Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Citaat van: The Vampire op januari 17, 2010, 23:15:08
dat was police academy toch ook :-X
Wat een kennis heb jij van kwaliteitscinema! :o
:P :D :D :D :D

Citaat van: HTip op januari 17, 2010, 22:51:55
Vanavond Pride and Glory gezien. Een erg harde, realistische politiefilm met een goed verhaal. Beeld was niet bijzonder met regelmatig motion blur en graining, maar in reviews gelezen dat dat de bedoeling was van de maker. Geluid vond ik wel indrukwekkend. Het was of je midden in de film zat, of in ieder geval heel dicht bij de actie 8)
Volgens IMDb wordt er 291 keer!!!!!!! :o ''fuck'' gezegt in deze film! :o
Dat is dus meer dan in ''The Big Lebowski!'' en ''The Departed''!
What the fuck... ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op januari 17, 2010, 23:17:37

Volgens IMDb wordt er 291 keer!!!!!!! :o ''fuck'' gezegt in deze film! :o
Dat is dus meer dan in ''The Big Lebowski!'' en ''The Departed''!
What the fuck... ;D
moet je eens 1 nummer van 50cent gaan luisteren :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Citaat van: celerontje op januari 17, 2010, 23:14:38
Universal snapt helaas kennelijk iets niet... >:(

Tja, en toch stoppen ze de blu ray in een blik:p

Ach iig de uncut versie weer gezien.

celerontje

Citaat van: The Vampire op januari 17, 2010, 23:22:11
moet je eens 1 nummer van 50cent gaan luisteren :crazy:
Let him fuck his own mother! ;D
POKKEHERRIE! >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

celerontje

Citaat van: Dirc op januari 17, 2010, 23:24:45
Tja, en toch stoppen ze de blu ray in een blik:p

Ach iig de uncut versie weer gezien.
Uncut? Overbodige extended, want Scott prefereert de biosversie. ;)

Bij Angels and Demons is de extended wel leuk; wat extra bloedgespatter! :devil:
En bij King Kong vind ik de extended ook beter.

Ronin79

F*cking garbage, even for 50c. i wont buy it.   :dry:

Give me some .... nasty Blues instead  :thumbs-up:

uhhh ... ik dwaal volgends mij een beetje af  :P

We hebben intussen dat Amy sliep .. nog een aflevering van Heroes (season 3) gekeken. Nog 1 aflevering, en dan is het wachten op
season 4. Hopelijk verschijnt deze snel op DVD.

Hierna gaan we maar beginnen met de laatste aflevering van season 3, van Supernatural. Season 4 had ik al een tijdje geleden
via Amazon besteld. Dus zat kijk-voer  ;)

celerontje

Amy?
Dan moet je uiteraard een BD van Amy Winehouse kopen! :D

jurriaan

Miniserie Burn-up gisteravond gekeken. Geen idee waarom eigenlijk want een fliterdun verhaal en een hoop politiek geneuzel.
Maar goed mijn ega kwam er mee aanzetten dus daar maar tegen aangekropen :hehe:

Geluid van de film was goed, beeld daar in tegen was van jaren 70 kwaliteit.

WilcoL

Gisteren weer "Tropa De Elite" zitten kijken: wat is dat toch een ijzersterke film zeg! Een van mijn gasten vond het allemaal niet echt goed, veel te hard en realistisch. Maar ja, hij vindt dan ook dat dingen die ik totaal nit kan waarderen als "Mission Impossible" & "Blade" tot de toppers aller tijden behoren  :o ;D  :sneaky2: Maar ik heb er weer enorm van genoten in ieder geval!

Citaat van: SillentWolf op januari 18, 2010, 00:00:03
...Nog 1 aflevering, en dan is het wachten op
season 4. Hopelijk verschijnt deze snel op DVD...

