Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Shadowfox en 1 gast bekijken dit topic.

JCL

Citaat van: MartijnR op augustus  7, 2010, 17:59:08
men who stare at goats

Sterkte daarmee! Is niet bepaald de beste film die ik de laatste tijd heb gezien... Jammer, want er had meer ingezeten!

Sonic Circle

R

Ronin79

Phone Booth.

Heb ik wel in mijn bezit, maar nog nooit gezien.
Ik ga gouw weer verder kijken ;)

JCL

Leuke film is dat! Verveelt geen moment!

Robbert54

Citaat van: JCL op augustus  7, 2010, 21:22:54
Leuke film is dat! Verveelt geen moment!
ook aan het kijken. geweldige film!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Klopt, het is idd een goede film.

Nu ben ik; The Art Of War aan het kijken.
Ook deze heb ik zelf, maar het blijft vermakelijk.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Niet echt.

Tussen de 10 en 15 minuten zit er elke keer reclame.
Ik erger me er eingelijk kapot aan. Zo kan ik ook wel een
40 minuten durende serie of een ander half uur durende film uitrekken tot ruim 2 uur.  :unhappy:

TV kijken word er niet beter op.

Snutchz

daarom.. wat doe je jezelf in godsnaam aan  :sigh: ..en je hebt ze beide notabene in den kast staan  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Kwabbernoot

How To Train Your Dragon.

Mooi en met veel liefde en oog voor detail gemaakte film. Qua verhaal en humor op het niveau van de Disney tekenfilms, oftewel hopeloos voorspelbaar maar met de nodige lachmomenten en gelukkig geen gezang. De stemmen waren ook goed gedaan (engelse versie). Zeer de moeite waard vond ik, ook zonder kids naast je op de bank.

Groeten...

Robbert54

Citaat van: Kwabbernoot op augustus  7, 2010, 23:52:33
How To Train Your Dragon.

Mooi en met veel liefde en oog voor detail gemaakte film. Qua verhaal en humor op het niveau van de Disney tekenfilms, oftewel hopeloos voorspelbaar maar met de nodige lachmomenten en gelukkig geen gezang. De stemmen waren ook goed gedaan (engelse versie). Zeer de moeite waard vond ik, ook zonder kids naast je op de bank.

Groeten...
helemaal eens. moest in het begin erg wennen aan de stem van Hikkup, maar paste uiteindelijk precies! een van de betere animatiefilms (het complete plaatje dan) van de laatste tijd

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

En vergeet bovendien de soundtrack niet, echt prachtig!
Hier track 1:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

@ Snutchz

Je zou bijna gaan denken aan een soort van zelf pijniging of een vorm van SM.  :laugh:

De vrouw des huizes heeft op de Slaapkamer de Bluray Wanted gekeken.
Dan kon ze lekker in bed kijken, met de kleine naast haar.

Eingelijk zou ik dan een game hebben gespeeld, maar toen ik in de gids zag
dat Phone Booth kwam, heb ik die maar gekeken.  ;)

celerontje

Citaat van: SillentWolf op augustus  8, 2010, 00:37:18
De vrouw des huizes heeft op de Slaapkamer de Bluray Wanted gekeken.
Dan kon ze lekker in bed kijken, met de kleine naast haar.
:o Die film is ubergeweldadig! (leuke film, maar niet voor de kleintjes ;))
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ronin79

Maar wat is geweldadig ? mijn pa hield (nog steeds) van het betere actie, knok en beukwerk.
Daar ben ik ook mee opgegroeit. Sterker nog ... ik vind het nu nog leuk om te kijken  :P

Maar voor je gemoedsrust:

De kleine lag naast haar te slapen, half onder het dekbed.
Ze heeft er niets van mee gekregen (geluid stond ook vrij zacht).

Die kleintjes slapen ook overal doorheen.  ;)

Nightrider

Gewoon omdat ik deze nog steeds niet gezien heb, en dan nog terug in de tijd ook bijna met hd-dvd :P

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Perfectionist

Vanavond weer eens wat historie, een nieuwe BD, gekeken over de oorlogsinspanning (Totaler krieg) van het Duitsland na Stalingrad. Begonnen met de zeer beroemde Totaler Krieg toespraak van Goebbels op 18 februari 1942. Ongelovelijk wat een kritiekloze massahysterie deze demagogische toespraak teweeg heeft gebracht. Dit is een klein fragment.

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Snutchz

celerontje

Citaat van: Perfectionist op augustus  9, 2010, 00:37:35
Vanavond weer eens wat historie, een nieuwe BD, gekeken over de oorlogsinspanning (Totaler krieg) van het Duitsland na Stalingrad. Begonnen met de zeer beroemde Totaler Krieg toespraak van Goebbels op 18 februari 1942. Ongelovelijk wat een kritiekloze massahysterie deze demagogische toespraak teweeg heeft gebracht. Dit is een klein fragment.

Ongelooflijk he, al die gehersenspoelde mensen...
Ik word er nog steeds stil van, ongelooflijk... :(

Citaat van: Snutchz op augustus  9, 2010, 00:49:16
..ik hoor toch duidelijk 19 februari 1943  :P
Zolang de sterfdatum van deze verpersoonlijking van het kwaad maar klopt! ;)

beunky

JCL

Citaat van: beunky op augustus  9, 2010, 08:27:11
Deze was dus zeer de moeite waard :)

Net even de trailer bekeken, ziet er idd gaaf uit! Snel de download aangezet. Vanavond kijk ik dus in mijn eigen HT: The Ghost Writer

beunky

Ik vind het een goede film met zeker ook een goed einde. Verrasend ook.