Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: HTip op november 29, 2009, 23:12:02
We hebben vanavond ook Ice Age 3 gekeken. Erg leuke film, veel beter dan 2!

Precies dezelfde ervaring als jij. Beeld prima, geluid een stuk minder. Het LFE-kanaal was te hard gemixed, terwijl de rest veel te zacht stond. Ik heb op +2dB moeten draaien :o Dat is 7dB meer dan normaal en betekent dus meer dan 4x meer vermogen :o :o :o Maar dan heb je wel weer het gevoel dat je erbij bent :D
vond die LFE juist geweldig. mijn hele kamer trilde toen big mama eraan kwam ;D hoe vond je beeld tov Monster inc? ik vond deze nog beter! had bij deze veel meer het 3D effect :worship:

scene met de pterodactylus is wel impressive he?!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Jullie hebben een compleet verschillende andere set-up, akoestiek, subwoofervolume.
Opzich is er niets mis met hard LFE op gepaste momenten, alleen moet het geen rommeltje worden.

Ik weet dus waar ik aan toe ben, wanneer ik binnenkort Transformers 2 en Ice Age 3 aan mijn collectie toevoeg. :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 30, 2009, 00:23:40
Jullie hebben een compleet verschillende andere set-up, akoestiek, subwoofervolume.
Opzich is er niets mis met hard LFE op gepaste momenten, alleen moet het geen rommeltje worden.

Ik weet dus waar ik aan toe ben, wanneer ik binnenkort Transformers 2 en Ice Age 3 aan mijn collectie toevoeg. :clapping:
mijn subwoofer(tje) is toch wel 100 watt :-X

deze dus:

@ Xander32: waarom kom ik, wanneer ik google op 'philips fr994 setje' uit op jou set?? ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op november 30, 2009, 00:28:05
mijn subwoofer(tje) is toch wel 100 watt :-X
Verdiep je nog eens in de materie. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: The Vampire op november 30, 2009, 00:17:37
vond die LFE juist geweldig. mijn hele kamer trilde toen big mama eraan kwam ;D hoe vond je beeld tov Monster inc? ik vond deze nog beter! had bij deze veel meer het 3D effect :worship:

scene met de pterodactylus is wel impressive he?!
Ik denk dat ik mijn sub opnieuw moet afstellen. Gisteren Wanted gezien en de sub was weer teveel aanwezig. Volume lager gezet en het was weer prima. Komt waarschijnlijk door de behandeling met SilClear (kan je uitgebreid lezen in mijn topic).

En Rudy was inderdaad wel gaaf. Manny dacht dat ie het grootste dier was, toen kwam T-Rex en daarna nog Rudy :o :o :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Vande

Gisteren met de kids Suske en Wiske en de Texasrakkers op BD gezien.
Verassend leuke film
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

erwinh

Vandaag Bravehart binnen. Ga die vrijdag eens lekker bekijken. Verheug me er nu al op 8)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

celerontje

Citaat van: HTip op december  1, 2009, 08:25:39
Ik denk dat ik mijn sub opnieuw moet afstellen. Gisteren Wanted gezien en de sub was weer teveel aanwezig. Volume lager gezet en het was weer prima. Komt waarschijnlijk door de behandeling met SilClear (kan je uitgebreid lezen in mijn topic).

En Rudy was inderdaad wel gaaf. Manny dacht dat ie het grootste dier was, toen kwam T-Rex en daarna nog Rudy :o :o :D
;D Hoe vond je Wanted, trouwens?
De eerste had ik echt: WTF is dit? Maar de tweede keer vond ik 'm erg leuk!
Trouwens, Wanted is een film met ontzettend veel LFE. ;)

DVDGuy

Gisteravond begonnen aan Corleone; vanavond verder.............

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

MaxxMark

Citaat van: celerontje op november 29, 2009, 20:11:20
Wat vond je er slecht aan?
Te langdradig?
Humor te flauw?
Smaakloos?

