Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Gerbrand

Zojuist "3-10 to Yuma" (Blu-ray) gekeken. Een van de betere Westerns van de laatste tijd. Zometeen "Cloverfield". Ik ben benieuwd.

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Snutchz

Citaat van: Kwabbernoot op oktober 11, 2009, 20:04:06
Vanavond Trick 'r Treat. 7,8 op IMDB. Ik ben benieuwd.

Het plaatje is iig al goed.

Groeten...
2007..?? ..zo is die even flink te laat  :P ..vond 'm wel aardig trouwens.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

MaxxMark

Dit weekend:
Star Trek 2009 (weer) samen met mn broer die langs was gekomen
G I Joe (1080p DTS core 1.5mbit uiteraard)

Series:
StarGate:Universe
Fringe
SmallVille
DollHouse
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Robbert54

Citaat van: Moondust op oktober 11, 2009, 09:52:45
Er zijn zat blockbusters die me prima kunnen bekoren. Waar ik echt op afknap is een opeenstapelende overkill aan toevalligheden en zeer onlogische acties van karakters. Dat verhindert me helemaal op het gaan in de film. Als er dan ook nog een zeer matige verhaallijn, hopeloos slecht acteerwerk en irritante karakters aan te pas komt is voor mij de deceptie compleet. Een geweldige soundtrack en fantastische CGI kunnen het voor mij dan niet meer redden. Ik kick niet op mijn HT spullen, maar op goede films die iets met me doen. Transformers 2 deed met mij echt helemaal niets. Het zij zo...
ik vind shia laBouef echt niet slecht hoor!  :eh: megan fox is.. eh ja.. echt bedroevend slecht, en hondslelijk omdat ze zo verschrikkelijk nep is.

vond het wel irritant dat zij constant op zo'n zogenaamde sexy manier in beeld werd gebracht..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik lag eerder in een deuk bij Transformers 2 door alle idiootheid, ik heb flink gelachen, en dat terwijl ik zelden lach om zulke vreselijke pruthumor! (mede doordat de rest van 't publiek ook erg melig was ;D)
Bovendien waren het beeld en geluid zeer goed, dus ik genoot sowieso wel. ;)

En Shia Labouef is een prima acteur, niks mis mee.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober 12, 2009, 01:50:55
Ik lag eerder in een deuk bij Transformers 2 door alle idiootheid, ik heb flink gelachen, en dat terwijl ik zelden lach om zulke vreselijke pruthumor! (mede doordat de rest van 't publiek ook erg melig was ;D)
Bovendien waren het beeld en geluid zeer goed, dus ik genoot sowieso wel. ;)

En Shia Labouef is een prima acteur, niks mis mee.
Eagle Eye al een keer gezien?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Nopes, maar ik tap momenteel wel jouw telefoon af. :devil:
Leuke gesprekken heb je over B&W speakers, levensvragen, kleding, ruzie over het stroomverbruik van de Kuro... :yawnee: :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Kwabbernoot

Citaat van: Snutchz op oktober 11, 2009, 23:27:56
2007..?? ..zo is die even flink te laat  :P ..vond 'm wel aardig trouwens.
Hoezo te laat? Ik vond het trouwens een erg rare film. De helft van de verhalen waren leuk de andere snapte ik geen flikker van. Weinig samenhangend geheel en absoluut geen 7,8 waard. 5 komt eens eerst. Maar ach, ik heb me wel weer vermaakt met een vreemd horror-verhaaltje.

Groeten...

WilcoL

Gisteren "Oorlogswinter" op BD gezien: vond hem behoorlijk goed (ook het beeld & geluid trouwens!)...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

reza

Net GI JOE gezien op 1080p. Een geweldig strak plaatje ook de soundtrack is super
maar de film...

Ik zat me soms echt te ergeren aan hoe slecht de film in elkaar is gezet. En wat een super nep
gedoe met die werelden onder water en onder het zand! Echt super nep, das jammer want sommige
dingen zagen er juist weer heel super mooi uit. Ik vond het een volwassen kinderfilm!

Krijgt van mij een 5.9/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Robbert54

Citaat van: reza op oktober 12, 2009, 16:27:26
Net GI JOE gezien op 1080p. Een geweldig strak plaatje ook de soundtrack is super
maar de film...

Ik zat me soms echt te ergeren aan hoe slecht de film in elkaar is gezet. En wat een super nep
gedoe met die werelden onder water en onder het zand! Echt super nep, das jammer want sommige
dingen zagen er juist weer heel super mooi uit. Ik vond het een volwassen kinderfilm!

Krijgt van mij een 5.9/10
dat was mijn gevoel dus ook gedurende de hele film. leek wel of ik naar een B film zat te kijken..

Woonkamer HT
Stereo

reza

Yep.

Weet jij toevallig waar die hoofdpersonage van deze film ( die jongen met het liteken )
Nog meer in heeft gespeeld de laatste tijd? Hij kwam me zo bekend voor maar ik weet alleen
niet meer in welke film?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kwabbernoot

Citaat van: Snutchz op oktober 12, 2009, 11:51:51
omdat ie pas in 2009 is gereleased...  ::)
:laugh: Ah, okee. Ik dacht al.

