Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Loki999

Vandaag Midnight meattrain bd net gekocht, ben benieuwd
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Nooff

Citaat van: SillentWolf op oktober  1, 2009, 19:56:26
Megan heeft een prachtig lichaam ... alleen het gezicht staat mij op een of andere reden niet aan.
De Jongere Megan zag er wat beter uit.

Ik snap niet wat mensen zo mooi aan haar vinden, überhaupt niet wat er leuk aan haar is?

Fake boobs, fake lips, bumper stickers, zwaar anorexia patiente en inhoudelijk zit er al helemaal niets bij. Ze is echt een dikke psycho! Ze snijdt zichzelf, ze vindt dat ze op normaal gewicht "te dik" is, ze is zwaar depressief. Als je het mij vraagt dan duurt het niet lang en dan staat ze op de hoofdpagina's van elke krant...Megan Fox found dead. Doe mij maar een doodgewone vrouw. Trouwens, dat blondje uit deel 1 was 100.000x mooier en echter  ;)

Ronin79

Klinkt als een gemiddelde fotomodel  :laugh:

@ Reza

Toevallig heb ik er net een half uur naar zitten kijken ... de complete film kijk ik een ander keer wel.
Star Trek 2009 is best wel een goede film.  ;)

reza

Loki999

Ik lig toch liever met Megan in bed als met de mexicaanse griep
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Robbert54

Citaat van: Nooff op oktober  2, 2009, 18:13:22
Ik snap niet wat mensen zo mooi aan haar vinden, überhaupt niet wat er leuk aan haar is?

Fake boobs, fake lips, bumper stickers, zwaar anorexia patiente en inhoudelijk zit er al helemaal niets bij. Ze is echt een dikke psycho! Ze snijdt zichzelf, ze vindt dat ze op normaal gewicht "te dik" is, ze is zwaar depressief. Als je het mij vraagt dan duurt het niet lang en dan staat ze op de hoofdpagina's van elke krant...Megan Fox found dead. Doe mij maar een doodgewone vrouw. Trouwens, dat blondje uit deel 1 was 100.000x mooier en echter  ;)
doet ze dat ja? dan zit zij echt niet lekker in d'r vel.. en al die zogenaamde upgrades is dan dus gewoon omdat ze zichzelf helemaal kwijt is..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Loki999 op oktober  2, 2009, 16:34:40
Vandaag Midnight meattrain bd net gekocht, ben benieuwd
Helaas hebben de NL DVD en BD het onjuiste beeldformaat: 1:78:1 i.p.v. 2:35:1 >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

stevefilmfreak54

Heb net Terminator Salvation en State of Play zitten kijken

Starred

Net ook Startrek 2009 gekeken.
Erg goed.

Ook beeldkwaliteit is om van te smullen, nog niet vaak mooier gezien  8)

JCL

Dat klinkt goed! Ben hem nu aan het downloaden. Is het geluid ook een beetje te genieten?

Robbert54

net Let the right one in gekeken, mooie film, moest er wel even inkomen en dat duurde beste een tijdje, in het begin dacht ik dat het echt mijn film niet was. de film bouwt zichzelf heel rustig op, en dat is niet echt wat ik gewend ben in vergelijking met de meeste hollywoodfilms van tegenwoordig. zit ook niet echt een groot verhaal in de film, alles blijft juist heel intiem en dat maakt de film denk ik zo interessant. denk dat dit ook nog komt, omdat de film heel echt is gefilmd en niet op een hollywood manier. de special effects zijn echt minimaal, en indien aanwezig dan dragen ze bij aan het verhaal. al met al toch een aanrader, alleen raad ik aan wel echt de tijd te nemen voor deze film
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik had zelf amper moeite om in de film te komen, maar dat zal wel komen doordat ik wel vaker niet-Hollywoodfilms zie. ;)

Wel grappig als je daarna weer een Hollywood gaat kijken; hoe cliché zoveel dingen zijn... :D