Ik vind 'm geweldig! :headbanging:

Ook ik vond Inglourios Basterds niet zo heeel speciaal. Ik wil niet zeggen 'barslecht', maar ik had er veel meer van verwacht.

Natuurlijk zaten er een hoop toffe Tarantino effecten in, maar verder vond ik er weinig speciaals aan. Ik vond het nogal een standaard straight-forward verhaal in een Tarantino jasje.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

HTip

Citaat van: celerontje op december  1, 2009, 12:14:13
;D Hoe vond je Wanted, trouwens?
De eerste had ik echt: WTF is dit? Maar de tweede keer vond ik 'm erg leuk!
Trouwens, Wanted is een film met ontzettend veel LFE. ;)
Gave actiefilm. Je moet wel het verstand op 0 zetten, maar dat moet je met meer films :D

LFE kanaal was ook erg hard, dus dat heb ik iets zachter gezet ;) Ik zal de microfoon weer eens aan de SMS koppelen om te kijken hoe de karakteristiek nu is...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Ander.

Prachtige film, een beetje als de Poolse bruid maar dan met een norse Spaanse boer en Peruaanse bruidegom ;).

Door het totale gebrek aan actie, dynamiek en 'hollywood opsmuk' in deze film krijgen alle onderdelen de ruimte, van de prachtige panorama shots tot het zeer subtiele en overtuigende acteerwerk.

Robbert54

totaal andere film dan Ander: Godzilla.

barslecht acteerwerk, totaal onrealistische film (los van Godzilla) maar toch weer erg leuk om te zien. blijf het een leuke film vinden!

geluid en beeld vond ik trouwens verrassend goed!! je voelt Godzilla gewoon aankomen ;D

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Geen film, maar Ajax, in de UEFA League  ;)

WilcoL

Citaat van: SillentWolf op december  2, 2009, 15:11:01
Geen film, maar Ajax, in de UEFA League  ;)

Succes! Maar morgen is het pas eblangrijk he..PSV  ;D!

Vanavond gaat er een filmpje op, maar mijn meissie is er nog niet uit welke!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Ronin79

:clapping: 

Dank je wel. Jij morgen ook succes, zullen ze nodig hebben  :P

Kwabbernoot

Vanavond FC Twente in de Grolschveste en ik ben erbij. Zal wel een spektakel worden.

Groeten...

WilcoL

Citaat van: Kwabbernoot op december  2, 2009, 16:45:29
Vanavond FC Twente in de Grolschveste en ik ben erbij. Zal wel een spektakel worden.

Groeten...

Ook jij succes dan! Zal wel een gezellige boel worden ja...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

ben er nog niet uit voor vanavond.

of
harry potter (de laatste)
Twister
Pearl harbor
of beginnen met Band of Brothers. (voor een belachelijk lage prijs bij amazon :pompom:)

Woonkamer HT
Stereo

WilcoL

Gisteren '300' eindelijk eens een keer opgezet... Na een half uur ging ie weer uit: ik vond echt alles van een bedroevend niveau. Belabberde cast, stupide one-liners en dan die Spartanen die als G.I's "who-ha!" (nog net geen "get some, get some!!!") uitroepen... En dan heb ik het niet eens over die verhalende stem, tsjonge-jonge!

Snel een CSI'tje opgezet en lekker vroeg gaan slapen ;D!

Kwabbernoot

Citaat van: Kwabbernoot op december  2, 2009, 16:45:29

Groeten...
Verloren maar toch prima vermaakt. Leuke wedstrijd waar een gelijkspel meer op z'n plaats was geweest.

Groeten...

@WilcoL: dat had ik ook toen ik '300' eens opzette. 20 minuten volgehouden. Wat een troep.

djaxx

Yup, vond deze ook way overroepen!

stevefilmfreak54

zo meteen Inglorious Bastards kieken, ben benieuwd