Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Verder heb ik net ook nogl; The Final Destination op BR gekeken.

Niet de beste, maar wel een aardig vermakelijke film  ;)

Snutchz

..vond 't anders 'n behoorlijke aanfluiting  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Vermakelijk .... maar niet de beste.
Gewoon een filmpje voor tussendoor  ;)

Deel 1 vond ik orgineel, deel 2 was ook wel leuk ..... maar deel 4 moet echt het einde zijn.
Hopelijk is dat ook zo, als je kijkt naar de titel naam : The Final Destination, dan lijkt me dat duidelijk.

Ik hoop dat ik van de week oa. Inglorous Bastards en de weergaloze; Ip Man op de kop kan tikken.
Dinsdag ben ik toch in Arnhem (Rijnstate), kan ik direct bij de MM ... Inglorious Bastards kopen ;)

Snutchz

Dat was wel genieten  :D

..wat 'n rol... machtig  :worship:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Als ik wou, had hem al veel eerder kunnen kijken ... maar ik wou
hem graag orgineel op BR hebben. Na wat trailers te hebben gezien ... laat ik mij verassen.

Films van Quintin (oa. Death Proof) zijn altijd leuk !  ;)

Ik heb er zin in  ;D

celerontje

NEIN NEIN NEIN! ;D

Ik heb de BD trouwens op de kop getikt, dus over een paar dagen heb ik 'm in huis. :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

:clapping:

€ 16 bij de MM ... daarom ga ik er dinsdag ook even langs  :P

celerontje

Trouwens, ik heb een nieuwe executiescene voor een Tarantinofilm geschreven:

PANG, PANG PANG!

© celerontje 2010 :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ronin79

Robbert54

Citaat van: celerontje op januari 25, 2010, 01:35:54
NEIN NEIN NEIN! ;D

Ik heb de BD trouwens op de kop getikt, dus over een paar dagen heb ik 'm in huis. :pompom:
heb de BD nog steeds niet gekeken :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

We're not in the prisoner taking business, we're in the ''people with a long to-watch list'' killing business! :devil: :D :D :D

Marsh

Citaat van: SillentWolf op januari 24, 2010, 23:52:38
Verder heb ik net ook nogl; The Final Destination op BR gekeken.

Niet de beste, maar wel een aardig vermakelijke film  ;)

Heb m in 3D gezien in Scheveningen... bah, wat een geldverspilling!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

CoSo

djaxx

Giseteren helft van Schindler's List gekeken. Heb hem nog nooit gezien maar ziet er erg mooi gemaakt uit, hoewel de materie niet echt vermakelijk genoemd kan worden. Zometeen start ik met deel 2.

Joozz

Citaat van: djaxx op januari 26, 2010, 13:40:39
Giseteren helft van Schindler's List gekeken. Heb hem nog nooit gezien maar ziet er erg mooi gemaakt uit, hoewel de materie niet echt vermakelijk genoemd kan worden. Zometeen start ik met deel 2.

Bluray of DVD ?
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

djaxx

Een 720p rip. Beeldkwaliteit is vrij ok maar het geluid trekt op niet veel, voor zover je geript spul kan gaan beoordelen op kwaliteit.

stevefilmfreak54

Citaat van: djaxx op januari 26, 2010, 15:57:38
Een 720p rip. Beeldkwaliteit is vrij ok maar het geluid trekt op niet veel, voor zover je geript spul kan gaan beoordelen op kwaliteit.

Maar djaxx dat is toch illegaal? :lookaround: :lookaround: ;D

celerontje

Wat in die film gebeurd is een triljoen keer erger. :(

djaxx

Ja sorry, af en toe bekijk ik wel eens iets illegaal ja, zal wel niet de enige zijn zeker? Ik koop wel altijd de films die ik goed vond achteraf als het een troost mag zijn  :headbanging:

stevefilmfreak54

Citaat van: djaxx op januari 26, 2010, 18:00:10
Ja sorry, af en toe bekijk ik wel eens iets illegaal ja, zal wel niet de enige zijn zeker? Ik koop wel altijd de films die ik goed vond achteraf als het een troost mag zijn  :headbanging:

ME 2 :headbanging:

Ronin79

We gaan zo waarschijnlijk: Inglorious Bastards kijken  ;)

Snutchz

..nou dat mocht ook wel 'n keertje tijd worden  :closedeyes:

Vanavond >

8)

Ronin79

Dat is een hele mooie film, ik hem zelf ook in de collectie  ;)

Veel kijk plezier.

Snutchz

Dank je.. 't was 'n hele mooie film  :wub:

Moondust

Gisteravond Funny People gezien. En ja, ik ken de reputatie van Adam Sandler. Hij is als acteur zeker beperkt (lijkt alleen bepaalde types te kunnen spelen), maar af en toe weet hij toch een goede film af te leveren zoals Punch-Drunk Love. Zo ook met Funny People. Ik heb het ervaren als een heel aparte film. Hij is anders dan anders. Tijdens het kijken had ik constant verwachtingen van hoe het verhaal zich verder zou ontwikkelen. Niets bijzonders, hebben we allemaal tijdens het filmkijken. Maar ik zat er telkens compleet naast. Het verhaal ging altijd weer een andere kant op. Ik kon er geen vat op krijgen. Mijn brein moest verscheidene malen de verwachtingen bijstellen. Al met al een bovengemiddeld goede komedie die de kijker uitdaagt, maar uiteindelijk met zijn 2,5 uur net iets te lang aanvoelt. Voor liefhebbers van subtiele humor een aanrader.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R