En over special-effects gesproken:
Er zal ongetwijfeld wel meer in CGI inzitten dan je zou denken. (net als in bv. Oorlogswinter, alleen valt het niet op, omdat het geen ''onwerkelijke'' effecten zijn)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  3, 2009, 01:26:49
Ik had zelf amper moeite om in de film te komen, maar dat zal wel komen doordat ik wel vaker niet-Hollywoodfilms zie. ;)

Wel grappig als je daarna weer een Hollywood gaat kijken; hoe cliché zoveel dingen zijn... :D

En over special-effects gesproken:
Er zal ongetwijfeld wel meer in CGI inzitten dan je zou denken. (net als in bv. Oorlogswinter, alleen valt het niet op, omdat het geen ''onwerkelijke'' effecten zijn)
dat zal het zijn denk ik. en wat je zegt: een hollywoodfilm is dan ineens best cliché. mooi vind ik ook dat ze gebeurtenissen kunnen weergeven zonder dat je daadwerkelijk wat hoeft te zien.. heel mooi gedaan. ik denk ook wel dat je gelijk hebt dat er wat meer CGI in zit dan je ziet. denk vooral de ogen van het meisje, maar de film heeft het ook absoluut niet nodig. uitzonderlijk goed geacteerd ook van beide hoofdrolspelers. alleen de bully's vond ik wat minder overtuigend

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op oktober  3, 2009, 01:37:03
alleen de bully's vond ik wat minder overtuigend
Tja, hoe beoordeel je dat? :-\ ;)

Btw, hoe vond je 't beeld en geluid?

BernHardN

gister The Reader en een stukje van The Eye (originele Chinese)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Nooff

Citaat van: Starred op oktober  2, 2009, 23:31:09
Net ook Startrek 2009 gekeken.
Erg goed.

Ook beeldkwaliteit is om van te smullen, nog niet vaak mooier gezien  8)

Indeed! En ook erg mooi geplaats surround en strak laag LFE  :thumbs-up:

MaxxMark

Citaat van: Nooff op oktober  3, 2009, 12:01:09
Indeed! En ook erg mooi geplaats surround en strak laag LFE  :thumbs-up:

Aarg! nu moet ik em ook gaan kijken! Maar ik ga vanavond al weg, dus moet ik maar ergens in de namiddag plaats gaan maken!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

reza

Hij (Startrek 2009 ) Gaat binnen nu en een 30 min aan. Vrouwtje is de deur uit,
dus hij kan lekker hard :crazy: ;D

Ik vond het een zer goede film. Mooi inelkaar gezet, prima actie, goed geacteerd. TOP!
De film krijgt van mij een 7.6/10

OMD

Citaat van: The Vampire op oktober  2, 2009, 13:53:30
welke speaker is dat in jou avater??

Zo te zien is dat een Wharfedale 10.3 luidspreker.

Snutchz

oei.. die zal hier ook wel goed staan  :wub: mooi mooi mooi  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Nooff

Citaat van: OMD op oktober  3, 2009, 17:40:36

Tis een 10.1  ;) plaatje komt van Wharfedale site.

Vin_cent

Bolt, onlangs overgenomen via de markt hier.

Gezellig samen op de bank, toch snertweer.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Robbert54

Citaat van: OMD op oktober  3, 2009, 17:40:36

thanks! mooie speaker hoor! :wub:

Woonkamer HT
Stereo

ThomS

Citaat van: Nooff op oktober  3, 2009, 19:26:35
Tis een 10.1  ;) plaatje komt van Wharfedale site.

Goed gezien  ;). Inderdaad een 10.1 (en van de wharfedale site  :D).

Wat betreft de films: eergisteren Bolt gekeken, ERG leuke film.

Gisteravond Dan in Real Life (dvd) erin gestopt, maar de film kon me totaal niet boeien. Halverwege ben ik wat anders gaan doen en heb m'n vriendin en schoonzusje de rest laten afkijken...