Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jurriaan

Zeker voor een Nederlandse film vind ik oorlogswinter een van de betere.

Snutchz

der zweite welkrieg.. kan er maar geen genoeg van krijgen  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

simsalabim

toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Moondust

Zojuist District 9 gezien. Wat een geweldig mooi gemaakte en originele film. De documentairestijl doet het eindelijk eens een keer WEL voor me. Het realisme is indrukwekkend. Enkel superlatieven voor dit cinematografisch hoogstandje. De HD audio was eveneens indrukwekkend. De subwoofer had het er maar druk mee.

Het einde laat ruimte open voor een (goed) vervolg. Laat maar komen!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Lars_Portman

Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)

Hij blijft goed!

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

simsalabim

Citaat van: simsatit op januari 30, 2010, 20:01:35
Ghost town met ricky gervais

Ik vond hem leuk.
Meteen daarna ook nog maar even speed racer gekeken, wow wat is die retescherp op blu-ray..
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Kwabbernoot

Citaat van: SillentWolf op januari 29, 2010, 23:35:22
Defiance ... goede film, met prachtig gefilmde buiten locaties. Aanrader  ;)
Citaat van: Snutchz op januari 29, 2010, 23:41:14
Zit op 56% (rottentomatoes).. kan niks wezen Ron  :dry:
En inderdaad. Rotten Tomatoes heeft wat mij betreft gelijk. Ik vond het he-le-maal niets. Weer ruim twee uur van mijn leven verklooid. Ik kan beter meer gaan roken of drugs doen ofzo. Ook leuk dat Engels met een Russisch accent. We plakken achter elke -ing uithang een k en het komt helemaal goed.

Tja, smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.

Groeten...

JCL

Vanavond denk ik The Informant, of A Serieus Man. Iemand enig idee welke beter is? Volgens mij hebben ze beide wel een beetje dezelfde flauwe humor.

Gerbrand

Gisteravond heb ik in mijn HT Nordwand ("North face", http://www.imdb.com/title/tt0844457/) op BR gekeken. Deze film gaat over een van de eerste pogingen om de Eiger Nordwand te beklimmen, helaas met onfortuinlijke afloop.

Door de manier van filmen (je bevindt je echt met de klimmers op de berg), het geluid (bij de lawines voel je de sub dreunen) en de prachtige beelden zit je echt een paar uur lang op het puntje van de stoel.

Gerbrand

Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

Moondust

Gisteravond Oorlogswinter gezien. Mooie film, zeker als je bedenkt dat deze van Nederlandse makelij is. Natuurlijk is er wel wat op aan te merken en kan ie zich niet meten met Zwartboek, maar desondanks toch prima gemaakt.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

marcobuurlage

Transformers revenge on the fallen on Bluray disc net nieuw in de collectie :D :pompom:
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

Robbert54

Citaat van: marcobuurlage op februari  2, 2010, 17:53:19
Transformers revenge on the fallen on Bluray disc net nieuw in de collectie :D :pompom:

die ken ik nog niet? is dat deel 3 van the transformers??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Psssssst, da's een speciale verkorte versie met alleen het einde van de film! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Moondust

Citaat van: celerontje op februari  2, 2010, 18:04:37
Psssssst, da's een speciale verkorte versie met alleen het einde van de film! :D

Had ik dat geweten, dan had dat me 2,5 uur ergernis gescheeld.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jurriaan

Gisteren eindelijk Jackie Brown gezien. Weer ervaren dat blu-ray echt een aanwinst is, helemaal bij oudere films.
Het geluid was ook echt goed en niet eens HD.

En de film zelf, echt quinty tarantino wat mij betreft. ben nu toch ook wel benieuwd naar kill bill.

Morgenavond staat a clockwork orange, ook op bd, op het programma.

Ronin79

Eergisteren Inglorious Bastard op BR gezien. Erg vermakelijke film.

Vanavond de geweldige Red Cliff, van John Woo gekeken.

Een woord ..... Meesterwerk !!  :thumbs-up:

celerontje

Citaat van: SillentWolf op februari  3, 2010, 00:59:21
Eergisteren Inglorious Bastard op BR gezien. Erg vermakelijke film.
Goede test voor je center speaker, die film: NEIN NEIN NEIN NEIN! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Adolfje werd leuk gespeeld, wat een gozer was dat  ;D

Moondust

Gisteravond lekker in mijn uppie Startrek (2009) gezien. Goed verhaal, goed acteerwerk, goede CGI. Prima film dus, maar het beklijft niet heel erg. Leuk als tussendoortje wat mij betreft.

DVDGuy

Gisteravond gekeken naar Law Abiding Citizen; verrassende, maar goede film  :pompom:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Loki999

ja ik heb eerst ff mijn telefoon onderzocht voordat ik hem weer op nam...
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

DVDGuy

Citaat van: Loki999 op februari  3, 2010, 12:43:18
ja ik heb eerst ff mijn telefoon onderzocht voordat ik hem weer op nam...

;D ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jurriaan

Gisteravond A Clockwork Orange gekeken, waar gaat het over? De film nog niet afgezien, ik was in slaap gevallen :hehe:

Beeld is mat en dof, niet BD waardig
Geluid voegt te weinig toe (geen HD audio), het geeft de film niks extra's zoals ik dat wel vond bij Jackie Brown. Voorzichtige conclusie, HD geluid voegt dus echt wat toe.