Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

JCL

Citaat van: celerontje op juni  4, 2010, 23:41:31
De NL1 uitzending is gewoon de upgescalede SD feed! >:(

Dat zou je haast niet zeggen. Ik vond Roland Garros en eerder de Champions League finale er echt heel erg mooi uitzien. Zat de CL finale te kijken met vrienden die helemaal niks met audio/video hebben en die toch wel regelmatig bij mij over de vloer komen en die waren echt onder de indruk :). Misschien dat dat wel natief HD was?

Robbert54

vergelijk NED 1 Roland Garros, maar eens met eurosport HD

jammer trouwens dat Stoser heeft verloren :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Net klaar met The Man in the iron mask @ br... nice. Goede rol van Dicaprio.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Teejoo

Net Layer Cake weer eens gekeken: erg lekkere 5.1 PCM mix met een mooie surroundsteering en mooi laag. Beeld was op zich heel natuurlijk, maar sommige scenes niet helemaal scherp. Het was weer lekker ontspannen in de van airco voorziene Teejooscoop  :D

Marsh

Net klaar met Max Payne.. had m nog niet gezien in 1080p met de HD DTS track.. film was al geweldig, maar het geluid op deze BR is echt amazing!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Snutchz

de game is véle malen beter..  :dozingoff:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Teejoo

Citaat van: Snutchz op juni  6, 2010, 17:27:26
de game is véle malen beter..  :dozingoff:
Zijn er überhaupt films die jij wèl leuk vindt?

Marsh

SeriousCinema

HTip

Citaat van: Marsh op juni  6, 2010, 19:08:59
Had ik het over de game?
Volgens mij ging het over de film ;) Gaat het topic ook over :D

Laat Snutchz maar. Lijkt erop dat ie in de nee-fase zit :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Snutchz

de film was vrij belabberd namelijk..  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Citaat van: Teejoo op juni  6, 2010, 18:04:05
Zijn er überhaupt films die jij wèl leuk vindt?
leuk..? leuk..? ..vroegâh in den zandbak zitten scheppen... dát was leuk... cinema behoort je te ontroeren, te shockeren, je bij de keel te grijpen  :plain:

Marsh

Ik heb je zin even verbeterd voor je..

Citaat van: Snutchz op juni  6, 2010, 19:29:34
de film vond ik vrij belabberd namelijk..  :P

Oh.. dat kan natuurlijk. Ik vond m lekker weg kijken.  :)

Nu weer ontopic:

Zometeen beginnen met disc 3 van LIFE.  O0

SeriousCinema

celerontje

Citaat van: Snutchz op juni  6, 2010, 19:42:12
leuk..? leuk..? ..vroegâh in den zandbak zitten scheppen... dát was leuk... cinema behoort je te ontroeren, te shockeren, je bij de keel te grijpen  :plain:
Films kunnen ook best plat entertainment en vermaak zijn, ook wel eens leuk. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Gisteren Kick-Ass gezien! absoluut een Aanrader! :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Teejoo

Zal ik deze dan ook maar aanpassen:
leuk..? leuk..? ..vroegâh in den zandbak zitten scheppen... dát vond ik leuk... cinema behoort je mij te ontroeren, te shockeren, je bij de keel te grijpen  :plain:
Eens, maar er zijn veel meer opties: actie, spektakel, lachen.. allemaal leuk  ;)

Robbert54

denk eerder nog zo:

leuk..? leuk..? .. in den zandbak zitten scheppen... dát vind ik leuk... cinema behoort me te ontroeren, te shockeren,me bij de keel te grijpen  :plain:

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

En wie ben jij overigens om te bepalen dat deze film dit niet bij mij deed?  :confused:

SeriousCinema

Snutchz

Citaat van: The Vampire op juni  6, 2010, 22:36:38
Robbert speelt nog altijd graag in den zandbak..?!  :blink:

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Snutchz

ik merk dat sommige zich hier lopen te ergeren.. laat ik 't eens over 'n andere boeg gooien... vanaf nu alleen nog maar positieve berichten in dit topic!  :pompom:

Dirc

De titel insinueert ook dat je noemt welke film je gaat kijken vanavond. Wellicht met toelichting, De rest lijkt me vrij overbodig.

Snutchz

very well.. vanavond staat deze op 't program >

8)

Dracoplasm

Citaat van: The Vampire op juni  6, 2010, 22:36:38

Vond ik ook. Verwachte het 'extreme' geweld echter niet  >:D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Robbert54

Citaat van: Snutchz op juni  7, 2010, 13:02:25
ik merk dat sommige zich hier lopen te ergeren.. laat ik 't eens over 'n andere boeg gooien... vanaf nu alleen nog maar positieve berichten in dit topic!  :pompom:
ah fijn je hebt je pillekes weer terug gevonden :pompom:

Citaat van: Dracoplasm op juni  7, 2010, 15:31:56
Vond ik ook. Verwachte het 'extreme' geweld echter niet  >:D
nee daar stond ik ook even van te kijken!

vooral het lieve kleine meisje :blink: :D

Woonkamer HT
Stereo