Groeten...

Nooff

Moondust

Citaat van: The Vampire op oktober 12, 2009, 16:30:25
dat was mijn gevoel dus ook gedurende de hele film. leek wel of ik naar een B film zat te kijken..

Voordat je een film opzet weet je toch waar je aan begint? Genoeg te vinden op inet toch? Films als GI Joe laat ik bij voorbaat al langs me heengaan. Film kijken doe je om geraakt te worden. En dan heb ik het niet over geraakt worden door ergernis. ;-)

Citaat van: Nooff op oktober 12, 2009, 18:44:28
G.I. Joe of Public Enemies

GI Joe in de prullenbak en lekker Public Enemies kijken.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Bennie

Vanavond Knowing gezien. Blu ray uiteraard.
Ik vond het persoonlijk best een aardige film.
Ik was vooral blij met de beeld/geluid kwaliteit. super strak plaatje en indrukwekkend geluid.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

Robbert54

Citaat van: Moondust op oktober 12, 2009, 20:55:11
Voordat je een film opzet weet je toch waar je aan begint? Genoeg te vinden op inet toch? Films als GI Joe laat ik bij voorbaat al langs me heengaan. Film kijken doe je om geraakt te worden. En dan heb ik het niet over geraakt worden door ergernis. ;-)

ja dan hoef ik geen een film meer te kijken.

ik heb hem trouwens in de bioscoop gezien. en ga niet van elke film trailers kijken en reviews lezen, want die verraadden tegenwoordig bijna al de hele film. ik had gewoon veel meer van de special effects verwacht. en die waren gewoon ronduit slecht!

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: Moondust op oktober 12, 2009, 20:55:11
Film kijken doe je om geraakt te worden. En dan heb ik het niet over geraakt worden door ergernis. ;-)

Ik kijk films om vermaakt te worden, niet om geraakt te worden. Ik bekijk elke film op zijn eigen manier, met de intentie waarmee de film gemaakt is en daar stel ik mij op in. Ik kan heel prima een film zien zonder al teveel inhoud en boordevol actie en spectakel, daar heb ik niet een goed verhaal voor nodig. Ik kan tevens genieten van een film met een heel specifieke boodschap.

Ik sla niet vaak een film over, behalve dan "The Punisher: Warzone" en "Serenity", of "Slither" wat gewoon echt verschrikkelijk slechte films zijn (en erg gewaardeerd door Amerikaans publiek). Als we het dan over dialogen gaan hebben, of irritante personages, die lopen er plenty in bovengenoemde films. Nathan Fillion (or whatever his name is) is een regelrechte ramp als het op acteerprestaties aankomt, om maar niet te spreken van één van de Baldwin gebroeders.

Ik heb overigens zowel over G.I. Joe en Public Enemies verschillende verhalen gehoord. Ook Public Enemies schijnt niet fantastisch te zijn (c.q. Michael Mann's slechtste prestatie). G.I. Joe was in ieder geval een mixed bag, maar niet verschrikkelijk slecht. Het had zijn ups en downs.

Robbert54

nou ja, G.I. Joe is geen tijd verspilling, maar je mist ook niks als je m niet gezien hebt..

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Nooff op oktober 13, 2009, 01:38:21
Ik kijk films om vermaakt te worden, niet om geraakt te worden.
Dus jij bent nooit in 't filmhuis te vinden? ;)

Nooff

Citaat van: The Vampire op oktober 13, 2009, 01:42:56
nou ja, G.I. Joe is geen tijd verspilling, maar je mist ook niks als je m niet gezien hebt..

Zoiets inderdaad.  ;)

Nooff

Citaat van: celerontje op oktober 13, 2009, 01:46:41
Dus jij bent nooit in 't filmhuis te vinden? ;)

Nee, ik kom regelmatig bij filmthuis  ;)

maximus79

Citaat van: Nooff op oktober 13, 2009, 01:38:21
Ik kijk films om vermaakt te worden, niet om geraakt te worden. Ik bekijk elke film op zijn eigen manier, met de intentie waarmee de film gemaakt is en daar stel ik mij op in. Ik kan heel prima een film zien zonder al teveel inhoud en boordevol actie en spectakel, daar heb ik niet een goed verhaal voor nodig. Ik kan tevens genieten van een film met een heel specifieke boodschap.

Ik sla niet vaak een film over, behalve dan "The Punisher: Warzone" en "Serenity", of "Slither" wat gewoon echt verschrikkelijk slechte films zijn (en erg gewaardeerd door Amerikaans publiek). Als we het dan over dialogen gaan hebben, of irritante personages, die lopen er plenty in bovengenoemde films. Nathan Fillion (or whatever his name is) is een regelrechte ramp als het op acteerprestaties aankomt, om maar niet te spreken van één van de Baldwin gebroeders.

Ik heb overigens zowel over G.I. Joe en Public Enemies verschillende verhalen gehoord. Ook Public Enemies schijnt niet fantastisch te zijn (c.q. Michael Mann's slechtste prestatie). G.I. Joe was in ieder geval een mixed bag, maar niet verschrikkelijk slecht. Het had zijn ups en downs.

Serenity??!!! Je breekt me hart. :-[
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2