Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

JCL

nadat je hem gezien hebt vind je dat wat minder tof :P 2012 is nou niet bepaald een goeie film... Aan de andere kant, draai de sub wat open, draai het volume wat open en het is wel weer genieten van de technische kant van het filmkijken (waar deze hobby toch om draait ;))

Tube-freak

Straks weer eens iets uit de oude doos.
"Unabomber"

Misschien daarna nog 2012. Het is die 2012-film met woody Harrelson en Danny Glover. Lijkt me een van de "minder slechte" 2012 films.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Maro

Citaat van: JCL op februari 13, 2010, 19:06:58
nadat je hem gezien hebt vind je dat wat minder tof :P 2012 is nou niet bepaald een goeie film... Aan de andere kant, draai de sub wat open, draai het volume wat open en het is wel weer genieten van de technische kant van het filmkijken (waar deze hobby toch om draait ;))

Heb hem net gezien en kwa verhaal erg cliche maar kwa effecten zowel beeld als geluid een topper :headbanging:. En dat is zo nu en dan zeker een reden om een film goed te vinden. Ik heb niet zo veel geld in mijn set gestoken om alleen naar low budged Art house fims te gaan kijken. ;)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

eddy135

What's wrong met low budgeT art house films?  :devil:

Ofwel: als de sub niets te doen heeft, is de film niet goed, of wat?

Je koopt toch een set om een film af te kunnen spelen? ipv dat je een film koopt die bij je set past?  ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

denoontje

Robbert54

Eerst Crank. geweldige film! Daarna schaatsen. Topprestatie van Sven. En nu nog bezig met in the line of fire. John Malkovich :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tinus_

rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Maro

Citaat van: eddy135 op februari 14, 2010, 00:04:08
What's wrong met low budgeT art house films?  :devil:

Ofwel: als de sub niets te doen heeft, is de film niet goed, of wat?

Je koopt toch een set om een film af te kunnen spelen? ipv dat je een film koopt die bij je set past?  ;)

Rustig maar. :coffee: Goed lezen wat er staat..

Citaat van: Maro op februari 13, 2010, 23:56:42
Heb hem net gezien en kwa verhaal erg cliche maar kwa effecten zowel beeld als geluid een topper :headbanging:. En dat is zo nu en dan zeker een reden om een film goed te vinden. Ik heb niet zo veel geld in mijn set gestoken om alleen naar low budged Art house fims te gaan kijken. ;)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

djaxx

Citaat van: Tinus_ op februari 14, 2010, 08:18:00
Crank was gaaf, op naar deel 2  ;D

Bespaar je de moeite van de tweede maar!

Marsh

Gisteravond Tinkerbel op 1080P ... voor een film waarvan ik dacht in slaap te vallen was hij toch aardig vermakend.. érg mooi beeld!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

DVDGuy

Gisteravond Terug naar de Kust gezien; een prima thriller.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Tube-freak

Die 2012 film was inderdaad lekker fout Amerikaans over the top.  

Edit: Even wat weggehaalt omdat de spoiler functie niet werkt met mijn account (zal je wel voor moeten betalen ofzo).

djaxx

Citaat van: Tube-freak op februari 14, 2010, 15:40:01
Die 2012 film was inderdaad lekker fout Amerikaans over the top.  Maar wel weer humor dat dan heel amerika van de kaart wordt geveegt, China red de overlevende (althans bouwt de arken) en Afrika overleeft als enige continent de ramp.

Spoiler alert!!!

Marsh

Citaat van: Tube-freak op februari 14, 2010, 15:40:01
Die 2012 film was inderdaad lekker fout Amerikaans over the top.  Maar wel weer humor dat dan heel amerika van de kaart wordt geveegt, China red de overlevende (althans bouwt de arken) en Afrika overleeft als enige continent de ramp.

Thx.  :sneaky2:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Tube-freak

Ja dat pokke forum zegt dat ik geen rechten heb om zo een spoiler ding te posten. Ik kan er ook niets aan doen dat dat niet werkt.
Ik had het tussen "spoiler" brackets gezet maar dan kan ik het niet posten.

Robbert54

spoilers werken alleen in de filmsectie. Misschien even een mod vragen of ze dat hier ook niet in kunnen stellen. Lijkt me toch wel handig
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sonic Circle

Into the Wild op DVD.

Heerlijke, aangrijpende film. Heb er van genoten.

Tinus_

Red Cliff, dat was wel een hele lange zit.  :unsure:
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Robbert54

nu Bones en straks verder met the vampire diaries!

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

SeriousCinema

Ronin79

Is een leuke film. Veel plezier.  ;)

HTip

Vandaag met de Matrixtrilogie begonnen. Wat is het toch een waanzinnig goede film. Je moet hem ècht vaker zien om 'm te begrijpen. Tijdens de pauze gefilosofeerd over het hoe en waarom en blijkt weer hoe geniaal de film eigenlijk is.

De kwaliteit van de BD is schitterend. Beeld en geluid zijn referentieniveau :thumbs-up: De surroundbubble is perfect, detail is super. Het beeld is haarscherp, heeft veel diepte en geen last van motionblur, ook niet tijdens de actiescenes.

Deel 2 is kwa verhaal iets minder dan 1 (de nieuwigheid is er natuurlijk af), maar de actie is zeker niet minder. De achtervolging op de autosnelweg is adembenemend en erg spannend.

Ook hier was het beeld en geluid weer van referentiekwaliteit. Zelden zo'n actieve soundtrack gehoord die helemaal in balans is. Je hebt het gevoel dat je er middenin zit.

Morgen deel 3 (vanavond zou te laat geworden zijn :P)...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Al heb ik die films wel op DVD ... misschien toch maar eens de BR versies kopen.  ;)

HTip

Citaat van: SillentWolf op februari 15, 2010, 23:25:11
Al heb ik die films wel op DVD ... misschien toch maar eens de BR versies kopen.  ;)
Zeker doen. De BD-versies zijn zowel kwa beeld als geluid superieur en erg goed demomateriaal :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

En die box is spotgoedkoop in het UK! :pompom:
Ik ga 'm trouwens ook maar een keer bestellen!

EDIT: Ik haat die smoel van Keanu Reeves... :dry: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!