Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Vanavond once upon a time in mexico.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Rogier1988

Gistere was het Gothika, en vanavond.... uhm Tears of the Sun

Mvg
Rogier

VlisChris

Gisteravond naar E.T. gekeken. Need I say more? Zo'n goeie film toch he 8)

jaco

Net Death Wish 2 en 3 gekeken. Zo reken je af met tuig !

Jaco
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

papaleo

Net Gothika gezien,lekker spannend.......

Leo
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Harry HT

Citaat van: jaco op maart 20, 2004, 22:22:57
Net Death Wish 2 en 3 gekeken. Zo reken je af met tuig !
Wijze woorden  >:D >:D :) :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Oracle

Net klaar met Always, van Steven Spielberg.

Geen fantastische film, maar wel een film die je even weer laat waarderen wat je hebt...

Groet,
Mark

eduard

afgelopen week season 6 van stargate gekeken. In mijn ogen toch wel een van de betere sf series.

eduard

Point7

Zojuist Batman Returns gezien. Minder goed als de eerste.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

VlisChris

Nog geen idee van. Had eerst nog wat willen leren, maar dat gaat ook niet meer lukken zo. Kan theoretisch nog half uurtje of een uurtje leren, maarja, krijg de stof toch niet op tijd af.
Dan maar filmpje pakken :P
Zit wat te denken aan (eindelijk) From Dusk Till Dawn.

papaleo

Vanavond de film "A Man Apart"met Vin Diesel gezien,'n keiharde misdadig goede film,alleen jammer van het einde dat gaat uit als een kaars.

Leo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Grindtegel

Cypher, vermakelijke film maar ik had hem toch iets beter verwacht
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

tomvbugg

Vanavond naar America Beauty gekeken.
Toch een goeie film vind ik.  :)

Mvg,

Tom

tomvbugg

Lynxxx

Gisteravond Wendigo gezien. Begon als een aardige film met redelijk wat sfeer. Gaandeweg werd me duidelijk dat het plot nogal wat te wensen overlaat. Het einde is een flinke domper op het mysterie dat de hele weg werd opgebouwd.

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

VlisChris

Gisteravond naar From Dusk Till Dawn gekeken. Erg leuke film met erg, erg grappige humor op zijn tijd.

kermit

Gisteravond Gothika gezien. Mooie film en spannend .

Kermit

Harry HT

Snel Tears of the Sun opzetten, anders liggen de buren al op bed. Volgens mij is dit een filmpje waarbij de sub ook wat te doen heeft.
Kijken of Monica Belluci :-* nog een beetje haar best doet in deze film.
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

R

Citaat van: kermit op maart 22, 2004, 16:05:55
Gisteravond Gothika gezien. Mooie film en spannend .

Kermit

Dat was echt een goede film zeg. Af en toe lekker creepy. Goede rol voor Berry.

VlisChris

Net stukje van BHD gekeken bij een vriend van me. Tis pas de tigduizendste keer deze maand dat ik er "een stukje" van bekijk. Irritant. Kijk steeds maar stukjes van een uur oid. Kom er praktisch niet aan toe de hele film te kijken...

B. Kuiper

Tears of the Sun R1...........gemist in de bioscoop vanavond alsnog op het scherm.
"Always a little further"

Harry HT

Hoi,
Citaat van: B. Kuiper op maart 23, 2004, 14:40:52
Tears of the Sun R1...........gemist in de bioscoop vanavond alsnog op het scherm.
Monica heeft haar rol goed gespeeld, veel inkijk werk  8)

Vanavond kijk ik naar de dvd INTACTO

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Jinsu

Hoi,

Ik gooi er straks eens de Fifth Element erin, drool ;D .

Gisteren 28 Days Later gekeken, zeer goede film zou je maar gebeuren ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

mrmilksop84

Gisteren
The Making off van LOTR TTT gekeken op de extended edition :D
Supers hoe ze dat allemaal voor elkaar hebben gekregen vooral dat stuk over Gollum/Smeagol echt onwijs cool :D
Ook nog gekeken gister Marco Borsato Zien (is ff wennen dat je de liedjes nog niet allemaal kent maar dat komt wel :D)

Nu draait
Marco Borsato Live in de Kuip

B. Kuiper

Citaat van: Harry HT op maart 23, 2004, 20:28:53
Hoi,Monica heeft haar rol goed gespeeld, veel inkijk werk  8)

Vanavond kijk ik naar de dvd INTACTO

Gegroet,

Harry

Ze was wat mij betreft de ster van de show waarin het SEALcommander Willis een interessante wisselwerking gaf. Was helemaal niet ontevreden over deze film, op momenten zelfs indrukwekkend.
"Always a little further"