Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sonic Circle

No Country for Old Men op BD.

2e maal gezien, en genoot net zo hard als de 1e keer. Top.

DVDGuy

Gisteravond begonnen met The International en daarna The Taking of the Pelham 123 (2009).

Ik heb me met beide films uitstekend vermaakt, maar met name de remake van Pelham vond ik meer dan de moeite waard.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

senseless

Gisteravond Oldboy gekeken. Super verhaal met goed camerawerk en weirde setting. Goed vermaak.

Vanavond denk ik ook maar Star Trek kijken, vond hem in de bios ook heel leuk en thuis is lekker om nog even goed alle details te zien  :bigsmile:.

TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

ksi

Citaat van: Sonic Circle op oktober  4, 2009, 11:12:43
No Country for Old Men op BD.

2e maal gezien, en genoot net zo hard als de 1e keer. Top.
2e keer vond ik hem eigenlijk nog beter. Ook typische wendingen die je normaal gesproken in commerciele films niet echt meer zo ziet..

MaxxMark

Dit weekend weer gebruikt om bij te zijn met series;
- SmallVille
- StarGate:Universe (pilot)
- Fringe
- Dollhouse
- Heroes

Vanavond wordt het denk ik nog een filmpje, misschien Monsters vs Aliens. En anders ga ik denk ik verder aan Carnivale :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

bmateijsen

Ben je nog begonnen met Lie to Me s01? Briljante serie...

Ik ben nu bezig met:
- Middleman S01
- Entourage laatste seizoen
- Psych S01
- Burn Notice laatste seizoen.. (nog 2 afleveringen)

Citaat van: MaxxMark op oktober  4, 2009, 16:57:43
Dit weekend weer gebruikt om bij te zijn met series;
- SmallVille
- StarGate:Universe (pilot)
- Fringe
- Dollhouse
- Heroes

Vanavond wordt het denk ik nog een filmpje, misschien Monsters vs Aliens. En anders ga ik denk ik verder aan Carnivale :)

MaxxMark

Citaat van: bmateijsen op oktober  4, 2009, 17:04:38
Ben je nog begonnen met Lie to Me s01? Briljante serie...

Ik ben nu bezig met:
- Middleman S01
- Entourage laatste seizoen
- Psych S01
- Burn Notice laatste seizoen.. (nog 2 afleveringen)

"Lie to Me" heb ik vorig jaar al gekeken (s1), en is inderdaad erg tof om te kijken! Burn Notice had je mij indertijd aangeraden, en die heb ik in krap 2 weken tijd van S1 t/m S3 gekeken :P Ook erg tof!

"Psych" was volgens mij ook een serie die je toen aanraadde, die ga ik dan ook maar eens proberen als ik even niets meer heb om te kijken :P Ik heb mezelf er nog steeds niet toe kunnen bewegen om nog een paar ep's van Dexter te gaan kijken om te zien of ik het écht niet leuk vind :P

Oh, ik zie net dat "Lie to Me" S2 sinds vorige week is begonnen! Dan wordt het waarschijnlijk Lie to Me die ik ga kijken vanavond :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Ronin79

Verder kijken met; Heroes seizoen 2  ;)

bmateijsen

Citaat van: MaxxMark op oktober  4, 2009, 17:55:48
"Lie to Me" heb ik vorig jaar al gekeken (s1), en is inderdaad erg tof om te kijken! Burn Notice had je mij indertijd aangeraden, en die heb ik in krap 2 weken tijd van S1 t/m S3 gekeken :P Ook erg tof!

Cool! S2 van Lie to me is inderdaad begonnen, ik begin echter wel als 8 afleveringen zijn geweest....

Citeer"Psych" was volgens mij ook een serie die je toen aanraadde, die ga ik dan ook maar eens proberen als ik even niets meer heb om te kijken :P Ik heb mezelf er nog steeds niet toe kunnen bewegen om nog een paar ep's van Dexter te gaan kijken om te zien of ik het écht niet leuk vind :P

Ik vind Dexter cool, maar je moet wel door kijken ;D.

