Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

kan ik me helemaal in vinden! ook het asfalt, en het opstuivende zand is gewoon prachtig!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Vanmiddag Sunshine (voor de tweede keer) gezien met een oud-klasgenoot, was erg leuk, zeker omdat hij erg onder de indruk was van mijn HT! :pompom:
Beeld en geluid zijn simpelweg perfect! (nouja, een paar keer wat banding gezien, maargoed :P)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Vande

Gisteravond naar Legion gekeken. Vanavond Daybreakers.
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

MaxxMark

Gisteravond laat de helft gekeken van "Where The Wild Things Are".

Bijzonder rare film, al intrigeerde hij me wel! Ik was alleen nogal moe, dus uiteindelijk heb ik em uitgezet en naar bed gegaan :) Vanavond ga ik em afkijken!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Dirc

Schaatsen staat hier op op groot scherm!

Marsh

Zojuist klaar met I,Robot op 1080p... wow... ???
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

Mooi he!

Nu nog bezig met the Score
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Vandaag op Blu-ray ''The Bank Job'' gekeken, erg leuke film, ik hou wel van dat Britse gedoe! :clapping:
Beeld was prima, ondanks dat-ie volledig digitaal is opgenomen (Arri D-20), ziet het er erg filmisch uit!
Geluid was uitstekend! Niet zozeer dat het erg spectaculair is met surroundeffecten, maar de ruimtelijkheid is erg goed, (vooral bij de stukjes in het metrostation) precies zoals het hoort bij deze film!

Btw, het begin van deze film is echt niet geschikt voor kleine kinderen, ik waarschuw! (en in het begin komt er geen enkel pistool of mes aan te pas, ik bedoel ''iets anders'' :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ronin79

@ Robbert

Zo ... ben je nu nog een film aan het kijken ?
Dat is laat  ;)

celerontje

Jij hebt het momenteel druk met ''Wolfy style'', dus hup, je bed in! :D

Ronin79

;D

Ik ga over een paar minuten ook naar bed  ;)

Straks nog langs de bedrijfs-arts in Doetichem.
Kan ik net nog een uurtje of 4 slapen.

Jongens; Slaap lekker, of wat je ook maar doet .... diep in de nacht  :-X

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op februari 24, 2010, 02:23:43
@ Robbert

Zo ... ben je nu nog een film aan het kijken ?
Dat is laat  ;)
ja hoor, zit ook nog in de ziektewet dus hoef er toch niet vroeg uit ;)

Succes bij de bedrijfsarts trouwens! Waarom moet je zo vroeg eigenlijk?

@celerontje: die film wou ik vandaag ook gaan kijken, maar nu ik jou ervaring heb gelezen weet ik zeker dat ik wacht met kijken tot ik weer thuis ben

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Je kan 'm gerust 2 keer kijken, dat maakt de boel de een stuk duidelijker.

JCL

Citaat van: Dirc I op februari 23, 2010, 21:28:19
Schaatsen staat hier op op groot scherm!

Dat had je net zo goed niet kunnen doen :( Wat balen zeg! Wel spectaculaire televisie

Ronin79

@ Vampire

Ik lag zo laat in bed  ;)

Of-topic

Rond de klok van half 10 moest ik er wezen. Doetinchem is ongeveer een minuut of 20 rijden.

De Dokter was erg begrip vol. Wel gaan we proberen om via een intergratie bureau om wat aangepast werk te vinden,
en misschien nog een cursus zo hier en daar. Desnoods kan en mag ik ook thuiswerk gaan doen, mits daar de
gelegenheid word geboden door het desbetreffende bedrijf. Verder zullen mijn werktijden wellicht aangepast worden,
mocht ik werk vinden of krijgen.

Gelukkig heb ik veel rechten en op dit moment, en bijna geen plichten.
Als ik een keuring zou moeten ondergaan, zou het zomaar kunnen dat ik of mijn baas een WIA aanvulling krijg
zodat ik mijn rechten blijf behouden ivm ziekte.

In Mei heb ik een nieuwe afspraak bij de arts. Intussen zou dat intergratie bedrijf ook nog kunnen bellen
voor een afspraak. Ben benieuwd, hoe het allemaal gaat verlopen.  ;)

Snutchz

Succes Ron  :thumbs-up: ..enne... dat plaatje heeft meer weg van 'n bever... dan van 'n wolfke  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dank je Snutchz  ;)

Bever  :blink:

Persoonlijk vond ik deze wel leuk. Maar ik zal eens kijken of een ander plaatje kan vinden.

Op een of andere manier kan ik hem niet veranderen. Dat moet ik die 'bever'  :P maar laten staan.

DVDGuy

Als TNT meewerkt ( :sleepy:) Transformers op BD  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

MaxxMark

Gister "Where The Wild Things Are" afgekeken.

Tjee wat een trip is die film zeg :) Ik kan me voorstellen dat het geen film voor kinderen is. Maar eigenlijk is het ook geen film voor volwassenen!

Ik vind het wel heel erg knap gedaan hoe ze het verhaal vanuit het kind perspectief weten weer te geven. Zowel de ervaring in de film, als de gedachtegang van een kind.

Verder heb ik gister nog 2 afleveringen "Defying Gravity' gekeken (t/m ep5). Ik vind het heel moeilijk om in deze serie te komen. Het heeft bijzonder veel potentie, maar ik heb heel vaak een gevoel van "GET ON WITH IT!". Steeds denk ik "nu wordt het tof!" maar dan gebeurt er vervolgens nog steeds weinig spannends :')
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

djaxx

CoSo

Net the bank jog op blu-ray gekeken en nu schaatsen

JCL

Citaat van: djaxx op februari 24, 2010, 18:43:28
A Beautiful Mind 720p

Prachtige film! Heb hem al veel te lang niet meer gezien. Toch maar eens een klein downloadje doen (a)

Moondust

Vanavond Revolutionary Road gezien. Trage maar wonderschone film. Wat kunnen die twee acteren zeg, volledig geloofwaardig. De film moet het vooral hebben van de mate waarin je geraakt wordt door de relatie van de twee hoofdpersonen. Indien dat niet zo is, zal het een lange zit worden ben ik bang. Maar goed, ik was absoluut geraakt en kreeg een deja-vu gevoel bij verschillende momenten in de film. En dat vind ik zo mooi aan film, dat je tot op het bot wordt geraakt.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Snutchz

Ben nu The Hangover aan 't streamen..  :baaa:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Citaat van: JCL op februari 24, 2010, 23:08:01
Prachtige film! Heb hem al veel te lang niet meer gezien. Toch maar eens een klein downloadje doen (a)

Beautifull mind was idd erg goed!