Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

eddy135

Begrijp me niet verkeerd: Dexter S3 is nog steeds gewoon heel erg goed en vermakelijk..
Maar de impact en beklemmendheid van S1 & S2 is er gewoon niet.  :(
Ik a zelf overigens met S4 starten; ben benieuwd. :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Snutchz

Citaat van: Marsh op mei 10, 2010, 17:16:56
Ben jij altijd met alles zo negatief?  :P
kom je daar bij dan..? happy happy joy joy happy happy hoiiiiiiiii  :pompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

HTip

Vanavond Watchmen op BD gekeken. Erg gave film met goed verhaal (soms een beetje over de top) met prachtig beeld en geluid. Vooral de integratie van de sub was subtiel en indien nodig iets minder subtiel :D

Film: 9 (moet 'm zeker nog eens zien)
Beeld: 10 (de sporadische banding in het blauw van dr. Manhattan vind ik geen reden voor minder ;)
Geluid: 10
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Snutchz

banding in 't blauw..? ..mij niet opgevallen in elk geval  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Mij ook niet.
't Kan best komen doordat de color control van de HD1 vaak erg extreem in de min wordt afgesteld, om de overdreven verzadigde kleuren in toom te houden, waardoor je aan de grenzen zit van de bitdiepte van de processing in de beamer.

Btw, ik heb vandaag Minority Report op Blu-ray gekeken, zonder pauze!
Man, wat een adrenaline kick, heerlijk! :headbanging:
Alleen vraag ik me wel iets af: Hoe kan je zeggen dat die Pre-cogs de toekomst correct voorspellen, als je zelf gaat ingrijpen in die toekomst? ;D

Ik ga 'm zeker nog een keertje kijken, dat zal zeker alle kleine details nog duidelijker maken! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Was slechts zeer sporadisch en viel me gewoon op. Ben trouwens niet de enige, kijk maar eens naar de reviews op blu-ray.com en bluray.highdefdigest.com.

Misschien komt het wel door mijn nieuwe stroom ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Oh, ok. ;)

Ik vond Watchmen ook een mooie film, alleen zal ik 'm niet zo snel weer kijken. (maar ik luister de soundtrack wel regelmatig, heerlijke muziek! :pompom:)

Afijn, heb jij Minority Report al op Blu-ray?
Fantastische BD! :headbanging:

MaxxMark

Citaat van: celerontje op mei 13, 2010, 23:15:31
Alleen vraag ik me wel iets af: Hoe kan je zeggen dat die Pre-cogs de toekomst correct voorspellen, als je zelf gaat ingrijpen in die toekomst? ;D

Ik ga 'm zeker nog een keertje kijken, dat zal zeker alle kleine details nog duidelijker maken! :)

Dat heeft ons aller Tom Cruise netjes uitgelegd in die scene met...
Spoiler
...die bal die hij over de tafel laat rollen en die wordt opgevangen door die andere dude.

Iets in de strekking van:
"Waarom ving je hem?"
'Omdat hij ging vallen!'
"Hoe weet je dat zo zeker? Wie zegt dat hij gevallen was als jij hem niet ving?"
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Klopt.
Maar het blijft een interessant vraagstuk, nietwaar? ;)

Snutchz

Robbert54

wat ik dan ook wel een interessant vraagstuk vind: de pre cog zien moorden met voorbedachte rade. maar hoe wordt dan de straf bepaald, want in feite is er niemand vermoord. dus wat voor straf geef je dan. en hoe verdedig je die persoon. en wanneer ze een crime of passion zien hoe veroordeel je zo'n iemand dan? want wie zegt dat ze dan gelijk hebben?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Als jij je buurman op het punt ziet staan om iemand te doden, en iemand weet het te verijdelen, dan is het poging tot moord of poging tot doodslag in het Nederlands strafrecht.
Echter, met zo'n systeem heb je natuurlijk nieuwe wetten nodig. ;)

Wel interessant dat zo'n actieknaller stof tot nadenken geeft, dat voegt veel toe aan een film! :pompom:

HTip

Citaat van: celerontje op mei 13, 2010, 23:35:36
Afijn, heb jij Minority Report al op Blu-ray?
Fantastische BD! :headbanging:
Nog niet. Staat wel op het verlanglijstje ;) Maar de UK-versie heeft geen NL-ondertiteling :nopompom:
Showcase - Topic

Snutchz

Citaat van: celerontje op mei 14, 2010, 03:52:30
Als jij je buurman op het punt ziet staan om iemand te doden, en iemand weet het te verijdelen, dan is het poging tot moord of poging tot doodslag in het Nederlands strafrecht.
Echter, met zo'n systeem heb je natuurlijk nieuwe wetten nodig. ;)

Wel interessant dat zo'n actieknaller stof tot nadenken geeft, dat voegt veel toe aan een film! :pompom:
de ene paradox naar den ander.. 'n hoop stof tot nadenken... yúp.... PURE QUATSCH !!

:coffee:

MaxxMark

Bij Minority Report maken ze gewoon geen onderscheid. Je wilde iemand vermoorden, dus je krijgt een halo op je harsens en je wordt in de koelkast geflikkerd :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

JCL

Citaat van: celerontje op mei 13, 2010, 23:40:49
Klopt.
Maar het blijft een interessant vraagstuk, nietwaar? ;)

Dat zeker! Het idee is volgens mij dat wanneer je in de toekomst kijkt, je die nog kan veranderen. Tom Cruise legt ook dat uit aan het eind van de film, I know my future, I still have a choice

Raphie

afgelopen week Lost S01 weggestampt
vanavond beginnen we met S02
(ik ben bij tot S05, voor m'n vriendin is het de eerste keer)  :D
JBL PRX Power!

celerontje

Citaat van: HTip op mei 14, 2010, 07:48:02
Nog niet. Staat wel op het verlanglijstje ;) Maar de UK-versie heeft geen NL-ondertiteling :nopompom:
De Duitse wel, maar die is niet goedkoop.
Laatst had Wehkamp een mooie actie, maar die voorbij.

Ik zelf heb 'm destijds bij Bol.com besteld i.c.m. Avatar voor in total 32 euro. (geen 34, wat ik had een code voor gratis verzenden. ;))

Robbert54

bij de MM staat ie in de 2 voor 25euro aktie ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

squeek

net edge of darkness gekeken. aardige film maar wel wat anders dan ik gewend ben van thriller. beeld van de blu ray was niet echt geweldig te noemen. geluid was medium tot goed. wel een aanrader.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Lars_Portman

Giste : Red Dragon (2002)

En vanavond : Silence of the Lambs, The (1991)

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Ronin79

Gisteren oa. Passengers en Avatar gekeken.

Vandaag had ik de film Horsemen gezien.

Loki999

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c