CiteerOh, ik zie net dat "Lie to Me" S2 sinds vorige week is begonnen! Dan wordt het waarschijnlijk Lie to Me die ik ga kijken vanavond :)

Middleman verraste mij met nuchterheid en coolism van superhelden... Aflevering 1 was wel een beetje mixed bag, ik hoop dat 2 en 3 doorzetten.

djaxx

Ik ben dan uiteindelijk toch nog aan Lost begonnen, s01 is er op een weekje bijna door en vind het echt super.
Gisteren ook nog "The pursuit of happynes" gekeken. Vond ik wel goed filmpje.

Onne

Ik ga vanavond "In the valley of Elah" kijken op Blu Ray via PS3.
helaas geen HD beeld maar wel geluid,

rbormans

Gisteren de kinderen uit huis, het moment om een paar recentelijk aangeschafte HD-DVDtjes te kijken:

Face/Off
The Reaping
En vervolgens iets luchtigers "In Good Company"

Het was vermakelijk :)

Robbert54

dacht ik ga even true blood downloaden, heb ik vanavond weer wat moois te kijken en nou doet mijn bittorrent het niet meer ???

krijg deze fout: Error opening Windows firewall: 0x80070005 Toegang geweigerd.
iemand enig idee wat ik nu moet doen?? ik heb firewall helemaal niet aan staan...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Windows Vista?
Netwerkcentrum, Windows Firewall, Een Programma via Windows Firewall toestaan.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  5, 2009, 23:20:29
Windows Vista?
Netwerkcentrum, Windows Firewall, Een Programma via Windows Firewall toestaan.
ja maar er staat dat windows firewall is uitgeschakeld...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MaxxMark

If all else fails: System Restore doen naar een moment vóórdat et probleem de kop op stak.

System Restore heeft sinds ik vista heb mij al veelvuldig geholpen :)

(vanavond trouwens: Entourage en Family Guy gekeken. En gisteren avond laat nog "Monster vs Aliens", die tegen viel)

Robbert54

Citaat van: MaxxMark op oktober  5, 2009, 23:57:55
If all else fails: System Restore doen naar een moment vóórdat et probleem de kop op stak.

System Restore heeft sinds ik vista heb mij al veelvuldig geholpen :)

(vanavond trouwens: Entourage en Family Guy gekeken. En gisteren avond laat nog "Monster vs Aliens", die tegen viel)
ik had een nieuwe virusscanner van microsoft erop gezet en dat was de boosdoener.. nu is er weer niks aan de hand.

monsters vs aliens viel mij ook vies tegen. had ik echt meer van verwacht. verwacht nog wel erg veel van UP! nog 2 daagjes :pompom:

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

UP is een 3D film, trouwens. (maar niet in dat gezellige Twente! :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  6, 2009, 00:15:43
UP is een 3D film, trouwens. (maar niet in dat gezellige Twente! :D)
ja leuk. die bioscopen van twente :-\ kwam up nou volgende maand regiovrij uit in amerika??

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Regiolocked.
Maar als je een BD rom drive hebt voor je PC, weet ik wel een trucje om 'm op je PS3 af te kunnen spelen. ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  6, 2009, 00:43:44
Regiolocked.
Maar als je een BD rom drive hebt voor je PC, weet ik wel een trucje om 'm op je PS3 af te kunnen spelen. ;)
wat ik dus niet heb...

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Hoe haalde je die series ook alweer binnen? :D

(vreselijk foute opmerking, ik schaam me diep, het is een schande, maargoed :D)

MaxxMark

Citaat van: celerontje op oktober  6, 2009, 00:47:51
Hoe haalde je die series ook alweer binnen? :D

(vreselijk foute opmerking, ik schaam me diep, het is een schande, maargoed :D)

Binnenhalen? Ik heb een coax kabel naar Amerika liggen, en heb een TiVo staan, dus ik kijk al mijn series volledig legaal!  :angel:

Marvin....

dat is ook niet spannend, legaal...  :popcorn: :D

LittleNinja

Citaat van: MaxxMark op oktober  6, 2009, 10:06:28
Binnenhalen? Ik heb een coax kabel naar Amerika liggen, en heb een TiVo staan, dus ik kijk al mijn series volledig legaal!  :angel:

Wow... Wat kost nou zo'n kabeltje?? :eh: