Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Dat gevoel had ik bij There Will Be Blood en The Prestige, die films lijken redelijk straight-forward, maar 't is gewoon één grote mindfuck! :clapping: :worship:
Maargoed, ik zal die film ook eens een keer bekijken, lijkt me wel interessant!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

nou, geloof mij SI is daar niet mee te vergelijken. die films had ik allemaal vrij snel door. bij SI zat ik echt de hele tijd wtf.. wat gebeurt er nu weer? waarom gebeurt dit, waarom gebeurt dat? zijn ook wat mensen in de pauze weggegaan, omdat ze film gewoon niet begrepen, maar als je het 2e deel niet kijkt dan zul je het nooit begrijpen. ook nog zo'n lomp stelletje boeren achter mij zitten die het een schijtfilm vonden, omdat ze het gewoon echt niet snapten..

Scorsese = Geniaal!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Mustsee voor in de bios of lekker rustig in je HT bekijken?
Wat zeg jij?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 10, 2010, 02:31:55
Mustsee voor in de bios of lekker rustig in je HT bekijken?
Wat zeg jij?
het is wel een film die ook rustig thuis kunt kijken, maar raad je wel aan wakker te zijn. en je moet er echt voor gaan zitten. geluid van de film was trouwens wel vrij heftig ben erg benieuwd hoe dit bij mij thuis zal klinken. weet niet of je de trailer hebt gezien? je hoort dan zo'n ongelooflijk sterk dreunend geluid (prachtig voor je sub) die steeds sterker en harder wordt. dat geluid komt regelmatig (wel minder heftig) terug in de film
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik heb de trailer zelfs in de bios gezien, en dat was inderdaad ''Dear subwoofer, do your job!'' ;D

Ik zie nog wel even, 't lijkt me zeker de moeite waard. (dan kan ik meteen even mijn ''snapper'' -zoals HTip dat noemt- testen! :D)

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 10, 2010, 02:44:51
Ik heb de trailer zelfs in de bios gezien, en dat was inderdaad ''Dear subwoofer, do your job!'' ;D

Ik zie nog wel even, 't lijkt me zeker de moeite waard. (dan kan ik meteen even mijn ''snapper'' -zoals HTip dat noemt- testen! :D)
haha! ik had mijn snapper aardig goed aanstaan, maar bleef toch erg verrast over de uitwerking. verwacht overigens geen superspannende film. het is gewoon echt een film met een sterk verhaal die je blijft boeien.

ik heb de trailer ook in de bios gezien en toen was het ook gelijk: die moet ik zien!!

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

ben met dat dreunende geluid trouwens in de war met een andere film van DiCaprio "Inception". :turn: maar Shutter Island heeft iig wel ook een behoorlijk bassgerichte soundtrack :D

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Inception ga ik zeker zien, zijn laatste 3 films vond ik sowieso erg goed! (zijn oudere 2 R-rated films heb ik niet gezien)

neptune

dubbelpost
zet hier iets neer

neptune

Citaat van: neptune op maart 10, 2010, 09:03:01
smaken verschillen...
Edit: je bedoeld de hangover? die was wel ok vond ik....maar deze was echt super geinig...
zet hier iets neer

Lars_Portman

Vanavond in mij HT was het GOODFELLAS

Klassieke MOB Film.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Loki999

Citaat van: Lars_Portman op maart 11, 2010, 23:15:36
Vanavond in mij HT was het GOODFELLAS

Klassieke MOB Film.

Yep inmiddels zo'n 15 keer gekeken, op vhs, dvd en nu op blu-ray in de collectie.

Gisteren Armored gekeken, dat was best een aardige film met een bekende cast.
Beetje heavy rain verhaal met Morgan Freeman en Christian Slater.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

DVDGuy

We twijfelen nog tussen The Hurtlocker en Millennium III
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Loki999

Hurtlocker, toffe film maar waar al die oscars vandaan komen..

Millenium 3, ga ik dit weekend ook zeker kijken, vorig weekend deel 2 gezien.
Pittig vrouwtje hoor..
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Robbert54

gister Toy Story 1 en 2 gekeken. had 2 nog nooit gezien, maar vond hem beter dan deel 1 duidelijk zichtbaar in de gezichtsuitdrukkingen (om over de hond nog maar niet te spreken) dat pixar erg vooruit is gegaan sinds het eerste deel. vond het een bijzonder leuke film, met erg scherp beeld, prachtige kleuren en goed geluid!

voor Vanavond: Sherlock Holmes of Body of Lies

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Toy Story 1 en 2 heb ik ook maar even besteld, voor gezamenlijk 23 euro kon ik niet langer wachten. (yes Robbert, you got screwed by Amazon! :P)

reza

Sherlock Holmes, verassend goed.

Krijgt van mij een 6.9/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Citaat van: celerontje op maart 13, 2010, 19:50:08
Toy Story 1 en 2 heb ik ook maar even besteld, voor gezamenlijk 23 euro kon ik niet langer wachten. (yes Robbert, you got screwed by Amazon! :P)
Waar heb je ze besteld voor 23 euro?

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 13, 2010, 19:50:08
komt bijna nooit voor, dus ik kan er mee leven.  :D

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Teejoo op maart 13, 2010, 20:52:13
Waar heb je ze besteld voor 23 euro?
Zie het daarvoor bestemde topic. ;)
Maargoed, ik geef je graag antwoord: blahdvd.com heeft een Disney 2 for 1 actie waar dus beide Toy Story's ook inzitten.

hoekie

Citaat van: celerontje op maart 14, 2010, 00:02:51
Zie het daarvoor bestemde topic. ;)
Maargoed, ik geef je graag antwoord: blahdvd.com heeft een Disney 2 for 1 actie waar dus beide Toy Story's ook inzitten.

Aah... die wil ik ook maar heb mijn CC opgezegd :-(

Net Beyonce gekeken / geluisterd I'm yours... heerlijke muziek..

celerontje

Je CC opgezegd? :o
Why?
Eigenlijk is een CC onmisbaar als je een BD liefhebber bent.

hoekie

Werd een beetje moe van die beschermingsbijdrage elke keer... nagelang hoe hoger je bedrag des te meer moest je dat maandelijks betalen.. dus was er ff klaar mee.
Maar ja nu mis ik een leuke actie 2=1

celerontje

Is er geen Credit Card aanbieder die wat gunstiger tarieven heeft?

hoekie

Citaat van: celerontje op maart 14, 2010, 01:16:23
Is er geen Credit Card aanbieder die wat gunstiger tarieven heeft?

ja moet ff op zoek.. maar heb het rete druk met van alles en nog wat (ja nog steeds dat k*t huis....)