Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Public Enemy's gekeken .... ook dit is weer een mooie film.
Vooral de scene waar John Dillinger het Politie / FBI kantoor binnen stapt, en rustig rond kijkt .. is leuk gedaan.  ;)

Elke keer als ik een BR met de Kuro kijk, word ik heel warm van binnen.
De ene film is nog mooier dan de ander.  ;D

Snutchz

de films die jullie opnoemen zagen er op mijn scherm anders niet uit..  :(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Jij hebt er idd. ook erg veel pech mee. Hopelijk komt dit dan ook goed  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Moondust

Gisteravond het opvallende 500 Days Of Summer gezien. Erg on-Hollywoods en dat is natuurlijk uit mijn mond (ehm...vingers) een compliment. Het is een wat ongewone film die mij uitstekend is bevallen. De wijze waarop het verhaal wordt gebracht en het grandioze acteerwerk deed mij helemaal meeleven met de hoofdpersoon. Ik voelde zijn pijn, en dat is voor een film toch een puike prestatie. En dan het einde, wat origineel en grappig!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

LittleNinja

Gisteravond sinds lange tijd het scherm weer laten zakken voor de film Terminator Salvation.

Niet de beste film, maar zeker prima vermaak. Een stevige subwooferfilm. :P

eddy135

Heb net ook T4 (BD) gekeken; weet niet wat iedereen er zo slecht aan vind: is gewoon GOED.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

MaxxMark

Uurtje terug begonnen met Caprica aflevering 0.

Best tof!

Het is alleen jammer dat de ondertitels zo belabberd zijn :(
Bij vertalingen als: "Dus je wil zeggen dat je die mensen kon?" vraag ik me wel eens af waar het heen gaat met het de bevolking:P
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Citaat van: MaxxMark op januari  4, 2010, 23:16:40
Het is alleen jammer dat de ondertitels zo belabberd zijn :(
Bij vertalingen als: "Dus je wil zeggen dat je die mensen kon?" vraag ik me wel eens af waar het heen gaat met het de bevolking:P

Zeer irritant dat sommigen ''kon'' zeggen i.p.v. ''kende'', dat vind ik de grootste taalergernis die ik maar kan bedenken!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

erwinh

Citaat van: SillentWolf op januari  4, 2010, 09:21:02
Public Enemy's gekeken .... ook dit is weer een mooie film.
Vooral de scene waar John Dillinger het Politie / FBI kantoor binnen stapt, en rustig rond kijkt .. is leuk gedaan.  ;)

Elke keer als ik een BR met de Kuro kijk, word ik heel warm van binnen.
De ene film is nog mooier dan de ander.  ;D
Mooie film inderdaad. Johnny Depp is weer helemaal top. Erg goed geluid overigens, de kogels vliegen je om je oren. Wel een beetje donker gefilmd.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

MaxxMark

Citaat van: celerontje op januari  4, 2010, 23:23:17
Zeer irritant dat sommigen ''kon'' zeggen i.p.v. ''kende'', dat vind ik de grootste taalergernis die ik maar kan bedenken!

Ik kan er nog wel een paar bedenken:
- enigste (ipv enige)
- wouden (ipv wilden)
- kan (ipv ken, al is dat misschien een vervoeging :P Ik kan hem, hij kan hem, ik kon hem, ik heb hem gekond(??) )
- Piet is beter als Sjaak (ipv Piet is beter dan Sjaak)
En als toegift:
- Hij is beter als mij (ipv Hij is beter dan ik)

Maar ach, niet iedereen is perfect :) Ik zal ook vaak genoeg een fout maken, maar dan hoop ik dat er iemand is die mij verteld dat ik het fout doe. Anders leer je er nooit wat van!

