Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

denk dat jij ook meer het type  Malcom in the Middle bent :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Citaat van: Snutchz op mei 31, 2010, 19:28:11
waardeloze serie..  :P

Is ook geen How I met your mother. Dat die serie nooit is doorgebroken in NL, onbegrijpelijk!

Snutchz

welke serie ik wel erg leuk vond.. ook op VPRO uitgezonden.. Larry David : Curb Your Enthusiasm  ;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op mei 31, 2010, 20:05:27
tevens rubbish..  :P ..Dexter  :worship:
bedoelde eerder dat jij het vierde broertje wel kunt spelen.

vanavond nog maar een keer naar POP geweest. ook de 2e keer blijft ie leuk. en wat een mooie vrouw :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

sorry.. niet echt op den hoogte van al die bagger series  :smile:

Robbert54

Citaat van: Snutchz op juni  1, 2010, 08:44:46
sorry.. niet echt op den hoogte van al die bagger series  :smile:
trust me je zou er heel goed tussen passen :D

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..ik pas nergens tussen.. dat is 't 'm nou juist  :laugh:

lexhunt

Arthur en de wraak van maltazar.

Vooral de karakters die er in meespelen zijn erg leuk en vindingrijk :)
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

BWzes03

Net klaar met season 7 van NCIS in 720p en Medium season 6 ook in 720p.
Nu bezig met 'John Doe' , had de serie tot aan aflevering 6 ofzo gezien, daarna uit het oog verloren.
Is helaas maar 1 season van gemaakt...
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Tinus_

Citaat van: BWzes03 op juni  2, 2010, 11:51:33

Nu bezig met 'John Doe' , had de serie tot aan aflevering 6 ofzo gezien, daarna uit het oog verloren.

Dat vond ik echt een leuke serie om te volgen. Het is inderdaad echt jammer dat ze daar niet mee zijn doorgegaan.  :nopompom:
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

JCL

Citaat van: BWzes03 op juni  2, 2010, 11:51:33
Net klaar met season 7 van NCIS in 720p en Medium season 6 ook in 720p.

Wat vond je van het einde van NCIS? Ik vond het opzich wel spannend, maar omdat we het telefoontje hebben gezien, heb al een aardig idee van wat er gaat komen. Hoe dan ook, ben wel benieuwd :D

Robbert54

nu Tennis aan het kijken op Eurosport HD. ziet er toch wel weer geweldig uit dat beeld :wub: :wub:

en een mooie wedstrijd tot nu toe :popcorn:

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Net klaar met Fantastic Mr Fox ( http://bit.ly/hLYjG ) ...erg apart.. je moet er van houden, toch wel gelachen om sommige stukjes.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Marsh

En zojuist klaar met Alice in Wonderland.. viel me vies tegen eigenlijk. Had er behoorlijk meer van verwacht. Depp speelde wederom erg goed, maar het verhaal zelf pakte me niet heel erg. Jammer.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

JCL

Vanavond (of eigelijk vanmiddag) ga ik uitgebreid genieten van U2: Live at the Rose Bowl. Heb net al even een stukje zitten kijken, voor de verandering heeft U2 een Blu-Ray/DVD gemaakt waarvan het geluid echt TOP is!!! De true-HD track klinkt echt geweldig :D

Kan nu al niet wachten op Hannover (12 augustus) en Rome (8 oktober)!

BWzes03

Citaat van: JCL op juni  2, 2010, 13:51:03
Wat vond je van het einde van NCIS? Ik vond het opzich wel spannend, maar omdat we het telefoontje hebben gezien, heb al een aardig idee van wat er gaat komen. Hoe dan ook, ben wel benieuwd :D

Sowieso vind ik NCIS helemaal de bom ....  De humor, het spel, de 'human' interactie van het team ...  jammer dat het nog tot September duurt voordat ze weer gaan draaien in de VS.
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

djaxx

Eindelijk maar is een keertje National treasure 2 bekijken.

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Beertender

Citaat van: The Vampire op juni  2, 2010, 18:01:07
nu Tennis aan het kijken op Eurosport HD. ziet er toch wel weer geweldig uit dat beeld :wub: :wub:

en een mooie wedstrijd tot nu toe :popcorn:
Inderdaad goede kwaliteit. Zo hoort HD van de omroepen en zenders eruit te zien...
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

celerontje

Die zenden liever Balkenende in 3D uit dan fatsoenlijk Roland Garros in HD uitzenden. :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Beertender op juni  4, 2010, 23:14:43
Inderdaad goede kwaliteit. Zo hoort HD van de omroepen en zenders eruit te zien...
ja ik was echt even verbaast. ook nog een stuk beter dan Ned 1  :blink: en het was een mooie wedstrijd. 8)

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

De NL1 uitzending is gewoon de upgescalede SD feed! >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik doelde op Roland Garros. (dus: Ja, in dit geval)
Met het WK wordt het meeste wel in native-HD uitgezonden, gelukkig!