Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

htandre en 2 gasten bekijken dit topic.

celerontje

Ben benieuwd wat voor vrienden Marsh heeft! ;D (no offense! ;))
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Hmmm.. www.rottentomatoes.com

CiteerReviews Counted:215

Fresh:144
Rotten:71
Average Rating:6.6/10

ben benieuwd.. wanneer te huur?  :hmmm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

geloof me mensen die hem slecht vonden, snappen de film niet. ik had ook van die idiote boeren achter me die hun kop maar niet konden houden omdat ze zaten te geinen, omdat ze het verhaal niet konden volgen.

en rotten tomatoes doe ik sowieso niks op uit.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op maart 19, 2010, 00:09:50
Robbert.. 215 reviews ja...  :sigh:
tja zegt mij erg weinig. als ik ook keek naar het niveau in de bios. volgens mij begreep 1/3e de film echt niet. en hij is echt goed. kijk hem maar eens. (is al te downloaden) ssst

maar zoals ik al aangaf. de film is 1 grote mindfuck. ik had ook wel een paar momenten dat ik echt dacht, waar gaat dit nog over, maar alles wordt je echt pas aan het einde duidelijk. en dan snap je bepaalde reacties ook pas.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

celerontje

Citaat van: The Vampire op maart 19, 2010, 00:06:12
geloof me mensen die hem slecht vonden, snappen de film niet. ik had ook van die idiote boeren achter me die hun kop maar niet konden houden omdat ze zaten te geinen, omdat ze het verhaal niet konden volgen.

en rotten tomatoes doe ik sowieso niks op uit.
Die Rotten Tomatoes rating slaat eigenlijk nergens op in dit geval, dat weet ik nu al. (Zelfs PotC 3 wordt ook zeer laag beoordeeld puur omdat mensen 'm niet kunnen volgen, volgens mij, want ik vind het een zeer leuke goedgemaakte avonturenfilm! ;D)
Ik heb nog maar 1 film van Scorsese gezien, The Aviator, en zelfs dat vond ik een zeer boeiende film, dus wat hij fout kan doen? ;D

Citaat van: Snutchz op maart 19, 2010, 00:19:10
ik hou van mindf#*k films  8)
Ook leuk; films waarin alles duidelijk LIJKT, maar je op het eind toch denkt... Jaaaa, maar als dit nou zo zit, zit dat weer zus, waardoor... ehhh... ;D

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

daarom vond ik hem juist ook zo geweldig. normaal heb ik film altijd vrij snel door. en dat verpest het toch een beetje. bij deze werd ik juist verrast.

ik heb the aviator nog nooit gezien  :-X en ben toch wel een Scorsese fan. heb je the Departed ook nooit gezien dan?

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Nopes... :-[
Zal 'm een keer bestellen/kopen! ;)

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe Nolan, ''Inception'' :pompom:
(Is je moeders' servies niet uit de kast gedonderd door die trailer? :D :D :D)

Ronin79

Lijkt me een leuke film.

Er komen best wel goede films uit dit jaar, waaronder heel veel fantasy.

oa. The Sorcerers Apprentice, The Season Of The Witch, Twilight Eclipse etc.
Word een topjaar wat films betreft.  ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 19, 2010, 00:36:37
Nopes... :-[
Zal 'm een keer bestellen/kopen! ;)

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe Nolan, ''Inception'' :pompom:
(Is je moeders' servies niet uit de kast gedonderd door die trailer? :D :D :D)

ga je schamen ;)

dat nog niet, maar ze kwam wel gelijk naar boven gehold of het wat zachter mocht omdat het beneden allemaal zo hard klonk :D

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

About time to live on your own! ;D

JCL

Citaat van: The Vampire op maart 19, 2010, 00:31:45
daarom vond ik hem juist ook zo geweldig. normaal heb ik film altijd vrij snel door. en dat verpest het toch een beetje. bij deze werd ik juist verrast.

ik heb the aviator nog nooit gezien  :-X en ben toch wel een Scorsese fan. heb je the Departed ook nooit gezien dan?

The aviator is pas echt een ongelovelijk slechte film! Gigantisch traag en totaal niet boeiend. Heb mijn best gedaan om hem af te kijken maar ben na ruim een uur toch afgehaakt.

Marsh

Citaat van: JCL op maart 19, 2010, 09:43:44
The aviator is pas echt een ongelovelijk slechte film! Gigantisch traag en totaal niet boeiend. Heb mijn best gedaan om hem af te kijken maar ben na ruim een uur toch afgehaakt.

Vond het wel meevallen; snap alleen niet waarom die veel zovaak genomineerd werd
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

DVDGuy

Gisteravond eindelijk The Hurt Locker gezien; geeft m.i. een goed beeld van onder welke spanning "vreemde" troepen in oorlogsgebied moeten opereren.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Snutchz

The Aviator en The Departed konden me beide niet bekoren..  :hmmm:

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 18, 2010, 17:03:14
dan heb je waarschijnlijk mensen gesproken die de film niet snappen. eerlijk waar de film is geniaal! maar je moet hem wel uitzitten. bij ons liepen er ook mensen weg in de pauze en hebben dus het belangrijkste van de hele film gemist. in het begin snap je er idd weinig van, maar naarmate de film vordert wordt het je steeds duidelijker. en wanneer je de film terug gaat kijken kom je er pas achter hoe geniaal de film eigenlijk is. eerste deel is echt 1 grote mind-f*ck om het zo maar even uit te drukken. vind het 1 van de beste films van de afgelopen jaren.

Hmm dat klinkt interessant.
Dicaprio heeft me in principe de afgelopen jaren ook nog niet teleurgesteld, dus wat ik al zei, ik ben erg benieuwd.

Citaat van: celerontje op maart 18, 2010, 17:16:07
Ben benieuwd wat voor vrienden Marsh heeft! ;D (no offense! ;))

Mensen die niet zo gestoord veel film kijken als ik...  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Grindtegel

Rottentomatoes beoordeelt films zelf niet, maar geeft de verhouding weer tussen een goede of slechte review van de film die sites/bladen geven. Op zich zegt dat natuurlijk ook niet veel maar als een film op rottentomatoes een 20% geeft dan kun je verwachten dat het geen brilliante film wordt.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbert54

net Cleveland Caveliers vs Boston Celtics gekeken. Lebron was weer :worship: nu The fantastic Mr. Fox ben erg benieuwd want ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten.

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Rotvossen, toen ik klein was heeft een vos mijn konijn opgevreten! >:(

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 20, 2010, 23:38:16
Rotvossen, toen ik klein was heeft een vos mijn konijn opgevreten! >:(
:clapping:

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Uiteraard mag ik dan ook lachen om jouw ''frituurongeluk'', want wie de bal kaatst... :devil: :P

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 20, 2010, 23:41:22
Uiteraard mag ik dan ook lachen om jouw ''frituurongeluk'', want wie de bal kaatst... :devil: :P
frituurongelukken zul je bedoelen ;D en ja dat mag je, doe ik zelf ook

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dus je bestempelen als ''kluns'' is ook goed? :P

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo