Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: Moondust op oktober 14, 2009, 12:45:28
Als ik mijn verstand op nul wil zetten ga ik mediteren of slapen. Filmkijken doe ik graag bij mijn volle verstand. Ik zie echt geen reden om mijn verstand op nul te zetten. Waarom zou ik?
:crazy: zooow jij pakt alles serieus op. ik bedoel het gewoon een spektakel film is. die je niet moet gaan kijken om een goed verhaal of om het goede acteerwerk, maar die je kijkt voor het spektakel.

ik hou zelf erg van films die mij uitdagen, die mijn verstand prikkelen en die mij na laten denken, maar zo af en toe hou ik ook wel van een pure visuele spektakelfilm. en daarvoor is TF2 uitermate geschikt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Maar beiden is ook een goede combinatie, zie bv. The Dark Knight; interessant verhaal, goede karakters en een hoop actie en spektakel.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Wanneer ik film kijk.. let ik eigenlijk op álles... "verstand op nul" ..nee dat wordt 'm niet  :sigh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op oktober 14, 2009, 15:19:50
Wanneer ik film kijk.. let ik eigenlijk op álles... "verstand op nul" ..nee dat wordt 'm niet  :sigh:
nou bij de films van michael bay word mijn verstand echt niet geprikkeld hoor. en toch vind ik het geweldige films! denk ook dat ik zijn manier van filmen gewoon heel mooi vind. hoe wel hij niet teveel van die signature-shots moet gaan gebruiken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..in games vind ik 't weer 'n heel ander verhaal  :closedeyes:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Moondust

Citaat van: The Vampire op oktober 14, 2009, 15:03:02
ik hou zelf erg van films die mij uitdagen, die mijn verstand prikkelen en die mij na laten denken, maar zo af en toe hou ik ook wel van een pure visuele spektakelfilm. en daarvoor is TF2 uitermate geschikt.

Is bij mij niet anders, behalve dat het wat mij betreft wel een beetje pienter in elkaar mag zitten. Ik sla vermaak voor debielen liever over. No offense. ;)

Citaat van: celerontje op oktober 14, 2009, 15:07:01
Maar beiden is ook een goede combinatie, zie bv. The Dark Knight; interessant verhaal, goede karakters en een hoop actie en spektakel.

Juist ja!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Robbert54

Citaat van: Moondust op oktober 14, 2009, 21:00:02
Is bij mij niet anders, behalve dat het wat mij betreft wel een beetje pienter in elkaar mag zitten. Ik sla vermaak voor debielen liever over. No offense. ;)

Juist ja!
beetje kort door de bocht he  ;D in mijn geval is het iig soms heerlijk om even niet na te denken (maar dit is dan persoonlijk, en spelen meer redenen mee :turn:) en gewoon lekker van het spektakel te genieten. ik kan bij transformers zelfs al genieten van puur de soundtrack en de special effects.

Woonkamer HT
Stereo

ksi

Vanavond partly cloudy gezien, ongelovelijk dat deze niet in de bios is vertoont voor de film up in 3d. Eerst 2,50 euro meer betalen en dan de grappige premovie short niet eens kunnen bekijken, jammer. Dan maar gewoon downloaden heh.

MaxxMark

Vanavond Heroes gekeken gevolgd door 2ep's van Carnivale :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Moondust

Citaat van: The Vampire op oktober 14, 2009, 21:04:24
beetje kort door de bocht he  ;D in mijn geval is het iig soms heerlijk om even niet na te denken (maar dit is dan persoonlijk, en spelen meer redenen mee :turn:) en gewoon lekker van het spektakel te genieten. ik kan bij transformers zelfs al genieten van puur de soundtrack en de special effects.

Dan heb ik reden jaloers te zijn op jou! Niet dat ik dat ben natuurlijk, maar in theorie dan he.  O0
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Moondust

Nooff

Citaat van: Moondust op oktober 14, 2009, 23:38:51
Dan heb ik reden jaloers te zijn op jou! Niet dat ik dat ben natuurlijk, maar in theorie dan he.  O0

Ik vind het nogal wat dat je een zeer groot publiek bestempeld als "debielen". Gezien de omzetten van beide films ben je waarschijnlijk 1 van de weinigen die zo'n film niet kan waarderen omdat er geen goed verhaal in zit? Misschien moet je niet alles zo serieus nemen, mensen hebben het al druk genoeg, hebben dingen genoeg aan hun hoofd en denken dagenlijks al genoeg na over van alles en nog wat. Tijd voor een filmpje waarbij je NIET na hoeft te denken, heerlijk toch! Al die drukte in je hoofd, daar word je veel te snel kaal van  ;)

Overigens zei je:
CiteerIk maak geen onderscheid tussen goede en slechte films, ik maak onderscheid tussen films die me raken en films die me niet of nauwelijks raken.

Hier spreek je jezelf nogal tegen aangezien je dan wel degelijk onderscheid maakt tussen goede en slechte films.

Robbert54

Vanavond the Machinist gekeken.
Wat een ontzettend goede film zeg! Sterk staaltje acteerwerk ook van Christian Bale. Los van het feit dat hij voor deze film meer dan 30!!kg is afgevallen.

Absolute aanrader!

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ik heb net de Japanse film: Crows Zero gekeken.

Een heerlijke geweldadige film ... het is eens wat anders, dan al die westerse films. Als je van Aziatische films houd,
dan is dit een echte aanrader.  ;)

stevefilmfreak54

Zo te zien aan de tijdstip van deze boodschap heb jij geen last van slaapgebrek :unsure: :unsure:

Snutchz

Ronin79

stevefilmfreak54

robbiedobbie

entourage seizoen 6 en hung seizoen 1
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Moondust

Citaat van: Nooff op oktober 15, 2009, 00:08:30
Ik vind het nogal wat dat je een zeer groot publiek bestempeld als "debielen".

Afgezien van eht feit dat je mijn uitspraken wellicht wat uit zijn context haal, neem je e.e.a. misschien ook wel te serieus. ;)

Citaat van: Nooff op oktober 15, 2009, 00:08:30
Hier spreek je jezelf nogal tegen aangezien je dan wel degelijk onderscheid maakt tussen goede en slechte films.

Ik heb het misschien wat onhandig verwoord. Het komt erop neer dat ik films liever benader vanuit het uitgangspunt dat ik films kijk om geraakt te worden en liever niet in termen van goed en slecht. Goed en slecht zegt me niet zoveel, omdat iedereen daar weer een ander beeld bij heeft. Als we over films praten in termen van hoe iets jou persoonlijk heeft geraakt dan gaat het tenminste ergens over.

Moondust

Citaat van: Snutchz op oktober 15, 2009, 10:08:07
hij's Wolf.. dus nocturnal  :P

Ik zou wel willen dat ik die luxe had.

Robbert54

Citaat van: Moondust op oktober 15, 2009, 16:22:52
Ik zou wel willen dat ik die luxe had.
nou die luxe heb ik wel en dan is de dag echt een ramp ;D

Woonkamer HT
Stereo

Moondust

Citaat van: The Vampire op oktober 15, 2009, 18:24:13
nou die luxe heb ik wel en dan is de dag echt een ramp ;D

Overdag slaap je dan toch?

celerontje