Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Hmmm... Hebben ze hem nu al gevonden.. En ik dacht ik doe het onopvallend langs een bosrand. ::)

Spacebass

Dat "little" kan je nu wel weghalen ;D

Ga vanavond ook maar eens die "twilight" bekijken. Zijn nog best veel mensen enthousiast over.

Ronin79

Vanavond, weer voetbal avond  ;

Ajax - AGOVV  :clapping:

Rob Eric Blank

Citaat van: SillentWolf op september 24, 2009, 12:36:14
Vanavond, weer voetbal avond  ;

Ajax - AGOVV  :clapping:
Wist niet dat AGOVV voetbalde :alien:

Ronin79

Nou ja ... voetballen. het is maar hoe je het bekijkt.
Ik verwacht vanavond toch wel een nulletje of 6 voor Ajax.  ;)

erwinh

Wedden dat ze het lastig krijgen?? gevalletje Amsterdamse zelfoverschatting?? Zeperd zit in een klein hoekje, Nee, het zal wel meevallen mits Louis z'n vizier op scherp heeft uiteraard.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Snutchz

voetbal.. wát 'n verschrikking  :whatsthat:

wat ik kijk vanavond..? ..Keuringsdienst van Waarde (RVU) ...gwn op m'n lappie  ;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rob Eric Blank

Citaat van: SillentWolf op september 24, 2009, 12:42:58
Nou ja ... voetballen. het is maar hoe je het bekijkt.

Dinsdag wordt er weer echt gevoetbald, maar ik zit dan ook in het stadion  ;D

Gister Pesschendale gekeken. Niet echt een sterke WOI film, beetje slap en allemaal iets te slap. Gevechtscenes vond ik wel mooi gemaakt en ook t subje deed lekker zijn best.

Vanavond zelf even sporten en misschien nog even een aflevering Family Guy kijken ofzo.

Ronin79

Net nog even op de PC een paar willekeurige afleveringen gekeken van True Blood season 1.
Wat een forum collega al eerder vermelde; het is een mooie en goede serie.
Nu nog even season 2 binnenhengelen. Zodra hij op NL DVD / BR beschikbaar komt, dan zal ik hem direct bestellen.  ;)

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Dirc

Zojuist Quantum of Solace gezien op BD.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jimmy Conway

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Kwabbernoot

Vanavond nog effe Black Rain gekeken voordat hij morgen weg gaat. Blijft toch wel een fraaie film.

Groeten...

Robbert54

Citaat van: -madison- op september 24, 2009, 23:06:14
Erg toffe film!
ja? vond het spel destijds heel vet maar de film lijkt mij dus echt tien keer niks..

trouwens vandaag weer wat batman tekenfilms gekeken. valt toch wel op dat The Dark Knight en Batman Begins, veel meer weg hebben van Batman Animated dan welke batman serie/films dan ook.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Gerbrand

Gisteravond "The Prestige" gekeken. Goede cast, mooie aankleding en daarnaast een erg sterk plot, al wordt het allemaal wel erg voorgekauwd voor de kijker. Leuk om ook David Bowie weer eens te zien in een film.

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

Dirc

Citaat van: celerontje op september 24, 2009, 22:23:45
Mooi he, die openingscene? :headbanging:

Vind hem zowieso wel meevallen.
Misschien omdat iedereen er al negatief over praat dat ik het alleen maar positiever heb kunnen zien ;D

djaxx

Ik ben eindelij keens aan lost begonnen, heb net de pilot gezien en lijkt echt wel heel leuk.  :headbanging:

Snutchz

wil beginnen met X-Files Season I...  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

stevefilmfreak54

Beide Fantastic 4 films op BR gekeken, aardig speciale en geluidseffecten

R

Spacebass

Mad Men s01e11 8)

Snutchz

Robbert54

zo nog even wat batman filmpjes :pompom:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo