Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

djaxx

Citaat van: Grindtegel op januari  3, 2011, 00:49:04
Vandaag gezien: Buried. Aparte film die zich in zijn geheel afspeelt in een doodskist die ergens in Irak is begraven. 1 acteur, te weten Ryan Reynolds die een super prestatie neerzet als de gegijzelde trucker die wanhopig probeert om te ontsnappen aan zijn lot. Zeer indrukwekkend, vooral wegens het feit dat er dus echt alleen maar gefilmd wordt vanuit de doodskist. Film verveelt geen minuut en blijft constant spannend. Echt heel knap, ook kudo's naar Reynolds, een acteur die me tot op heden nou niet bepaald heeft kunnen overtuigen.

Toppertje en verrassing van de maand, jammer en zwaar onterecht dat deze low budget film toch nog zo geflopt is. Gaat dat zien (tenzij je claustrofobisch bent  ;D )

Deze ligt ook op mij te wachten. Al veel goede comments over gehoord, hopelijk gaat ie mij ook niet vervelen!

Ronin79

Inception gekeken.

Goede en vooral vermakelijke film.
Het einde laat te raden over; is het nu wel echt ... of toch een droom.
Ik neig naar het eerste. Zeker als je kijkt hoe die tol, zich op het laatste beweegt.

Hoe dan ook, goede film.  8)

JCL

Als je goed luistert hoor je een klap als de aftiteling begint. Dat moet dan het vallen van de tol voorstellen, tenminste dat was de theorie van een vriend van mij ;)

Ronin79

Daar heb ik niet opgelet, maar dat zou best eens kunnen.
Ik was alleen aandachtig naar die tol aan het kijken  ;)

celerontje

Citaat van: JCL op januari  3, 2011, 12:19:38
Als je goed luistert hoor je een klap als de aftiteling begint. Dat moet dan het vallen van de tol voorstellen, tenminste dat was de theorie van een vriend van mij ;)
Heb 't net even gechecked (met koptelefoon op hoog volume) en je hoort de tol niet vallen, maar je ziet en hoort duidelijk dat de tol uit balans raakt en dus gaat vallen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Citaat van: JCL op januari  3, 2011, 12:19:38

Nee hoor...... Dat blijft een mysterie ;)

Ronin79

@ Celerontje

Daar dacht ik idd. ook aan.
Je ziet hem uit balans raken, maar je ziet hem niet vallen.

Wat dat betreft hebben de makers het leuk gedaan. Een hele discussie komt op gang,
hoe de film (gaat) afloop(en)t.

Snutchz

die tol doet er helemaal niet toe...  :sneaky:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Grapjas ....  :P

Ik dacht er nog wel even over na, over een opmerking wat Saito zei, voordat Cobb de missie aannam.
Saito had het erover, dat hij ervoor ging zorgen dat Cobb zijn kinderen weer kon zien.
Door op zei Cobb; hoe wil je dat gaan doen.

Saito noemde iets over een inplanting. Maar wilde daar verder niet op ingaan.

Je zou dus tot de conclusie kunnen komen, dat Saito iets voor Cobb geregeld heeft. Hij word ook in een keer in het vliegtuig wakker, je hebt niet gezien waardoor.
Alleen als je die tol op het einde van de film, instabiel ziet worden, dan zou je dus tot de tegen over gestelde conclusie kunnen komen; het is echt.

Hoe het ook zijt, het is een hele goede film, met een slim verzonnen verhaal. Die ook nog eens goed uitgewerkt is.
Als die dromen niet zo uitgewerkt waren, zoals te zien is in de film .... dan zou de hele film ongeloofwaardig zijn.
Goed gedaan.  8)

Robbert54

Citaat van: celerontje op januari  3, 2011, 14:39:59
Heb 't net even gechecked (met koptelefoon op hoog volume) en je hoort de tol niet vallen, maar je ziet en hoort duidelijk dat de tol uit balans raakt en dus gaat vallen.
die tol valt, is overduidelijk. daarbij is de tol lang niet het belangrijkste
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

JCL

Net Buried gekeken. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Ja hij is leuk, maar op een of andere manier wist hij ook niet te boeien. Renolds speelt geweldig, maar na een uur is het er wel af en dwalen je gedachten af.

Sonic Circle

Citaat van: JCL op januari  3, 2011, 22:05:14
Net Buried gekeken. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Ja hij is leuk, maar op een of andere manier wist hij ook niet te boeien. Renolds speelt geweldig, maar na een uur is het er wel af en dwalen je gedachten af.

Ook gezien vandaag. En de film bleef me zeker tot het einde boeien.

Daarnaast 3:10 to Yuma opnieuw gezien op BD. Wat een film, en vooral wat een waanzinnig geluid.

squeek

Citaat van: SillentWolf op januari  3, 2011, 10:23:28
Inception gekeken.

Goede en vooral vermakelijke film.
Het einde laat te raden over; is het nu wel echt ... of toch een droom.
Ik neig naar het eerste. Zeker als je kijkt hoe die tol, zich op het laatste beweegt.

Hoe dan ook, goede film.  8)

Zijn echte totem is niet zijn tol, maar de gezichten van zen kinderen zien.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

JCL

Citaat van: Sonic Circle op januari  3, 2011, 22:30:04
Ook gezien vandaag. En de film bleef me zeker tot het einde boeien.

Daarnaast 3:10 to Yuma opnieuw gezien op BD. Wat een film, en vooral wat een waanzinnig geluid.

Ja ik weet ook niet. Echt slecht is hij zeker niet! Maar op een gegeven moment had ik zo iets van: oke, en nu? Beetje moeilijk uit te leggen, misschien dat het aan het tempo lag ofzo. Ook zitten er redelijk ongeloofwaardige stukken in (brandje, slang). Misschien over een tijdje nog eens kijken.

djaxx

celerontje

Citaat van: Sonic Circle op januari  3, 2011, 22:30:04
Da's een erg mooie film inderdaad, heb 'm ook op BD! :pompom:

Anyway, vanavond het eerste deel van Millenium - Mannen die vrouwen haten op TV bekeken.
Behoorlijk heftig op sommige momenten, zeg! :o Kan me voorstellen dat de Amerikaanse verfilming er wat op in zal tomen. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

Vanavond Iron Man 2 gekeken. Vond hem toch behoorlijk tegen vallen vergelijken met deel 1, jammer.
Daarnaast vond ik de film vrij donker, iemand anders dit ook opgevallen of ligt dit aan mij? (BR)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

@ Squeek

Klopt, die had hij namelijk niet gezien (de gezichten) toen hij droomde.

Snutchz

..en den trouwring ontbreekt IRL...  :sneaky:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Lars_Portman

Vervolg maken met  The X Files season 2

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Sonic Circle

Mooi hé. Gaat bij mij ook met enige regelmaat weer terug in de speler.

Zo heb ik gisteren enorm van Seal - Live in Paris zitten te genieten.

Denon Focal

@sonic, echt top en heerlijk laid back.
In Paris zijn wel leuke con certen opgenomen zo gaat Supertramp ook vaak in de CD lade.