Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

Citaat van: beunky op augustus  9, 2010, 08:27:11
Deze was dus zeer de moeite waard :)
..op m'n lijstje... en wee je gebeente mocht deze niet deugen  :)
Citaat van: JCL op augustus  9, 2010, 09:37:14
Snel de download aangezet.
:hmmm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

mathieu

Heb gisteren ook The Ghost Writer gekeken en inderdaad een zeer goede film!

Citaat van: beunky op augustus  9, 2010, 09:39:35
Ik vind het een goede film met zeker ook een goed einde. Verrasend ook.

JCL

Citaat van: Snutchz op augustus  9, 2010, 11:44:53
..op m'n lijstje... en wee je gebeente mocht deze niet deugen  :) :hmmm:

Uiteraard een 1080P MKV'tje met DTS ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Die discussie is al vaker gevoerd. Kwaliteit is nagenoeg gelijk (geluid is minder, beeld zie je/ik er niet aan af), dus daar hoef je het niet perse voor te laten. Voor 1 keertje kijken vind ik het gewoon zonde om te kopen, maar heb wel redelijk wat originele BD en DVD schijfjes. Dus wie weet, als deze bevalt dat ik hem nog een keer origineel koop :)

celerontje

Citaat van: Snutchz op augustus  9, 2010, 14:13:06
..ben fel tegen downloaden  :plain:
Pssssssssssssttttttt, ik heb zonet ''Snutchz, de forumtrol'' gedownload! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

..ook jij bent absoluut geen voorstander  :sly:

celerontje

Flutfilms als Marmaduke download je maar gerust, hopelijk kappen ze dan eens met die rotzooi! :D :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Snutchz

celerontje

Snutchz

Ronin79

Downloaden of niet ... i dont give a f*ck

Ieder moet zelf weten wat ze doen, en waar ze zich goed bij voelen.

Zelf heb ik ook oa. gedownloade films / series op de mediaspeler staan.
Vind ik de film goed, dan koop ik het orgineel. Zo simpel is het.
Ik kan je vertellen; Amazon en de FRS zijn best blij met mij   :P

Lars_Portman

Max Manus (2008)

Alternatieve titel: Max Manus: Man of War

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

beunky

Citaat van: Snutchz op augustus  9, 2010, 14:13:06
..ben fel tegen downloaden  :plain:

Dat kan. Ik ben fel tegen downloaden van klassieke muziek (ik scherp het dus aan), omdat daardoor die toch al lastige branch nog meer last heeft.
Voor wat betreft andere muziek en films ben ik heel makkelijk: ik download iets, ik bekijk/beluister het en als ik het de moeite waard vind gooi ik het weg en koop ik het wel een keer. Vind ik het niets, dan gooi ik het weg en koop ik het niet.
Zo heb ik in de afgelopen jaren een stuk of 200 dvd's verzameld (origineel) en rond de 500 cd's (origineel). Het laatste overigens voor het grootste deel klassiek ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

JCL

Beunky, bedankt voor de tip! Hele gave film, erg spannend en nu eens niet erg voorspelbaar! Tempo is goed, verhaal is goed. Enige wat je ziet aankomen is de laatste minuut, maar anders was het ook weer cliche geweest. Nee, prima vermaakt de afgelopen 130 minuten :D

celerontje

Citaat van: beunky op augustus  9, 2010, 20:56:16
Dat kan. Ik ben fel tegen downloaden van klassieke muziek (ik scherp het dus aan), omdat daardoor die toch al lastige branch nog meer last heeft.
Begrijpelijk, voor je het weet staat er een heel strijkkwartet op de stoep expres kattengejank te spelen om jou een lesje te leren! :D :D :D

Ronin79

celerontje

beunky

Citaat van: JCL op augustus  9, 2010, 21:06:06
Beunky, bedankt voor de tip! Hele gave film, erg spannend en nu eens niet erg voorspelbaar! Tempo is goed, verhaal is goed. Enige wat je ziet aankomen is de laatste minuut, maar anders was het ook weer cliche geweest. Nee, prima vermaakt de afgelopen 130 minuten :D

Mooi ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

celerontje

Citaat van: Lars_Portman op augustus  9, 2010, 19:12:58
Max Manus (2008)

Alternatieve titel: Max Manus: Man of War

Mmmmm, zit op Blu-ray.com de review van de UK Blu-ray te lezen, ziet er goed uit! :headbanging:
EDIT: Sterker nog, ik ga de BD gewoon een keer bestellen! :pompom:

Lars_Portman

Ik vond Max Manus wel goed en toch heel beklemmend. Die constant drukkende spanning van de oorlog. Die blijft wel even hangen in je gedachte.
En blijft gewoon goed geacteerd en film werk is goed en kijkt makkelijk weg. 

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Onne

Net BR Enemy of the state gezien, erg spannend !!! Blijft een goede film.

Ronin79

Alleen jammer dat die film in Nederland gewoon belachelijk duur is.
Bij Amazon moet hij ongeveer 10 a 12 euro gaan kosten (moet hem nog een keer bestellen).

Hoe het ook zijt ... het blijft een goede film.  ;)

Snutchz

hmm.. it's rottentomatoes approved.... toch maar 's toevoegen dan  :)

Teejoo

Eigenlijk een hele leuke film! Ik heb al lang niet meer m'n subs zo'n workout gegeven  :D