Knap dat je het geduld op kunt brengen! Ik koop veel origineel, maar als er van die fraaie 720p's beschikbaar zijn van seizoen 4 kan ik de verleding toch echt niet weerstaan hoor  :clapping:...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Ronin79

@ Celerontje 

;)

Ruim 8 jaar geleden hadden we al besloten welke naam ons kind(ren) zouden krijgen.
We hebben de namen intussen nooit veranderd. Een van die namen, is dus Amy.
Die andere houd ik voor mij, aangezien we (nog) geen jongetje hebben gekregen.  ;)

Dirc

Citaat van: SillentWolf op januari 18, 2010, 13:45:14
@ Celerontje 

;)

Ruim 8 jaar geleden hadden we al besloten welke naam ons kind(ren) zouden krijgen.
We hebben de namen intussen nooit veranderd. Een van die namen, is dus Amy.
Die andere houd ik voor mij, aangezien we (nog) geen jongetje hebben gekregen.  ;)

Das vroeg, toen was je 22.

stevefilmfreak54

Net thuis van de bios.........Sherlock Holmes gezien, wauw dat wordt een goeie voor bluray, mooie audio, veel actie, en vrouwtje vond het ook een goeie film.

groetjes Steve

Ronin79

@ Dirc

Dat klopt. Toen woonde ik al samen.
Dit jaar kennen we elkaar alweer 11 jaar ... tijd gaat snel  ;)

@ Wilcot

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb best veel gedult. Aangezien dat ik alle andere seizoenen ook orgineel op DVD heb ...
koop ik de rest wat later uitkomt ook op DVD. Supernatural koop ik veel in Engeland (ook NL ondertiteld) Heroes, gewoon hier.
Eingelijk moet ik nog Lost 4 en 5 kopen ... maar dat kan wel even wachten  ;)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

stevefilmfreak54

JCL

Citaat van: DVDGuy op januari 18, 2010, 19:06:05
Vanavond: Sherlock Holmes

Ook vanavond gezien, DVD Screener. Beeld was niet top, geluid was aardig goed te doen. Leuke film idd, humor is goed en er is genoeg actie!

Robbert54

Citaat van: JCL op januari 18, 2010, 21:58:09
Ook vanavond gezien, DVD Screener. Beeld was niet top, geluid was aardig goed te doen. Leuke film idd, humor is goed en er is genoeg actie!
ik ga hopelijk donderdag! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Brimme

Heb net Tears of the sun gekeken op  blu ray met mijn nieuwe pioneer bpd51fd speler en ik verbaasde me echt hoe goed het beeld was van deze film.of deze film is zo goed of deze speler is echt zoveel beter dan mijn ps3 :)
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

Bennie

Citaat van: Brimme op januari 18, 2010, 22:22:52
Heb net Tears of the sun gekeken op  blu ray met mijn nieuwe pioneer bpd51fd speler en ik verbaasde me echt hoe goed het beeld was van deze film.of deze film is zo goed of deze speler is echt zoveel beter dan mijn ps3 :)
Beide!!!!
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

celerontje

Citaat van: stevefilmfreak54 op januari 18, 2010, 17:02:08
Net thuis van de bios.........Sherlock Holmes gezien, wauw dat wordt een goeie voor bluray, mooie audio, veel actie, en vrouwtje vond het ook een goeie film.

groetjes Steve
Leuke film inderdaad! :pompom:

MaxxMark

Net 24S08 E1+2 gezien :)

Geen ijzersterk begin als ik heeeel eerlijk ben.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Dirc

Zojuist Sweeney Todd gezien.

Aparte film, zwak verhaal, maar door de muziek toch een leuke film om te kijken.

Snutchz

Da's 'n leuke film  :)

Iemand toevallig 'n linkje naar deze film om te streamen >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Citaat van: Dirc op januari 19, 2010, 22:48:35
Zojuist Sweeney Todd gezien.

Aparte film, zwak verhaal, maar door de muziek toch een leuke film om te kijken.
Ik noem 'm ''The Ultimate Blacklevel Test'' ;D
Mooie film inderdaad, ik heb 'm zelf ook op BD.
Fijn dat je 'm kon waarderen! :pompom:
Kon Jessica 'm ook waarderen?

Btw, kijk even bij de extra's hoe ze het snij/bloedspuiteffect hebben gemaakt, erg lollig om te zien! ;D