof ik ;D)

mrmilksop84

Heb net Se7en even gekeken
Blijft een toppertje vind ik

Rogier1988

ThunderPants.... erg flauwe engelse film.. maar ja

Mvg
Rogier

Grindtegel

Vandaag gezien, Cold Mountain (verrassend goed) en Hidalgo (redelijk, beetje te ouderwets avontuur)

VlisChris

Citaat van: christiaan sauer op april  8, 2004, 13:16:31
Denk dat ik vandaag toch maar ondanks mijn inspanningen niets te kopen, maar eens Matrix Revolutions kopen, en dan vanavond gaan kijken.
Kweet het, kweet het, maar heb al weer 2 weken geen dvd's gekocht (geloof ik ;D)

Geluid is nog best redelijk ook :D
Had wat meer dynamiek verwacht, blijft allemaal wat aan de speakers hangen, zeker de dialogen, maar knalde toch lekker voor de rest :) Af en toe bang dat ik mijn bovenburen op mijn raam hoorde kloppen, en dan maar snel ff tikje zachter. Maar over het algemeen dus best tevreden met het geluid.

mrmilksop84

Na vanmiddag se7en te hebben gekeken
Vandaag maar me andere aanwinst (van de 8) gekeken Pulp Fiction voor het eerst gezien en was erg onder de indruk :D erg leuke vermakelijke film
Ow jah eergister nog Toy Story gekeken :D