Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

audiosurfer en 2 gasten bekijken dit topic.

Marsh

Citaat van: Moondust op januari 27, 2010, 09:46:18
Gisteravond Funny People gezien. En ja, ik ken de reputatie van Adam Sandler. Hij is als acteur zeker beperkt (lijkt alleen bepaalde types te kunnen spelen), maar af en toe weet hij toch een goede film af te leveren zoals Punch-Drunk Love. Zo ook met Funny People. Ik heb het ervaren als een heel aparte film. Hij is anders dan anders. Tijdens het kijken had ik constant verwachtingen van hoe het verhaal zich verder zou ontwikkelen. Niets bijzonders, hebben we allemaal tijdens het filmkijken. Maar ik zat er telkens compleet naast. Het verhaal ging altijd weer een andere kant op. Ik kon er geen vat op krijgen. Mijn brein moest verscheidene malen de verwachtingen bijstellen. Al met al een bovengemiddeld goede komedie die de kijker uitdaagt, maar uiteindelijk met zijn 2,5 uur net iets te lang aanvoelt. Voor liefhebbers van subtiele humor een aanrader.

Exact dezelfde mening.
Al vond ik de lengte van de film weer meevallen. Hij keek lekker aardig weg.
Erg gaaf dat Eminem en Raymond meespeelden.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

ipv Inglorious Bastards hebben we Coraline gekeken.
Het was al vrij laat en IB duurt 153 minuten.

Coraline is een aardige animatie film, maar de film 9, die we van de week gekeken hadden ..
gaat daar dik overheen.  ;)

WilcoL

Citaat van: SillentWolf op januari 27, 2010, 12:22:49
ipv Inglorious Bastards hebben we Coraline gekeken.
Het was al vrij laat en IB duurt 153 minuten.

Coraline is een aardige animatie film, maar de film 9, die we van de week gekeken hadden ..
gaat daar dik overheen.  ;)

Hmmm: ik vond "9" ook erg apart! Heb Coraline ook op BR liggen thuis, maar nog niet gekeken: ben toch nog benieuwd!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

jurriaan

3:10 to Yuma draait hier in de bios zo dadelijk. (of iets later als ik hier nog wat blijf hangen ;))

WilcoL

Citaat van: jurriaan op januari 27, 2010, 19:23:35
3:10 to Yuma draait hier in de bios zo dadelijk. (of iets later als ik hier nog wat blijf hangen ;))

Vond hem erg goed! Geniet ze! Hier: voetbalavond!!!!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS

Ronin79

Hier ook.

Wat speelde Ajax slecht .... maar wel gewonnen  :pompom:

Nu hoor ik ook nog dat Fyenoord met 1-0 voorstaat op PSV :laugh:

sr7000

Citaat van: jurriaan op januari 27, 2010, 19:23:35
Lekkere film  O0 Vooral met geluid lekker hard!

JCL

Gisteren in de bios, in 3D, Avatar. Geweldige film! Ongelovelijk mooi gemaakt. Weet eigelijk niet of het een animatie film is op niet, maar het is wel duidelijk waar die 300 milioen aan op is gegaan!

djaxx

Ik ga vanavond fight club maar eens bekijken, schijnt dat het a shame is dat ik die nog nooit gezein heb :) Na al de lovende comments heb ik hem maar ineens op Br gekocht  :popcorn:

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

DVDGuy

Gisteravond La Vie en Rose gezien over het leven van Edith Piaff.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jurriaan

Goede film inderdaad 3:10 to Yuma. Enkel Christian Bale vind ik een weinig overtuigende acteur, zeker in deze film.
Geluid is goed, beeld is helder en scherp.

Shadowfox

damages met glen close

seizoen 1 in 1 ruk uitgekeken. briljant en spannend
seizoen 2 na een paar aflevr stop gezet. Niet om bij wakker te blijven....dus geskipt tot de laatste 2 aflevr en jahoor niks gemist in de andere aflevr.
Nu bezig met seizoen 3. 1ste aflevr is gelijk spannender dan geheel seizoen 2

aanrader

jurriaan

Citaat van: djaxx op januari 28, 2010, 11:38:43
Ik ga vanavond fight club maar eens bekijken, schijnt dat het a shame is dat ik die nog nooit gezein heb :) Na al de lovende comments heb ik hem maar ineens op Br gekocht  :popcorn:
Heb jij fight club nog niet gezien? Ben je van morgen ipv gisteren :-* (voor 4 maanden terug heb ik fight club gezien O0, aanrader)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Aaaaah, een leuk deel uit de ''Roestig Koekblik saga'' :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Ik ga nu Inglourious Basterds kijken, ben niet benieuwd. (want ik heb 'm al in de bios gezien :P)

EDIT:
Grrrrrrr speler komt niet verder dan het hoofdmenu, dus even de nieuwste firmware erop zetten. (heb nog 1.3 op mijn BD55 staan. ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

djaxx

Citaat van: jurriaan op januari 28, 2010, 17:20:41
Heb jij fight club nog niet gezien? Ben je van morgen ipv gisteren :-* (voor 4 maanden terug heb ik fight club gezien O0, aanrader)

Schuldig  :blush:

WilcoL

Gisteren; wat een vet geluid, die HD-MA track...wow!!

Ronin79

Ik heb hem welliswaar op dvd, maar het is idd een erg mooie (goede) film.

Ziyi Zhang blijft een mooie actrice om naar te kijken  :P

Ook aan te raden; Musa The Warrior  ;)

Snutchz

Crouching Tiger, Hidden Dragon.. stukken beter  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Hij is idd. goed ... maar Musa vind ik toch beter  ;)

Ik ben een echte Asia fan, zulke films vind ik dan ook geweldig.
Zelf schat ik dat ik zo'n 300 a 400 van zulke films heb.

Van Jackie Chan en Sammo Hung tot Andy Lau en Jacky Wu.

Wat ook aan te raden is, zijn koreaanse films, zoals bovengenoemde Musa en oa. Swadowless Sword (muyeong geom)  ;)

Snutchz

..effe Musa the Warrior in de gaten houden dan  ;)

Ronin79

Als van zulke films (Asian) houd, dan is die aan te raden.

Nog een paar tips:

* Three Kingdoms: Ressurection Of The Dragon (Saam gwok dzi gin lung se gap)
* An Empress And The Warriors (Kong saan mei yan)
* Red Cliff (Aka. The Battle Of Red Cliff / Chi bi)
* Dualist (Hyeongsa)
* Sword In The Moon (Cheongpung Myeongwol)
* Seven Swords (Chat Gim)
* A Battle Of Wits (Mo gong)
* Bichunmoo

De naam tussen de haakjes is de orginele Chinese of Koreaanse titel.

Ik kan er nog zoveel opnoemen ... maar hier heb je alvast wat aan.  ;)

Moondust

Altijd handig genre-kenners. Kunnen we gelijk de goeie eruit pikken. Thanks!  :clapping:
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R