Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Geloof dat ik een beetje erg veel film kijk de laatste tijd ;D
Gisteravond weer naar Star Wars II zitten kijken.
Wat zal ik vanavond eens doen ;D
(kijk momenteel elke avond wel een film :-\)

edit

blijkt net dat het dus BadBoysII gaat worden  O0
Leuke nutteloze actiefilm. Verstand op nul, en blazen maar 8) ;D

Jinsu

Hoi,

Nadat ik gisteren Alien heb gekeken is vandaag Aliens aan de beurt ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Harry HT

Hallo,

Gods & Generals, is volgens mij niet echt een speelfilm.  ::)

Duurt 210 minuten, misschien maar even over 2 avonden verdelen.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Raymen

een paar illegaaltjes gekeken.

eergisteren :last samurai
                   haunted mansion.
Gisteren     :Gothika
                   Honey

En vanavond :paycheck.

Allemaal goede kwaliteit.... ;D ;D ;D

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

PaulB.

Citaat van: raymen op maart 31, 2004, 18:53:55haunted mansion.
Deze net gekeken.........nog best aardig,ondanks de negatieve berichten hierover.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

MarcoV

Vanavond Minority Report weer eens gekeken...blijf het een goede film vinden!  ;)

Marco

bmateijsen

Gisteravond Swimming Pool gekeken.. Een film met mixed feelings, werkelijk prachtige muziek, schitterende cinematografie, maar het verhaal valt pas echt in de laatste 10 minuten.. Daarvoor wil je eigenlijk wat meer snelheid.. Toch verdient deze typische filmhuis film de aandacht!

Groet Bjorn

patrick_vdb

Hi,

Gisteren heerlijk naar Monster Man gekeken, een monsterlijk goede horror vol humor 8)

Mvrg

Patrick

Harry HT

Hallo Moviefreaks,

Vanavond kijk ik naar THE HOURS, veel over gehoord, ik ben benieuwd.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

MrPink

Paar dagen geleden Star Trek VI: The Undiscovered Country. Leuk :)

Groetjes,
Oscar

blue-eyes

Finding Nemo gekeken. Blijft leuk, vooral Dory is meesterlijk goed. De stem van Ellen is waanzinnig goed gecasted.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

mrmilksop84

Gisteravond Scarface gekeken
Ik vind het toch een meesterlijke film blijven hoor, die stem van Pacino geweldig is gewoon :D

Jeroen.

Ben ik de enige die de Matrix Revolutions heeft gekeken?

De stem van de "burgemeester" van monster city is wel erg laag  8)

blue-eyes

Citaat van: InSomNiaC op april  2, 2004, 13:30:19
Ben ik de enige die de Matrix Revolutions heeft gekeken?

De stem van de "burgemeester" van monster city is wel erg laag  8)

Erg mooi die stem idd

p.s. Ik heb hem dus ook gekeken ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

VlisChris

Heb gister Requim for a Dream gekeken.
Erg goede film 8)

bmateijsen

@christiaan.. het is maar wat je goed noemt, had nogal een nare smaak in mijn mond aan het einde van de film

VlisChris

Verkeerde woordkeus. Hij is vooral erg intens en heftig. Helemaal gelijk in. Was overigens ook gewaarschuwd door de persoon die hem me verkocht heeft (2e hands via dvd.nl) en daar had die gelijk in.
Het is geen film die je een half uurtje voor het slapen gaan moet gaan kijken. Daar is die te intens voor.
Hij is dus goed in dat opzicht dat die er in slaagd je een heftige intense film voor te schotelen.

bmateijsen

Geeft niet.. ;). was inderdaad heel intens.. bijna een rollercoaster ride, die alleen maar naar beneden gaat....

VlisChris

Het is overigens ook 1 van de niet al te vele films die me gewoon echt koppijn geeft. Niet doordat ik moet was, of doordat ik gedronken had (drink praktisch niet meer), maar gewoon omdat die inderdaad bijna als een rollercoaster op je af komt.
Vooral de moeder greep me ontzettend aan. Dat was toch wel ernstig pittig om te zien.........

Erik van Voorst (in memoriam)

"Identity" voor mij om af te kicken na het bouwen  ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Martin_M

Identity vind ik echt een toppertje. Veel plezier Erik!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Oracle

Afgelopen dagen gekeken naar Matchstick Men en Americain Pie: The Wedding.

Vanavond: Die Hard 2: Die Harder.

John McClane =  8)

Groet,
Mark

diceman

Brotherhood of the Wolf,een zeer aparte film.

Grindtegel

Net gezien, The Texas Chainsaw Massacre.

Geweldige film, goed beeld en een fantastische dts track!

Komt er ook nog eens bij dat het een van de betere (zo niet de beste) horrorfilms is van de laatste jaren en je krijgt er gratis Jessica Biel bij die de halve film rondloopt in een nat haltertopje  :D.

Wauw wat is die vrouw toch waanzinnig mooi zeg!!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

B. Kuiper

Gisteravond, Finding Nemo R1.....erg leuk en een demostukje voor ieder Hometheater...
Avond daarvoor Tears of the Sun nogmaals.
Man apart met Vin Diesel daarvoor, tja.........'k heb leukere films met Diesel gezien.

Voor de komende tijd zorgen dat ik ergens even een DVD speler leen ergens, de Denon gaat afscheid nemen van dit huis vandaag en dan zit ik even in between spelers...
"Always a little further"