Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: The Vampire op oktober  9, 2010, 16:13:16
Is die zo goed dan? Ik heb eigenlijk niet zoveel met oorlogsfilms ;)

De black Knight? ???

U kiddin' me.. als je je sub goed wilt uitproberen is het zeker een must-have.. al was dat het eigenlijk al zoiezo.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

Zeker band of brothers is een must have in je collectie.. Enne.. de black knight of de dark knight? Ik vind de laatste beter ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

roland p

Vanavond kijk ik Ghost writer. Heb 'm net gehuurd. Uitgave van Dutch Film Works, fingers crossed...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Robbert54

Citaat van: Marsh op oktober  9, 2010, 16:14:59
U kiddin' me.. als je je sub goed wilt uitproberen is het zeker een must-have.. al was dat het eigenlijk al zoiezo.
welke sub :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Teejoo

Citaat van: roland p op oktober  9, 2010, 16:57:23
Vanavond kijk ik Ghost writer. Heb 'm net gehuurd. Uitgave van Dutch Film Works, fingers crossed...
Die heb ik gisteren gekeken. Goede film / goed beeld & geluid. Alleen gek dat er geen subs bijzaten (uk versie). Iets wat ik de laatste tijd wel meer zie. Helemaal geen subtitles.

roland p

Da's mooi. Ik hoop dat dfw dezelfde transfer heeft.

Denon Focal

Zojuist Iron Man 2 gekeken. Ben redelijk fan van RDjr
gave film, mooi geluid, ik denk dat de scene waarin hij een F1 auto door de tunnel in Monaco jaagt een goede test voor je surround setup is.
Wauw, wat een sound!
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Robbert54

Band of Brothers deel 1, 2 en nu 3

wat een beeld en geluid!!! :worship: :worship: :worship: kleuren zijn echt perfect afgesteld voor dit soort films :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Meenemen morgen? (Vooral ep. 3 moet fantastisch klinken bij Philip!)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Grindtegel

Net gezien How to train your Dragon. Wat een fantastische goede leuke animatie! Misschien wel de leukste van allemaal. Speciale vermelding ook voor de geweldige soundtrack ban John Powell die perfect bij de film past, lang geleden dat me een soundtrack zo is opgevallen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

wil

Citaat van: roland p op oktober  9, 2010, 16:57:23
Uitstekende film! Heb m in de bios gezien. Ben benieuwd wat je er van vond.

Hier de cult classic (?) Requiem for a Dream gekeken. Nu maar even wat vrolijkere muziek op voor het slapen gaan.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

celerontje

Citaat van: Grindtegel op oktober  9, 2010, 23:54:01
Net gezien How to train your Dragon. Wat een fantastische goede leuke animatie! Misschien wel de leukste van allemaal. Speciale vermelding ook voor de geweldige soundtrack ban John Powell die perfect bij de film past, lang geleden dat me een soundtrack zo is opgevallen.
Geweldige muziek inderdaad, heb 'm talloze keren beluisterd!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WimB

Citaat van: The Vampire op oktober  9, 2010, 16:13:16
Is die zo goed dan? Ik heb eigenlijk niet zoveel met oorlogsfilms ;)

De black Knight? ???
Ja sorry, the DARK knight.
Hij is in black dus dat zou ook een goeie naam voor hem zijn geweest ;)
Leuke film, ook mooi wat betreft beeld en geluid (ben op dit moment helaas een beetje technisch films aan het kijken en luisteren).

Ronin79

The A-team gekeken op DVD (aangezien de HDX kapoet is)
leuke film.

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  9, 2010, 23:26:22
Meenemen morgen? (Vooral ep. 3 moet fantastisch klinken bij Philip!)
heeft hij die zelf niet dan??

hij is goed he! vind hem geweldig! Ook prachtig hoe ze die draak emotie hebben gegeven. Gewoon gemengd met een kat :D

Citaat van: WimB op oktober 10, 2010, 01:00:24
Ja sorry, the DARK knight.
Hij is in black dus dat zou ook een goeie naam voor hem zijn geweest ;)
Leuke film, ook mooi wat betreft beeld en geluid (ben op dit moment helaas een beetje technisch films aan het kijken en luisteren).
dan is het helemaal een understatement. Technisch gezien is dit een ijzersterke film met ontzettend goed beeld en geluid. en daarbij een van de eerst superheromovies met een goed en gek genoeg geloofwaardig verhaal.

Woonkamer HT
Stereo

skank1

super he
komt hier als BD binnen !

Gisteren bd van I robot gezien

blijf ik een goeie entertainende film zien  :devil: ookal is het allemaal AUDI dat je ziet  :sadlike:
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Marsh

Citaat van: The Vampire op oktober  9, 2010, 23:12:13
Band of Brothers deel 1, 2 en nu 3

wat een beeld en geluid!!! :worship: :worship: :worship: kleuren zijn echt perfect afgesteld voor dit soort films :worship:

Wacht maar totdat ze in de Ardennen zitten.  ;)

SeriousCinema

roland p

Citaat van: wil op oktober  9, 2010, 23:58:20
Uitstekende film! Heb m in de bios gezien. Ben benieuwd wat je er van vond.

Hier de cult classic (?) Requiem for a Dream gekeken. Nu maar even wat vrolijkere muziek op voor het slapen gaan.

wil
Ik vond 'm erg goed, ik moest alleen wel mijn koppie er goed bij houden. De eerste helft was wel een beetje saai.
Ondanks dat het een dfw uigave is, is de beeldkwaliteit ook nog wel ok. Zelfs de ondertitels stonden in het beeld en niet in de zwarte kaders.

djaxx

Gisteren secret window gekeken met Mr Depp. Vrij sterke film met een mooi einde.

Chinx

Net the phantom of the opera gekeken in 1080p erg mooie film
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Tube-freak

Verdeelt over gister avond en vandaag de Millenium Trilogie gekeken (dus deel 1,2 en 3).
Zijn wel spannende films en tot het laatste moment boeiend ondanks dat ze langer dan 2 uur duren.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

squeek

Citaat van: Chinx op oktober 10, 2010, 18:54:12
Net the phantom of the opera gekeken in 1080p erg mooie film

de opening scene met de kroonluster is imposant!!erg knap gemaakt!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Lex Groningen

Na VI vanavond de film The road maar even bekijken.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Ronin79

Gisteren op DVD gekeken; Avatar: The Last Airbender.
Best een vermakelijke film.  ;)