Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

Citaat van: erwinh op januari 16, 2010, 16:39:10
Ieder zijn smaak gelukkig, maarre wat vind jij leuk dan??
*zie top 20 films of all time*  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Citaat van: The Vampire op januari 16, 2010, 17:03:35
:( ik wou ook, maar gaat helaas niet door :(
Why aren't you going, Honorable Robbert?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op januari 16, 2010, 17:18:11
Why aren't you going, Honorable Robbert?
;D

knie is nog steeds niet goed. vandaag naar het ziekenhuis geweest, knie is verdraait en overbelast :unhappy: kan ik weer thuis zitten. en kan nu bijna geen koppeling indrukken, dus ga vanavond maar niet naar de bios :bored:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

erwinh

Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Robbert54

nu Galapagos. straks pearl harbor ofzo. ben er nog niet helemaal uit.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: erwinh op januari 16, 2010, 19:26:43
Ben je snel uitgekeken niet??? ;D
:P ..'t aanbod is tegenwoordig niet al te best.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Fatalfelix

Net Flammen & Citronen gekeken. Hele intrigerende film waar je zeker je hoofd bij moet houden  :).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

hoekie

beunky

Citaat van: The Vampire op januari 14, 2010, 23:07:18
da's dus QT ;)

Nee, dat ben ik niet met je eens. Dit had een andere beleving dan Reservoir Dogs, Jackie Brown, Pulp Fiction en Kill Bill. Dit is op geen manier te vergelijken. Bij Kill Bill had ik niet het gevoel (eigenlijk gebrek daaraan) wat ik bij Inglourious Bastards had.

Vanavond trouwens Nicolas Nickleby gezien, een prachtige verfilming van het Dickens boek. Linkje: http://www.imdb.com/title/tt0309912/
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Dirc

Ik denk gladiator op BD vanavond.

celerontje

Citaat van: Dirc op januari 17, 2010, 10:45:27
Bedoel je niet: The Disappearing Arrows? :P ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

MaxxMark

Zojuist Pandorum afgekeken (Horror/SciFi en Thriller elementen).

Afgekeken omdat ik hem eerst te horror-achtig vond (hou ik niet zo van) maar het kriebelde toch dat ik heel erg benieuwd was naar hoe de film verder ging. Dus vandaag maar afgekeken, en blij dat ik dat gedaan heb! :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Dirc

Citaat van: Dirc op januari 17, 2010, 10:45:27

Hmmm of The Green Mile op tv....

Sqoda

Vanavond op het programma.......DE STORM

Ik hoop dat we droge voeten houden.
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Stereo: Marantz PM 66SE, Marantz CD 67SE

JCL

Vanavond Harry Potter 5 gekeken (Order of the phoenix). Beeld en geluid blijven toch echt fantastisch op deze disk. Heb laatst nog wat kleine tweaks gedaan en daar wordt het alleen nog maar beter van. 2 uur en een kwartier genieten!

Dirc

Gladiator zojuist gezien op BD (extended).

Na 5+ keer blijft het toch voor mij de no 1 film.
Jammer dan dat er wat pijlen van de beginscene weg gemastered zijn en dat de ogen van Russel Crowe na zijn dood wit worden. :clapping:

HTip

Citaat van: JCL op januari 17, 2010, 21:25:14
Vanavond Harry Potter 5 gekeken (Order of the phoenix). Beeld en geluid blijven toch echt fantastisch op deze disk. Heb laatst nog wat kleine tweaks gedaan en daar wordt het alleen nog maar beter van. 2 uur en een kwartier genieten!
Precies dezelfde ervaring gehad alleen een paar weken eerder ;) Prachtig beeld en geluid 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Vanavond Pride and Glory gezien. Een erg harde, realistische politiefilm met een goed verhaal. Beeld was niet bijzonder met regelmatig motion blur en graining, maar in reviews gelezen dat dat de bedoeling was van de maker. Geluid vond ik wel indrukwekkend. Het was of je midden in de film zat, of in ieder geval heel dicht bij de actie 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Dirc op januari 17, 2010, 22:48:29
Gladiator zojuist gezien op BD (extended).

Na 5+ keer blijft het toch voor mij de no 1 film.
Jammer dan dat er wat pijlen van de beginscene weg gemastered zijn en dat de ogen van Russel Crowe na zijn dood wit worden. :clapping:
na zijn dood wit worden? ???

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Op t moment dat ie in de arena t loodje legt zijn zn ogen ineens even wit. (of ik keek scheel)

Robbert54

Citaat van: Dirc op januari 17, 2010, 22:52:39
Op t moment dat ie in de arena t loodje legt zijn zn ogen ineens even wit. (of ik keek scheel)
mm.. moet die blu-ray toch eens halen dan. blijft een geweldige film! met of zonder pijl en oog gedoe ;D

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Citaat van: The Vampire op januari 17, 2010, 22:53:55
mm.. moet die blu-ray toch eens halen dan. blijft een geweldige film! met of zonder pijl en oog gedoe ;D

Juist jij snapt hem!

sr7000

Citaat van: HTip op januari 17, 2010, 22:51:55
Vanavond Pride and Glory gezien. Een erg harde, realistische politiefilm met een goed verhaal. Beeld was niet bijzonder met regelmatig motion blur en graining, maar in reviews gelezen dat dat de bedoeling was van de maker. Geluid vond ik wel indrukwekkend. Het was of je midden in de film zat, of in ieder geval heel dicht bij de actie 8)

Geweldige film inderdaad! Heb hem een tijdje geleden ook gezien op blu-ray! Een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb! Eindelijke weer eens een politiefilm met geloofwaardige karakters.

celerontje

Citaat van: Dirc op januari 17, 2010, 22:58:27
Juist jij snapt hem!
Universal snapt helaas kennelijk iets niet... >:(

Robbert54

Citaat van: sr7000 op januari 17, 2010, 23:12:28
Geweldige film inderdaad! Heb hem een tijdje geleden ook gezien op blu-ray! Een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb! Eindelijke weer eens een politiefilm met geloofwaardige karakters.
dat was police academy toch ook :-X

Woonkamer HT
Stereo