Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Remus

Gisteren Boondock Saints 2 : All Saints Day gekeken. Ik had geen hoge verwachtingen, maar dit was erg teleurstellend na het 1e deel :unhappy:

Gelukkig ook nog een paar andere films gezien: Lethal Weapon 1 t/m 4 :) Ik blijf ze leuk vinden. Komt hier ook een Bd box van uit?

fugazi_2009

Citaat van: Remus op februari 19, 2010, 12:18:55
Gelukkig ook nog een paar andere films gezien: Lethal Weapon 1 t/m 4 :) Ik blijf ze leuk vinden. Komt hier ook een Bd box van uit?

Dat zou mooi zijn! Voorlopig zijn alleen deel 1 en 2 op BD verkrijgbaar.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

gisteren back to the future gekeken :D wanneer komt die eens op blu ray?!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 19, 2010, 18:30:56
gisteren back to the future gekeken :D wanneer komt die eens op blu ray?!
Volgens bluray.com dit jaar. Lees dit leuke artikel maar eens...

http://www.blu-ray.com/news/?id=3989
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 19, 2010, 19:20:22
Volgens bluray.com dit jaar. Lees dit leuke artikel maar eens...

http://www.blu-ray.com/news/?id=3989
Haha! Leuk stukje! En idd 25 jarig jubileum! Dus kom maar op met die limited of special anniversary edition!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Robbert54

Citaat van: Dirc I op februari 19, 2010, 21:12:29
Nu:

Constantine op BD
goede film.

straks eerst op tv, Lie To me en daarna 500 days of summer

Woonkamer HT
Stereo

Lars_Portman

Salaire de la Peur, Le (1953)
Alternatieve titels: The Wages of Fear, Het Loon van de Angst
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari 19, 2010, 19:30:39
Haha! Leuk stukje! En idd 25 jarig jubileum! Dus kom maar op met die limited of special anniversary edition!
Whahaha, schijn en werkelijkheid lopen door elkaar.... ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

djaxx

Niet echt in mijn ht maar vanavond ga ik Sherlock meepikken in de bios.  :headbanging:

Gisteren the taking of pelham 123 gezien en vond die maar niets. jammer.

Robbert54

Sherlock is wel goed!

Ik heb black hawk down gekeken. Geluid flink hard! Prachtige film! Wel een paar cliché momentjes maar die doen verder geen afbreuk aan de voor de rest toch vrij heftige film...

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Die wil ik ook nog een keer aanschaffen. (en dan zo voordelig mogelijk, want 15 euro vragen voor een titel uit de allereerste Sony BD batch is wel heel erg zielig! :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Marsh

Gister American Gangster gekeken in HD. De extended version.. erg gaaf!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Sonic Circle

De dvd van Heat.
Niks mis mee natuurlijk, was weer een avondje genieten.

Robbert54

Citaat van: celerontje op februari 21, 2010, 01:11:02
Die wil ik ook nog een keer aanschaffen. (en dan zo voordelig mogelijk, want 15 euro vragen voor een titel uit de allereerste Sony BD batch is wel heel erg zielig! :D)
is ie wel waard hoor!

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Nee :devil:, want voor een tientje kan je 'm ook wel krijgen! ;D

Marsh

Net voor de 2e keer gezien, dit keer in 1080P.
Blijft geweldig.

SeriousCinema

JCL

Vanmiddag Thirteen Days gezien. Hou altijd erg van dit soort koude oorlog films waarin het verhaal centraal staat (Spy Game, The Company, Sum of all Fears) een ook deze mag er wezen! Hele leuke film over de politieke spanning rond de Cuba crises

MaxxMark

Vandaag gezien:

series:
- Caprica
- SmallVille
Films:
- the hurt locker: Wel aardig, maar ben niet zo'n warmovie liefhebber, dus ik vond hem mildly entertaining. (in contrast: black hawk down en BoB vond ik redelijk tof terwijl dat die toch wel hoog wordt aangeschreven)
- Zombieland: Zeer vermakelijk, licht verteerbaar en goed weg te kijken
- 500 days of summer: ietwat traag, maar wel de moeite waard
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Robbert54

Citaat van: MaxxMark op februari 21, 2010, 22:30:30
Vandaag gezien:

series:
- Caprica
- SmallVille
Films:
- the hurt locker: Wel aardig, maar ben niet zo'n warmovie liefhebber, dus ik vond hem mildly entertaining. (in contrast: black hawk down en BoB vond ik redelijk tof terwijl dat die toch wel hoog wordt aangeschreven)
- Zombieland: Zeer vermakelijk, licht verteerbaar en goed weg te kijken
- 500 days of summer: ietwat traag, maar wel de moeite waard

die ga ik vanavond maar een kijken op blu-ray lijkt me wel een leuke film. wat vond je minder aan the hurt locker eigenlijk, ik hoor nogal eens dat hij vrij saai en traag lijkt te zijn, klopt dat?

Woonkamer HT
Stereo

MaxxMark

Citaat van: The Vampire op februari 22, 2010, 14:51:00
die ga ik vanavond maar een kijken op blu-ray lijkt me wel een leuke film. wat vond je minder aan the hurt locker eigenlijk, ik hoor nogal eens dat hij vrij saai en traag lijkt te zijn, klopt dat?

Mjah, kweet niet. Zoals ik zei, ik ben geen oorlogsfilm liefhebber dus ik kan er bijzonder naast zitten.

Een vriend van me vond hem juist heel erg tof en actievol en had er flink van genoten (wel oorlogsfilm liefhebber). Op aanraden van hem heb ik de film namelijk gekeken.

De film was misschien wat traag, maar dat was wel nodig voor het verhaal. Saai wil ik het niet direct noemen. Er gebeurt wel van alles, er is wel een verhaal en er zijn ook wel achterliggende gedachtes en diepere betekenissen.

Ik zou hem sowieso meer richting "Black Hawk Down" (een soort verslaglegging van een event en een klein beetje documentaire achtig) willen zetten dan richting "Band of Brothers" (meer actie georienteerd).
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

HTip

Zojuist Cars op BD gezien. Wat een prachtig beeld en geluid. Prima voor een demo :thumbs-up:
Natuurlijk blijft de film ook erg leuk 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 22, 2010, 18:36:01
Zojuist Cars op BD gezien. Wat een prachtig beeld en geluid. Prima voor een demo :thumbs-up:
Natuurlijk blijft de film ook erg leuk 8)
kleuren zijn erg goed he? 8)

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 22, 2010, 18:40:29
kleuren zijn erg goed he? 8)
Echt super! De glans van de auto's en de reflecties daarin zijn echt geweldig. Als McQueen z'n nieuwe paintjob krijgt met parelmoer is het net echt 8)
Showcase - Topic