Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Vin_cent

Vanmiddag Yes-Man gezien, heb ze beter gezien van J.C.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Robbert54

vanavond UP gekeken op blu-ray. geweldige film, met prachtig beeld en een hele mooie goede heldere soundtrack! is weer een referentie geworden!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Citaat van: The Vampire op december 17, 2009, 23:13:11
vanavond UP gekeken op blu-ray. geweldige film, met prachtig beeld en een hele mooie goede heldere soundtrack! is weer een referentie geworden!

mooi die heb ik net aangeschaft

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 17, 2009, 23:24:41
mooi die heb ik net aangeschaft
las ik net ja, goede aanschaf! welke MB heb je aangeschaft dan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Beyonce (voor vriendin) en M. buble

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 17, 2009, 23:37:53
Beyonce (voor vriendin) en M. buble
voor vriendin ja? en zelf toch met een schuin oogje meekijken ;) maar ik bedoelde welke BR van Michael Bublé heb je gekocht

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

jot hij staat gewoon op hier nu.

buble = caught in the act

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 17, 2009, 23:42:19
jot hij staat gewoon op hier nu.

buble = caught in the act
oke zijn er 2 namelijk, vandaar mijn vraag ;) ik ga die morgen eens even beluisteren/kijken. schijnt ook erg goed te zijn dus

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Dirc

yep vanavond staat beyonce op voor mijn vriendin. Ik kijk wel.

Morgen niet dat geschreeuw maar onder het werken gewoon rustig michale buble

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 17, 2009, 23:48:23
yep vanavond staat beyonce op voor mijn vriendin. Ik kijk wel.

Morgen niet dat geschreeuw maar onder het werken gewoon rustig michale buble
ja laatst ook een stukje van gezien. weet niet of het dezelfde BR was, maar was dat feminstische gezeur aardig snel zat. geef mijn dan maar Michael buble met zijn relaxte muziek en goede humor

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

juist feministisch. hoe geweldig en succesvol ze was heel haar leven enzo.

ze kan beter niets zeggen en dr badpakje uit doen, maar dan had hij bij de MM onder een andere categorie gestaan.

celerontje

Citaat van: The Vampire op december 17, 2009, 23:53:29
maar was dat feminstische gezeur aardig snel zat.
Haar recht is het aanrecht!!! :devil: :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

haar foef schijnt naar makreel te ruiken..

MaxxMark

Vandaag "'9" gezien (viel ietwat tegen)

En net S1E1 van "V" gezien. En ik wist echt niets van wat ik daar van moest verwachten, en vind het nu al super tof :D
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Citaat van: Snutchz op december 17, 2009, 23:59:16
Aaaah, daar komt het woord ''viswijf'' dus vandaan. :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc

Citaat van: Snutchz op december 17, 2009, 23:59:16

verse of bedorven?

toch vreemd....

Citeerfoef: kneep
foef: kunst
foef: kunstgreep
foef: listige kunstgreep
foef: slimmigheidje
foef: truc
foef: sluwe streek
foef: maniertje
foef: handigheid

haar kneepje schijnt naar makreel te ruiken?
Of haar listige kunstgreep? of toch haar kunst?

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 17, 2009, 23:54:54
juist feministisch. hoe geweldig en succesvol ze was heel haar leven enzo.

ze kan beter niets zeggen en dr badpakje uit doen, maar dan had hij bij de MM onder een andere categorie gestaan.
laatste tijd gaat het helemaal nergens meer over. als je haar videoclips ziet.. gaat het om haar lichaam of om de muziek?

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

ach ja, aan de andere kant is haar lichaam weer eens wat anders dan de graatjes die je normaal over het podium ziet krioelen als een regenworm

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 18, 2009, 00:08:55
ach ja, aan de andere kant is haar lichaam weer eens wat anders dan de graatjes die je normaal over het podium ziet krioelen als een regenworm
oh je hoort mij ook niet klagen, maar loop dan niet zo achterlijk te l*llen.  maar vind ook dat ze het allemaal niet nodig heeft, ze heeft best een goede stem.

zou wat zijn als elke vent die een beetje kon zingen ook gelijk halfnaakt ging staan in elke videoclip a la peter andre. :crazy: wie kent hem nog?

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

zie je het al voor je.
marco borsato naakt, phil collins naakt, elton john uuuh SIR elton john naakt etc etc etc.
Niet te vergeten koos alberts en dries roelvink

Robbert54

Citaat van: Dirc op december 18, 2009, 00:14:25
zie je het al voor je.
marco borsato naakt, phil collins naakt, elton john uuuh SIR elton john naakt etc etc etc.
Niet te vergeten koos alberts en dries roelvink
wat denk je van de Toppers :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: Dirc op december 18, 2009, 00:06:53
verse of bedorven?

toch vreemd....
niet l*llen Kees

CiteerVagina.

Voor de vagina bestaan vele synoniemen. Sommige door vrouwen zelf verzonnen en andere juist weer door mannen. Sommige grappig en sommige denigerend. Hieronder is een overzicht gegeven van de vele synoniemen die er voor de vagina zijn.

bef
behoje
bever
(boter)grot
brievenbus
broodje rosbief
buiksloterhammetje
cunt
doos
dot
druipgrot
flamoes
floppydrive
foef

:D