Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

Citaat van: celerontje op juni 10, 2010, 18:29:24
In Bruges gekeken op Blu-ray. (Duitse BD met Engelse subs)
Prachtige film, geweldige humor, prachtige cinematografie!

Grote aanrader! :pompom:

Mijn god, smaken kunnen verschillen seg. Vond dit ongeveer de saaiste film die ik de laatste 30 jaar gezien heb :)

celerontje

Dan heb jij een hele slechte smaak! :P

Even zonder dollen:
't Is echt een '''love it or hate it'' film. Als de humor je niet ligt kan ik me voorstellen dat je 'm niet leuk vind.

Maargoed, hij staat niet voor niks in de IMDb top 250 moet je maar denken! :P :clapping: :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

reza

Die top 250 heeft voor mij totaal geen waarde. Je vind een film goed of niet zo simpel is het volgens mij. daar hoef je geen top 250 bij te halen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

djaxx

Citaat van: reza op juni 17, 2010, 19:17:20
Die top 250 heeft voor mij totaal geen waarde. Je vind een film goed of niet zo simpel is het volgens mij. daar hoef je geen top 250 bij te halen.
Niet echt mee akkoord, bij mij is die top 250 echt wel goede waardemeter waar ik me meestal wel kan in vinden. Buiten hier dus, want deze zou ik er nooit in verwachten.

squeek

the fifth element op bd. wat een film blijft dit toch  :D echt fantastisch op elk niveau.  :clapping:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

Citaat van: djaxx op juni 17, 2010, 19:26:35
Niet echt mee akkoord, bij mij is die top 250 echt wel goede waardemeter waar ik me meestal wel kan in vinden. Buiten hier dus, want deze zou ik er nooit in verwachten.
Ik heb nog nooit een film gezien die ik slecht vond én in de Top 250 staat.
Natuurlijk staan er ook films in die overrated zijn, da's wel weer zo. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

reza

Citaat van: djaxx op juni 17, 2010, 19:26:35

Ooh ok, smaken verschillen want 12 angry man of de film seven samurai, staan bij mij niet echt hoog op het lijstje.
En zo staan er nog wel een 30 tal films op die IK voor geen goud zou willen zien, of weer wil zien!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Lars_Portman

Citaat van: reza op juni 17, 2010, 22:52:50
Ooh ok, smaken verschillen want 12 angry man of de film seven samurai, staan bij mij niet echt hoog op het lijstje.
En zo staan er nog wel een 30 tal films op die IK voor geen goud zou willen zien, of weer wil zien!

Als films niet kent kan je ook geen oordeel vormen.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

celerontje

Bij Epic Movie klopte mijn vooroordeel perfect! (ik moest 'm gewoon zien om te weten hoe slecht-ie was! :D)

Snutchz

Citaat van: Lars_Portman op juni 17, 2010, 23:00:09

Als films niet kent kan je ook geen oordeel vormen.

tja ik blijf 't zeggen.. check www.rottentomatoes.com ..en aan de hand daarvan kun je al 'n voortreffelijk oordeel vellen  :sneaky:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Dirc

Zojuist 24 Seizoen 1 DVD 1 gezien.

celerontje

Citaat van: Snutchz op juni 17, 2010, 23:21:56
tja ik blijf 't zeggen.. check www.rottentomatoes.com ..en aan de hand daarvan kun je al 'n voortreffelijk oordeel vellen  :sneaky:
http://beta.rottentomatoes.com/m/in_bruges
TADAAAA! ;D ;D ;D

Ronin79

Leverage en House  ;)

Op een of andere manier vind ik de serie House wel leuk.
Een cinische en sarcastische dokter, die doktertje spelen op geheel eigen wijze doet.
Ik vind het in ieder geval vermakelijk.  ;)

Robbert54

She's out of my league. wat een leuke film :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Rob Eric Blank

Van gamen en films kijken komt het deze weken echt niet. Voor mij is het toch voetbal dat de klok slaat!

djaxx

Voor mij ook voornamelijk maar ga er toch proberen van tijd ééntje proberen tussen te proppen :)

Onne

Gisteren en vandaag de dvd van Pearl Harbour weer gekeken! Blijft een hele goede film!
Ik wilde net "We were soldiers" starten toen ik zag dat Top gear begon.

Komende week is mijn vriendin elke avond werken en ik overdag, kan wel wat tips gebruiken voor goede films  ;D

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Raphie

Sherlock holmes. wat een D R A M A .... maar heb hem uitgekeken....
JBL PRX Power!

OMD

Citaat van: Raphie op juni 18, 2010, 23:09:39

Heel veel mensen zijn erg enthousiast over deze film.

Ik vind het leuk om te lezen dat je het een shit film vond, vond ik namelijk ook  ;D

celerontje

Wat nu weer, Raphie? :o

djaxx

Citaat van: OMD op juni 18, 2010, 23:25:05
Heel veel mensen zijn erg enthousiast over deze film.

Ik vind het leuk om te lezen dat je het een shit film vond, vond ik namelijk ook  ;D

Yup, ook hier vond ik die niet goed.

Robbert54

niet jouw soort humor? ik vond hem geweldig :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Watson, what have you done? ;D

djaxx vond zowel In Bruges als Sherlock niet leuk, dus misschien houdt hij niet van Britse humor? :D

Nooff

Ik vond SH ook totaal niet bijzonder :unsure: