Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

Loki999

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

DVDGuy

Citaat van: Loki999 op januari 29, 2010, 18:07:57
Law Abiding Citizen

Vette film!

Die gaat vanavond dan maar eens gekeken worden op de nieuwe aanwinst  :headbanging:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

@ Moondust

Graag gedaan  ;)

Vaak vind ik zulke films nog mooier als westerse. Vooral de Koreaanse film industrie is de laatste jaren
goed op komst. Bijvoorbeeld Old Boy en The Good, The Bad and The Weird zijn daar mooie voorbeelden van.  ;)

Snutchz

..er moet wel 'n goed verhaal in zitten  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jurriaan

Onverwachts 9 gekeken. Echtgenote kwam thuis met wat dvd's o.a. een van Tim Burton. Nou heb ik weinig tot niks met zijn films.
9 is een goede uitzondering, alhoewel ik me afvraag wat Tim nou gedaan heeft tijdens de produktie.
Goed ik dwaal af van de film zelf, erg mooi om te zien met goede filmmuziek. De subwoofer werd gebruikt :headbanging:
Ongelooflijk hoe e.e.a. getekend is.

WilcoL

Ja, "9" is goed!

Hier net "The Blind Side" achter de rug: eigenlijk gewoon een woensdagavond RTL-drama, maar dan wel aardig gedaan. Keek best lekker weg...

Zo direct zet ik nog iets aan, alleen ben ik nog niet uit wat het nou precies wordt. Ik denk "Defiance" of "Dark City" weer eens!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

djaxx

Citaat van: djaxx op januari 29, 2010, 17:27:51
Law Abiding Citizen

Heb hem net uitgezien en was echt wel goed filmpje.

Ronin79

Defiance ... goede film, met prachtig gefilmde buiten locaties. Aanrader  ;)

Snutchz

Zit op 56% (rottentomatoes).. kan niks wezen Ron  :dry:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Ronin79

Rottentomatoes 

Wat hebben een paar rotte rare rode ronde raap rondo's te maken met films.  :blink:

Dat is toch niet een serieuze site of groep die films beoordeeld ?
Anders hebben ze het mis. Het is best een goede film  :thumbs-up:

Snutchz

Ron, surf er 'ns heen > www.rottentomatoes.com  :thumbs-up:

Ronin79

Dank je voor de link ....

Het is niet alleen dat ik films en muziek verzamel, ik weet er ook aardig wat van.
Ik denk vaak meer, als die gasten op zo'n review site.

Ik vind Defiance een mooie film om naar te kijken.
Hij is zeker geen 5,6 waard .. maar meer naar de 7,5.

Aan de andere kant; het is ook vaak smaaks-gebonden.

Maar ik blijf bij mijn mening.  ;)

Snutchz

Ron, The Final Destination heeft jou entertainment geboden.. je hebt nog aardig wat terug te winnen  :nowink:

Ronin79

Oh .... zo werkt dat  :P

The Final Destination is zeker niet de beste film, maar voor een uurtje of 2, als entertainment, gaat nog wel.

Final Destination 1 is de beste film in de reeks. Deel 4 de slechtste  ;)

Hopelijk komt er dan ook geen 5e deel uit.

Snutchz

Vond de tweede misschien nog wel beter dan den eerste  :blush:

HTip

Er zijn nogal wat reviewsites, die naast de kwaliteit van beeld en geluid ook iets zeggen over de film. Hoe goed een film is, is natuurlijk subjectief, maar kan door veel meningen te combineren geobjectiveerd worden.

Met rottentomatoes.com heb je veel professionele critici op één site. Ik zie het reviewcijfer dan ook als het gemiddelde van de experts. De rating op imdb.com is de mening van het publiek en zegt ook veel, omdat het heel veel meningen zijn.

Voordat ik een film koop kijk ik naast de techniek ook op bovengenoemde sites. Scheelt vaak de teleurstelling van het kijken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

djaxx

Citaat van: SillentWolf op januari 30, 2010, 00:36:32
Oh .... zo werkt dat  :P

The Final Destination is zeker niet de beste film, maar voor een uurtje of 2, als entertainment, gaat nog wel.

Final Destination 1 is de beste film in de reeks. Deel 4 de slechtste  ;)

Hopelijk komt er dan ook geen 5e deel uit.
De 1 vond ik echt leuk, daarna is het alleen maar bergaf gegaan. Zelfde verhaal voor de Saw reeks, al vond ik de 6!!! terug wat beter  :o ;D

Ronin79

Saw heb ik niet gezien. Maar ik heb wel het idee, dat ze de serie aan het uitmelken zijn.
Het gebeurde precies hetzelfde met de American Pie reeks.

djaxx

Citaat van: SillentWolf op januari 30, 2010, 11:59:55
Saw heb ik niet gezien. Maar ik heb wel het idee, dat ze de serie aan het uitmelken zijn.
Het gebeurde precies hetzelfde met de American Pie reeks.

Den 8 staat geprogrammeerd voor 2011... :)

djaxx

Vanavond ga ik 2012 maar is inplugge  :popcorn:

DVDGuy

Zojuist Oorlogswinter gezien; aardige film
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com