Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

OscarTango

Vanavond "A man apart" gekeken, met Vin Diesel... mooi,mooi, mooi...ik wou dat ik'm in de bioscoop had gezien toen ie uit was.

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

VlisChris

Citaat van: bmateijsen op maart 10, 2004, 23:13:21
Hij lag al een tijdje klaar.. maar net Underworld gekeken.. WAANZINNIG!!!
Transfer is om een puntje aan te zuigen, enorm goed, geluidsbeeld, wel heel druk, maar holografisch... Genieten!! Zeker een aanrader, tenzij je niet van sci-fi horror houd.

Groet Bjorn

Ik kreeg van alle kanten te horen dat de film zo subliem moest zijn. Ik was DOLBLIJ toen de film afgelopen was in de bios ;)
Vanavond waarschijnlijk From Dusk Till Dawn kijken :D

bmateijsen

Dan zal het mijn lage verwachting wel geweest zijn. Het verhaal was misschien niet rete sterk.. maar de hele sfeer is gewoon  8)

Wat vond je er niet goed aan Christiaan?

Groet Bjorn

VlisChris

Heb je even de tijd ;D
CGI was dramatisch
Acteerwerk vond ik zeer mager
Verhaallijn vond ik zeer magertjes
Hoe sommige zaken in beeld gebracht werden
Iets dat ik van te voren had kunnen weten, en dat zeer sterk meespeelt: het is mijn genre niet
Hoe sommige dingen wel en andere weer niet uitgediept werden.
Het is onderhand (gelukkig ;D) alweer een tijdje geleden dat ik hem in de bios heb gezien, maar dit is eventjes zo snel wat ik nog kan herrineren van toen. Nee, voor mij echt een dramafilm.

Ontopic: Vanavond waarschijnlijk als ik op tijd kan beginnen LOTR TTT EE. Al vrij lang niet meer gezien, en eergister even paar korte fragmentjes gekeken om muziek van de soundtrack in de film te kunnen plaatsen. En wil hem meteen helemaal kijken nu ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

Dark Blue...geen notie waar het over gaat
alleen dat Kurt er in meespeelt....zag ik eergister in Escape from New York...donkere film .....of een Barco nodig  ;D ;D ;D ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Point7

CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Rogier1988

Vanavond denk ik Freaky Friday..

Mvg
Rogier

VlisChris

Gister dus disc1 van TTT en aansluitend aflevering 2 van The Soprano's. Vanavond discII van TTT en aflevering 3 van The Soprano's

kermit

Rogier1988

Schema verandering : VANAVOND WORDT HET IDENTITY

Identity is a secret. Identity is a mystery. Identity is a killer

IDENTITY]

Mvg
Rogier

blue-eyes

Babylon 5, seizoen 1. Ik weet nog niet hoeveel delen, heb de eerste 12 van de 24 al gezien.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

MarcoV

Gisteravond Sleepy Hollow  8)

Marco

Raymen

Net agent cody banks gekeken.

Leuke film voor een zondag middag,.

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Oracle

Gisteravond 8 Mile..

Vanavond neig ik naar Delicatessen...(van dezelfde regisseur als Amelie...)

Maar kan ook net zo makkelijk iets anders worden...  ;D

Groet,
Mark

mrmilksop84

Gister Black Hawk Down (superfilm)
Vandaag (net gezien) Saving Private Ryan (blijft mooi)

Mark Beerens

Ik ben alle oude Bond films weer aan het kijken. Gisteren Dr. No, de dag daar voor From Russia with love en vandaag wordt het Thunderball. Echt leuk om te zien hoe ze toen met special effects omgingen. De versnelde beelden, de shots in een auto waar alles beweegt behalve de auto. In een woord: GEWELDIG. Daar kan geen Die another day aan tippen!! :D Pure nostalgie.
:: Mission 753 :: Arcam Diva A85 + P85 :: Marantz CD-16 :: Eichmann Six :: Nordost Flatline Gold MKII ::

Raymen

net the madalion gehuurd.

Beetje flauw,maar af en toe leuke en goede vecht scene`s.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Harry HT

Ik kijk vanavond naar White Oleander.

Met Michelle Pfeiffer in een hoofdrol, dus vanavond heb ik het mooiste beeld van jullie allemaal :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

J.A.F._Doorhof

Gisteren Monster man gezien.
een FANTASTISCHE MIX van humor,horror en gore.
Een instant cultclassic.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

VlisChris

Gisteravond eerst naar The Untouchables gekeken, en daarna Trainspotting. Laatste komen best grove stukken in voor. Als die in bed ligt af te kicken :o Best heftig eigenlijk....

bmateijsen

Citaat van: Harry HT op maart 18, 2004, 09:10:42
Ik kijk vanavond naar White Oleander.

Met Michelle Pfeiffer in een hoofdrol, dus vanavond heb ik het mooiste beeld van jullie allemaal :)

Ik zal niet teveel verklappen.... Goede film, maar zet je sub maar uit... Want degene die de LFE mixing heeft gedaan, heeft aan de verkeerde knoppen zitten draaien...

Groet bjorn

Harry HT

Hallo,
Citaat van: bmateijsen op maart 18, 2004, 12:42:18
Goede film, maar zet je sub maar uit... Want degene die de LFE mixing heeft gedaan, heeft aan de verkeerde knoppen zitten draaien...
Je hebt geen woord teveel geschreven  ::) ::) wat een rare zooi.
Verhaal is wel leuk, ik was wel af en toe een beetje bang van Michelle.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Oracle

Net klaar met Bad Boys II. Niet slecht, maar ook weer niet fantastisch. Gewoon leuk...

Groet,
Mark

tomvbugg

Ook juist een filmpje gekeken.
Reservoir dogs. Lekker crazy.  O0

Mvg,

Tom

Oracle

Ah... MrPink =  8)     ;)

Groet,
Mark