Om weer on-topic te zijn: Caprica net afgekeken. Beloofd een toffe serie te worden! Die gaat op mijn to-watch list!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Snutchz

Citaat van: erwinh op januari  4, 2010, 23:49:15
Wel een beetje donker gefilmd.
..zou m'n scherm dan toch in orde zijn?  :blink:

celerontje

Laat er gewoon een keer een kenner naar kijken. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Nooff

Citaat van: MaxxMark op januari  5, 2010, 00:19:30
Ik kan er nog wel een paar bedenken:
- enigste (ipv enige)
- wouden (ipv wilden)
- kan (ipv ken, al is dat misschien een vervoeging :P Ik kan hem, hij kan hem, ik kon hem, ik heb hem gekond(??) )
- Piet is beter als Sjaak (ipv Piet is beter dan Sjaak)
En als toegift:
- Hij is beter als mij (ipv Hij is beter dan ik)

Maar ach, niet iedereen is perfect :) Ik zal ook vaak genoeg een fout maken, maar dan hoop ik dat er iemand is die mij verteld dat ik het fout doe. Anders leer je er nooit wat van!

Ik denk toch dat "me" met stip op 1 staat... "die heb ik gekregen van me vader"...VERSCHRIKKELIJK irritante msn taal  :sleepy:

celerontje

Citaat van: MaxxMark op januari  5, 2010, 00:19:30
Geen vorm van verleden tijd, dus vertelt. ;)

celerontje

Citaat van: Nooff op januari  5, 2010, 01:49:02
Ik denk toch dat "me" met stip op 1 staat... "die heb ik gekregen van me vader"...VERSCHRIKKELIJK irritante msn taal  :sleepy:
Daar kan ik nog enigzins overheen kijken, maar ''kon'' i.p.v. ''kende'' is echt gruwelijk.
Ik denk dan: Spellen KON je inderdaad niet niet, en kan je ook niet! :D

Savart

Gisteren Raiders of the Lost Ark (1981) gekeken om hem ook eens gezien te hebben.
Tja, ik had gelukkig niet veel verwachtingen van zo'n oude film en de vecht-scènes waren wel nog grappig af en toe.

Ik heb achteraf toch even opgezocht of dat nu echt Harrison Ford als jonge knul was die ik meende te zien en imdb bevestigde dit.

MaxxMark

Citaat van: celerontje op januari  5, 2010, 01:52:44
Geen vorm van verleden tijd, dus vertelt. ;)

:pompom:

U gaat door voor de koelkast :P

erwinh

Citaat van: Snutchz op januari  5, 2010, 01:17:07
..zou m'n scherm dan toch in orde zijn?  :blink:
Zou ja haast wel denken niet?
Hebben anderen Public Enemy al gezien op een scherm. Ik vond het een zeer donker gefilmde film. Ook een beetje geel, mogelijk om de jaren 20/30 sfeer beter te treffen. Naar het eind toe zijn er meer heldere buitenscenes waardoor ik zeker weet dat het aan de film ligt. Aan mijn scherm ligt het zeker niet, m'n beamer is door Frank gecalibreerd dus die is het ook niet ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

JCL

Ja dat gele en donkere had ik ook. Hoort bij de film. Geeft het wel een beetje een "oude" aanblik. het beeld was verder wel goed, snaar strak! Ook het geluid is, zoals al is gezegd erg goed! Er zijn heel veel 3d in het geluid.

Snutchz

mja.. heb zojuist drie BRD's getest, die ik ook op m'n eerste V10 heb afgedraaid... wát 'n drama! ..deze gaat dus mooi weer retour

Ronin79

reza

Citaat van: erwinh op januari  5, 2010, 13:24:12
Zou ja haast wel denken niet?
Hebben anderen Public Enemy al gezien op een scherm. Ik vond het een zeer donker gefilmde film. Ook een beetje geel, mogelijk om de jaren 20/30 sfeer beter te treffen. Naar het eind toe zijn er meer heldere buitenscenes waardoor ik zeker weet dat het aan de film ligt. Aan mijn scherm ligt het zeker niet, m'n beamer is door Frank gecalibreerd dus die is het ook niet ;)

Volgens mij heeft Michael Mann de film gemaakt en die creeerd altijd van die duistere scenes ( Miami Vice, Colateral )
Hoort dus bij mijn manier an film maken. Hetzelfde geld voor Graine bij de films van Spielberg.
Geen paniek dus, het hoort gewoon zo te zijn.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Snutchz

mja.. je hebt donker... en je hebt -crushed-  :dozingoff:

DVDGuy

State of Play; ik vond de miniserie beter (karakters meer uitgediept en Engelse verhaallijn i.p.v. Amerikaans  ;))
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com