Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

stevefilmfreak54

Citaat van: jurriaan op februari  4, 2010, 09:30:40
Gisteravond A Clockwork Orange gekeken, waar gaat het over? De film nog niet afgezien, ik was in slaap gevallen :hehe:

Beeld is mat en dof, niet BD waardig
Geluid voegt te weinig toe (geen HD audio), het geeft de film niks extra's zoals ik dat wel vond bij Jackie Brown. Voorzichtige conclusie, HD geluid voegt dus echt wat toe.

Jaaaaaaaaa dat is een gouwe ouwe van Stanley Kubrick

Snutchz

*pwlinnngg* .. *pwloonnggg* ..machtig  :inlove:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Vannacht nog;

FC Suarez - Roda JC gekeken.

It was a one man show  :worship:  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Tja wat zal ik zeggen .... ben een Ajax fan.
Al sinds begin jaren 90 (rond 92)

Van Ajax volg ik alles, de rest van de ploegen vind ik niet zo interesant.  ;)

DVDGuy

Citaat van: SillentWolf op februari  4, 2010, 11:20:40
Vannacht nog;

FC Suarez - Roda JC gekeken.

It was a one man show  :worship:  ;)

Show????
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

Heb jij goed naar het voetbal gekeken ?

De rest speelde niet geweldig, maar van Suarez kon je alleen maar genieten  :P

DVDGuy

Citaat van: SillentWolf op februari  4, 2010, 12:01:38
Heb jij goed naar het voetbal gekeken ?

De rest speelde niet geweldig, maar van Suarez kon je alleen maar genieten  :P

Hij had aardige momenten, maar voor mij was het absoluut geen show.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

Dat mag ... ik vond hem goed voetballen. De eerste helft was hij niet voldoende aanwezig,
de tweede maakte alles goed.

Ik hoop alleen dat die Eriksen het binnen kort wel laat zien. En wellicht is Suk, een mooi
alternatief, voor de veels te langzame Pantelic (die er toch 7 heeft inzitten). Suk oogte in iedergeval fit.  ;)

WilcoL

Vanavond zeker "A Serious Man" & wellicht ook "The Imaginarium of Doctor Parnassus" op het programma!

Ik heb er weer zin in!!!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Ronin79

Gister avond: Let The Right One In gezien.

Top film !  ;)

celerontje

Zeker, heb 'm ook op BD! (en 'm laatst bij 't filmhuis vanaf 35mm vertoond, ook leuk! :pompom:)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Citaat van: WilcoL op februari  4, 2010, 14:40:07
Vanavond zeker "A Serious Man" & wellicht ook "The Imaginarium of Doctor Parnassus" op het programma!

Ik heb er weer zin in!!!

Wat vond je van A Serious Man, die moet ik binnenkort ook nog kijken.

Robbert54

gisteren The Vampire Diaries episode 2 en 3 gekeken. vanavond verder met 4 en 5
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Is trouwens New Blood al in NL te koop. Graag zou ik deze NL op BR ondertiteld willen zien.
In Engeland is ie wel te koop, maar dan zonder ondertitels. Voor mij hoeft dat niet perse, maar
voor mijn vriendin is dat wat makkelijker (Duits bloed :)  - Deutsche grundigheit  :thumbs-up: )

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op februari  5, 2010, 14:33:34
Is trouwens New Blood al in NL te koop. Graag zou ik deze NL op BR ondertiteld willen zien.
In Engeland is ie wel te koop, maar dan zonder ondertitels. Voor mij hoeft dat niet perse, maar
voor mijn vriendin is dat wat makkelijker (Duits bloed :)  - Deutsche grundigheit  :thumbs-up: )
nog niet tegengekomen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Da's jammer.

Misschien toch maar een keer de Engelse versie kopen.
Is een leuke serie  :thumbs-up:

Robbert54

ik vind the Vampire diaries tot nu toe interessanter dan True Blood

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..ik vind vampires maar onnozele schepsels  :blush: ..tijd voor 'n nickname switch, Robbert?

Robbert54

Citaat van: Snutchz op februari  5, 2010, 17:22:38
..ik vind vampires maar onnozele schepsels  :blush: ..tijd voor 'n nickname switch, Robbert?
ehh.. en wat is snutchz dan??

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

leer 't eerst maar 'ns uitspreken  :tongue2:

Ronin79

@ Robbert,

Is die wel in NL te verkrijgen ?

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op februari  5, 2010, 17:59:54
@ Robbert,

Is die wel in NL te verkrijgen ?
nee ook nog niet. heb seizoen 1 gedownload  720p zonder nl subs, maar die komt er wel in op blu-ray!

amazon.co.uk geeft trouwens aan dat de dvd versie pas 23augustus komt :eh:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..denk dat ik vanavond maar weer 's 'n filmpie ga streamen op pauperkwaliteit... heeft wel wat stiekems 8)

Sqoda

Geen film vanavond. Ik zit het LVK (Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer) te kijken en vooral te luisteren.

Alvast in de stemming komen voor de komende twee weekende....... :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Carnaval...even geen tijd voor motion picture
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Stereo: Marantz PM 66SE, Marantz CD 67SE