Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Heb je al juridische stappen ondernomen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DVDGuy

Citaat van: hoekie op maart 14, 2010, 00:32:17
Werd een beetje moe van die beschermingsbijdrage elke keer... nagelang hoe hoger je bedrag des te meer moest je dat maandelijks betalen..

:wacko: Maandelijkse bijdrage?

Ik heb 2 CC's (Visa en Mastercard en ik betaal niet meer dan wat ik heb aangekocht; daarnaast betaal ik een jaarlijkse bijdrage van nog geen 2 tientjes per CC.

je bent toch niet in de war met maandelijkse aflossingen op je kaart; hoe hoger het bedrag, hoe meer je maandelijks moet betalen  :D :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

BernHardN

Citaat van: Loki999 op maart 12, 2010, 12:36:13
Hurtlocker, toffe film maar waar al die oscars vandaan komen..

Millenium 3, ga ik dit weekend ook zeker kijken, vorig weekend deel 2 gezien.
Pittig vrouwtje hoor..

Die is zeker ook goed, al niet beter/verrassend.

gister Brothers gezien
aan de ene kant erg Amerikaans en aan de andere kant toch wel confronterend.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Ronin79

Lijkt me duidelijk:

Ajax - PSV

en misschien nog 2012 (op Bluray)  ;)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dirc

Niet vanavond maar gisteren avond The Rock op BD gezien.

Ronin79

Dat weet ik.

Die kijk ik om half 5, daarna gaan we vanavond 2012 kijken ....
en heel misschien zo nog een film. De kleine ligt nu lekker rustig in haar bedje, dus dat kan dan wel.  ;)

JCL

Citaat van: Dirc I op maart 14, 2010, 14:14:19
Niet vanavond maar gisteren avond The Rock op BD gezien.

Dat blijft toch ook een hele vermakelijke film :) Is het geluid ook nog een beetje te genieten op BD?

Dirc

Citaat van: JCL op maart 14, 2010, 14:49:55
Dat blijft toch ook een hele vermakelijke film :) Is het geluid ook nog een beetje te genieten op BD?

Het geluid was inderdaad wel aardig.
Ik kan het nie 100% beoordelen aangezien de drank aardig hard ging :smile:

maximus79

Net Sherlock Holmes gekeken op blu-ray.

Film: 6-
Beeld: 8
Geluid: 9
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Marsh

The Brave One op BR.

Al eens gezien in New York, maar het blijft een zeer mooie film.
Vrouwtje vond m ook aangrijpend.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

celerontje

Vanavond in Mustsee Euroborg ''Alice in Wonderland'' gezien in de 3D OV versie.
Leuke film, al is 't 3D wel een tikje vermoeiend om naar te kijken, terwijl ik dat bij Avatar helemaal niet had.

Wat voor kolder die Burton toch weet te verzinnen... :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: maximus79 op maart 14, 2010, 16:11:16
Net Sherlock Holmes gekeken op blu-ray.

Film: 6-
Beeld: 8
Geluid: 9
6- ??? :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik zou 'm een 7,5 geven.
Ik vond 'm niet heel bijzonder, maar 't is gewoon een degelijke film. :worship:

Moondust

Vorige week twee Steven Seagal films (Driven to Kill & The Keeper) gezien omdat mij schoonvader hier een weekje was om te klussen. Ach, wat moet ik ervan zeggen. Het is telkens een herhaling van zetten. Maar goed, mijn schoonvader vind het prachtig. Gisteravond wederom The Gladiator gezien. Ondanks alle ophef over de beeldkwaliteit best ok.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Harry HT

Vanavond kijk ik eindelijk naar : The Pacific (Band of Brothers)  :worship:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=94019.msg1628356#msg1628356

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Dirc

Vanavond: The league of extraordinary gentleman

djaxx

Shadowfox

De 720p versie van lord of the rings is te downloaden.
ff snel gespiekt......OMG wat een geluid. Het was met dts 1509 te beluisteren en dat is al een feest. De stemmen,details, moria omgeving, balrog, zucht wat zal de hd-dts ons brengen.
Ohja het beeld was ook al een hele stap voorwaarts en dat met 6336kbs

Wel raar om andere dingetjes te zien als je de extented versie bent gewend.
Bijv de scenes bij de shire. "60years later" als je frodo in het gras ziet zitten.
Gandalf die word opgemerkt door een menigte. Wel grappig.

Dirc

Marsh

Vanavond het meisje eerst Heavy Rain laten zien (leuk die luier-scene.. zullen is zien wie er beter is in het verschonen.) daarna een nog uit te kiezen br.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

AllStar

Citaat van: Shadowfox op maart 18, 2010, 15:04:14
De 720p versie van lord of the rings is te downloaden.
ff snel gespiekt......OMG wat een geluid. Het was met dts 1509 te beluisteren en dat is al een feest. De stemmen,details, moria omgeving, balrog, zucht wat zal de hd-dts ons brengen.
Ohja het beeld was ook al een hele stap voorwaarts en dat met 6336kbs

Wel raar om andere dingetjes te zien als je de extented versie bent gewend.
Bijv de scenes bij de shire. "60years later" als je frodo in het gras ziet zitten.
Gandalf die word opgemerkt door een menigte. Wel grappig.

Ook maar even in de queue gezet  O0

Robbert54

ook even verder met heavy rain en daarna Shutter Island nog maar een keer. kijken wat ik de eerste keer allemaal heb gemist
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 18, 2010, 16:57:56
ook even verder met heavy rain en daarna Shutter Island nog maar een keer. kijken wat ik de eerste keer allemaal heb gemist

Hoor van 9 van de 10 mensen dat het een onsamenhangende bagger film is.. ook binnenkort maar eens kijken; ben erg benieuwd.

SeriousCinema

Robbert54

Citaat van: Marsh op maart 18, 2010, 16:59:19
Hoor van 9 van de 10 mensen dat het een onsamenhangende bagger film is.. ook binnenkort maar eens kijken; ben erg benieuwd.
dan heb je waarschijnlijk mensen gesproken die de film niet snappen. eerlijk waar de film is geniaal! maar je moet hem wel uitzitten. bij ons liepen er ook mensen weg in de pauze en hebben dus het belangrijkste van de hele film gemist. in het begin snap je er idd weinig van, maar naarmate de film vordert wordt het je steeds duidelijker. en wanneer je de film terug gaat kijken kom je er pas achter hoe geniaal de film eigenlijk is. eerste deel is echt 1 grote mind-f*ck om het zo maar even uit te drukken. vind het 1 van de beste films van de afgelopen jaren.

Woonkamer HT
Stereo