Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

da's zo'n reuze wup.. die zijn niet leuk  :sigh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..die kan ik helemáál wel schieten  :mad:

JCL

Citaat van: Snutchz op december 22, 2009, 16:26:41
da's zo'n reuze wup.. die zijn niet leuk  :sigh:

Die waren vorig jaar (en drie jaar geleden) goed voor een significant deel van mijn winstuitkering. Hartstikke leuk dus! Ben benieuwd wat we hebben met het WK volgend jaar. Ik gok op een pluisjes beest, een groter pluisjes beest en een heel fout liedje (en natuurlijk een leuke reclame spot!)

Valkyrie

Citaat van: JCL op december 22, 2009, 20:23:09
Die waren vorig jaar (en drie jaar geleden) goed voor een significant deel van mijn winstuitkering. Hartstikke leuk dus! Ben benieuwd wat we hebben met het WK volgend jaar. Ik gok op een pluisjes beest, een groter pluisjes beest en een heel fout liedje (en natuurlijk een leuke reclame spot!)

Ik ben daar ook benieuwd naar. Sowieso vind ik die AH-reclame's erg leuk (of zou dat komen doordat ik daar 6 jaar met veel plezier gewerkt heb). :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Moondust

Ben ik ff blij dat ik nooit kabeltv en -radio kijk en luister. Al die troep om anderen maar te manipuleren. Bah! Ik zuur? Welnee. Probeer het zelf eens, een maandje zonder tv, radio en krant. Het zal je opluchten. En als het dat niet doet is je verslaving erger dan je dacht. ;-)
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ja, je hebt de film ''The terrible wuppie invasion'' gemist. :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Citaat van: Moondust op december 23, 2009, 00:24:46
Ben ik ff blij dat ik nooit kabeltv en -radio kijk en luister. Al die troep om anderen maar te manipuleren. Bah! Ik zuur? Welnee. Probeer het zelf eens, een maandje zonder tv, radio en krant. Het zal je opluchten. En als het dat niet doet is je verslaving erger dan je dacht. ;-)
oh maar dat doe ik al járen  :happy: ..helaas is er op uitzendinggemist nog wel 'n beetje reclame  :unhappy:

Rob Eric Blank

En dan wel allemaal dikke HT spullen kopen en software.........Daar zitten ook manipulatieve krachten achter. Zoals het forum zelf.

MaxxMark

Helemaal mee eens! Ik kijk ook al tijden eigenlijk geen TV meer (met uitzondering van af en toe het journaal). Radio luiter ik sowieso nooit echt. En de krant.... tja, dat nieuws is vaak toch al weer achterhaald ;)

Het is echt geweldig! :pompom:

Je ziet alleen maar de dingen die je tof vind, je ligt ook nog eens ver voor op de goeie series die wel op tv komen. Je wordt niet geconfronteert met nutteloze programma's als "popstars" en weet ik wat :P
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

HTip

Ik kijk zelden live TV, behalve journaal en Formule 1. Alles wat we interessant vinden nemen we op. En de reclame skip ik snel door. Het komt regelmatig voor dat mensen het over een bepaalde reclame hebben en dat ik die dan moet opzoeken op youtube :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Reclame vind ik over het algemeen niet heel erg. Ik heb nou niet echt het gevoel dat het mij manipuleert. ;)
Tussen programma's en films door vind ik het wel echt vervelend!
Sky-HT 7.1.4
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Rob Eric Blank

Citaat van: Valkyrie op december 23, 2009, 11:49:23
Reclame vind ik over het algemeen niet heel erg. Ik heb nou niet echt het gevoel dat het mij manipuleert. ;)
Waarschijnlijk doet die reclame dat wel en het mooie is dat jij dat gevoel niet hebt. Je hebt het gevoel van zelfbeschikking.

Reclame is vaak een zap moment en dan ga ik alle kanalen na. Tv kijk ik doorgaans echt zappend en een DVD, BD of download kijken geeft dan wel wat meer rust.

djaxx

Ik ga vanavond eindelijk maar eens The dark Knight kijken. :ph34r:

erwinh

Heb net Band of Brothers zitten kijken, geluid is echt fantasisch. Shaken in de stoel!! 8)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

DVDGuy

Vanavond een uiterst vermakelijke film gezien "Nothing Like The Holidays".

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

LittleNinja

Net Wanted gekeken. ( Al eens eerder gezien. ) Prima vermaak, maar hij komt er niet als origineel.

Nu Valkyrie. Nog steeds niet gezien namelijk... 

celerontje

Citaat van: LittleNinja op december 24, 2009, 20:15:46
Verwacht geen happy end... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Valkyrie

Citaat van: LittleNinja op december 24, 2009, 20:15:46

ik jou ook niet!

oww.... de film ;)
Sky-HT 7.1.4

LittleNinja

Citaat van: celerontje op december 24, 2009, 20:21:10
Verwacht geen happy end... ;)

Dat wisten we natuurlijk wel al. ;)

Vond het wel leuk om te zien. Mijn vrouw niet.. die klaagde over saaiheid. ::)

celerontje

Saai?
Er zit aardig wat tempo in die film, hoor!