Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

eduard

Net distric 9 gezien, ik weet nog niet wat ik er van moest vinden.

Ik denk dat ik dit toch een maar een matig film vond, ik had het idee dat ze hier veel meer uit hadden kunnen halen.

ksi

Vrijdag naar dezelfde film zitten kijken en ik vond hem prachtig. Lekkere rauwe actie, vanuit first perspective gefilmd ook altijd cool, mooie plotwendingen en al met al ook nog wel een fatsoenlijk einde.

JCL

Citaat van: Sonic Circle op november 15, 2009, 22:45:12
Seven Pounds op BD.

Prachtige film. Zeer ingetogen gespeeld. En hoewel de motieven en het hoe en wat achter de daden van Will Smith steeds duidelijker werden gaande de film bleef ik tot het einde toe compleet in het verhaal gezogen.

Is inderdaad een geweldige film! Erg jammer dat ze het stukje aan het begin niet hebben geknipt, dat had de film nóg beter gemaakt. Nu weet je al vanaf het begin hoe het gaat aflopen.

Nooff

District 9. Hele verrassing toch wel! De film is mooi gemaakt met zeer vermakelijke actie en het geheel is mooi gefilmd. Hij viel mij in ieder geval niet tegen!

Dirc

Illuminati gaat nu op op BD zonder Movie IQ aan ;D

celerontje

Die film heet gewoon Angels and Demons, ondanks dat jij de Duitse uitgave hebt. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kwabbernoot

Antichrist. Een horror/drama film van Lars Von Trier. Bijzonder. Lars heeft een aantal erg fraaie films gemaakt. Ik ben dan ook benieuwd hoe hij met dit genre omgaat.

.
De poster geeft niet veel hoop op iets goeds. Hmmm.

Groeten...

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Dirc

Citaat van: celerontje op november 17, 2009, 19:16:26
Die film heet gewoon Angels and Demons, ondanks dat jij de Duitse uitgave hebt. ;)

I know, maar hij gaat over Illuminati.

Ik vond hem veel op het boek lijken trouwens. Leuke film!

celerontje

Heb je de theatrical of de extended versie bekeken? (staan beiden op de disc)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

MaxxMark

voor de verandering weer een (kort) serie avondje ;)

- Lie To Me
- 2.5 Men
- Big Bang Theory
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

ksi

2012 maar dan niet in mijn eigen bios.

flink spektakel!

Kwabbernoot

Citaat van: Snutchz op november 17, 2009, 19:50:07
"de hoop op niet veel goeds" ?  :sigh:
En dat is gebleken. In de tweede minuut al een expliciete sex-scene (zal die Lars zelf tekort komen of heeft ie een Nederlandse achtergrond) en vervolgens loopt mevrouw Gainsbourg de halve film in de blote bips rond. Dan nog genitale mutilatie en dieren. En of dat nog niet genoeg was snapte ik ook de ballen van het verhaal. Al met al letterlijk een k*t-film. Niet doen, niet kijken. Een 4.

Kruizing horror/drama? Neuhh, gewoon een drama-horror. Of een drama-drama.

Groeten...

stevefilmfreak54

Citaat van: ksi op november 18, 2009, 00:48:15
2012 maar dan niet in mijn eigen bios.

flink spektakel!

Ja, heb ik hem gisteren ook gezien, danwel niet in mijn eigen bios. Moet eerlijk zeggen dat het geluid is waanzinnig MAAR het beeldkwaliteit laat er veel te wensen over. Kunnen ze geen bioscoop film in HD uitsturen? Ach, dan maar op de blu ray wachten, het is de moeite waard.

reza

Gisteravond ook naar 2012 geweest. Grote spectaculaire film!
Zeer goede geluids track! Krijgt van mij een 6.7/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dirc

Citaat van: celerontje op november 17, 2009, 23:13:00
Heb je de theatrical of de extended versie bekeken? (staan beiden op de disc)

Extended.

Moondust

Citaat van: Kwabbernoot op november 18, 2009, 09:33:38
En dat is gebleken. In de tweede minuut al een expliciete sex-scene (zal die Lars zelf tekort komen of heeft ie een Nederlandse achtergrond) en vervolgens loopt mevrouw Gainsbourg de halve film in de blote bips rond. Dan nog genitale mutilatie en dieren. En of dat nog niet genoeg was snapte ik ook de ballen van het verhaal. Al met al letterlijk een k*t-film. Niet doen, niet kijken. Een 4.

Kruizing horror/drama? Neuhh, gewoon een drama-horror. Of een drama-drama.

Groeten...

Wat had je geacht/gehoopt dan hoe de film zou zijn?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

WilcoL

De afgelopen dagen Ice Age III, Up! & Millers Crossing zitten kijken op de PlayOn! Valt niet tegen: de PlayOn! speelt alles strak & probleemloos!

Ice Age vond ik ouderwets goed, Up! begon veelbelovend maar het verhaal vond ik erg zwak en Millers Crossing is een wat oudere, maar zeker wel vermakelijke misdaadfilm. Voor vanavond dacht ik aan Antichrist, maar na Kwabbernoot's recensie weet ik het niet meer zo goed...

Heb nog van alles klaar staan, dus de keuze is reuze  ;D! Misschien wel een concertje (Blue Man Group ofzo...)...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

celerontje

Citaat van: stevefilmfreak54 op november 18, 2009, 10:23:27
Ja, heb ik hem gisteren ook gezien, danwel niet in mijn eigen bios. Moet eerlijk zeggen dat het geluid is waanzinnig MAAR het beeldkwaliteit laat er veel te wensen over. Kunnen ze geen bioscoop film in HD uitsturen? Ach, dan maar op de blu ray wachten, het is de moeite waard.
Genoeg bioscopen waar-ie digitaal in 2K draait.

Snutchz

Digitale bioscopen... die hanteren toch geen 24p ? ..gátverdamme.... nee bedankt  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Wat is je punt? ???

Kwabbernoot

Citaat van: Moondust op november 18, 2009, 11:46:19
Wat had je geacht/gehoopt dan hoe de film zou zijn?

Tja, goede vraag. Ik had niet echt veel gelezen over deze film en ben eigenlijk puur op de namen Lars Von Trier (oa: Braking the Waves,Idioteren, Dancer in the Dark...) en Willem Dafoe afgegaan. Ik had dus op zijn minst een goed verhaal verwacht.

Groeten...

PS: wellicht zat dat verhaal er wel in maar is het door alle ongein eromheen aan mij voorbij gegaan. :\

Snutchz

Citaat van: celerontje op november 18, 2009, 12:24:40
Wat is je punt? ???
dat ze alles versnellen a la "home-video-mode" ..da's bááááád mkay  :plain:

Shadowfox

gisteravond glorieus bastards gezien. tjonge tjonge wat was dat voor mij persoonlijk een rete saaie film zeg. Die jude hunter en brad pitt stukjes waren vermakelijk maar de rest........gaaaaaaaaap
Ik heb em niet af gezien en ik denk dat ik niet veel gemist heb......pfff ik word er nu nog moe van als ik eraan terug denk.

celerontje