Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kwabbernoot

Citaat van: celerontje op september 21, 2009, 00:20:01
:D
Ik heb de hele triologie zowel in de theatrical als de extended versie gezien.
Ik ook en ik moet zeggen dat de extended vele malen beter is. Ja, misschien gaat het geheel iets ten koste van de snelheid maar het verhaal knapt er aanzienlijk van op.

Net Braveheart gekeken. Blijft toch een fraaie film.  8)

Groeten...

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op september 21, 2009, 00:18:16
Je kan beter vragen welke LOTR versie ik niet gezien heb ;D

The missing Fourth Movie? :nowink:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Spacebass

celerontje

Hé hé, houdt je jezelf vannacht een beetje rustig? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ksi

Gister eindelijk Se7en bd gekeken, not impressed. Maar wel hier en daar een scene die er goed uitziet.

Spacebass

Grappig, wij waren juist enorm impressed vanwege het waanzinnig gebruik van licht, kleur, camera gebruiken en kleine details
in beeld en geluid die mij in ieder geval voorheen nooit zo opgevallen waren. Wil niet zeggen dat dat perse door een HD versie
komt ;) Zou een HD versie toch beter in staat zijn dat soort details wel te laten zien die in bijv een SD versie "dichtlopen"?

Of bedoelde je meer de technische kwaliteit in de zin van scherpte etc? Want daar heb ik eigenlijk niet zo op gelet :(

djaxx

Gisteren "The pianist" gekeken, wat een schitterend mooie film en erg aangrijpend bij momenten.

4.5/5

ksi

Citaat van: Spacebass op september 21, 2009, 09:01:13
Wil niet zeggen dat dat perse door een HD versie komt ;)
Nou precies, je zegt het zelf al :). De HD versie kan veel beter en er zal dan ook zeker een betere release beschikbaar komen (niet in NL denk ik, maar zeker in US). De verhalen over de RCV blu-ray uitgaves zijn zowieso bedroevend. Het zijn niet echt HD waardige transfers vind ik.

celerontje

Ga maar eens Difiance van RCV halen, dan praat je wel anders! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Sonic Circle

The Horsemen gisteren gezien.
Onderhoudende thriller, alleen jammer dat ik de ontknoping al een half uur aan zag komen.

En The Waterhorse op BD.
Prachtig beeld en mooie geluidstrack. Film zelf was ook best te doen, leuk voor met nichtjes/neefjes.

Spacebass

Citaat van: ksi op september 21, 2009, 12:46:01
Nou precies, je zegt het zelf al :). De HD versie kan veel beter en er zal dan ook zeker een betere release beschikbaar komen (niet in NL denk ik, maar zeker in US). De verhalen over de RCV blu-ray uitgaves zijn zowieso bedroevend. Het zijn niet echt HD waardige transfers vind ik.
Ach ik heb mijn les geleerd met de duizenden euro's aan DVD's en de tal van versies
die ik van sommige films heb ;D. Ik ga pas iets kopen als ze de boel serieus nemen en het uitmelk beleid loslaten.

Heb nog steeds van die peperdure japanse (collector) releases (toen nog niet alles dts/superbit was) die weggeblazen worden qua kwaliteit door simpele x264 HD files ;D
Da's achteraf pas zonde van je geld. Alhoewel ik er toen natuurlijk wel enorm van genoten heb ;)

celerontje

Citaat van: Sonic Circle op september 19, 2009, 15:21:13
Mee eens. Ik heb deze film zelf eigenlijk te weinig eer aangedaan door hem in diverse delen te kijken.
Ga hem dan ook zeker nog eens in 1 zit kijken in ons HT. Prachtige film die absoluut boeit.
Zeker een goede film!~
Jammer dat de NL DVD een nogal wazig beeld heeft, terwijl bv. de USA Blu-ray echt van demonstratiekwaliteit is!
Homescreen......... >:(

Valkyrie

Gisteravond Bolt gekeken. Echt een leuke film! :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Gerbrand

Zaterdag voor het eerst "Children of Men" gezien. Wat een geweldige film! Vooral die scene dat ze met het kind in haar armen door het oorlogsgeweld naar buiten lopen. Ik hield het net droog...

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

celerontje

Ik heb 'm op BD, geweldige film inderdaad.
Je wordt echt in de film gezogen! :o

Misschien vinden sommigen het einde tegenvallen, maar opzich valt het vrij eenvoudig te verklaren, luister maar wat je tijdens de aftiteling voor geluiden hoort.

Ronin79

Jong Ajax - AZ  ;)

Al kan je niet echt spreken over 'jong' zoals Koeman al zei;  ze hebben de kwaliteiten van een eredivisie club
Hopelijk gaat 'Jong' Ajax winnen.  ;D

MaxxMark

Vanavond is er een ruime keuze.

Het nieuwe serie seizoen is weer lekker begonnen, dus het wordt kiezen geblazen.

Ben net begonnen met:
- Carnivale
- Defying Gravity

En heb vandaag de volgende series weer binnengehengeld:
- Big Bang Theory
- One Tree Hill
- Two and a Half MEn
- Heroes
- Gossip Girl

En ik denk dat het om 21:00 verder gaan met Defying Gravity wordt, gevolgd door Big Bang Theory rond 22:00 en two and a half men rond 22:30. Misschien dat ik er daarna nog een eptjes Carnivale tegen aan gooi, of dat ik vroeg mn bed in duik :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Ronin79

Ik ken veel films en series, maar ...Defying Gravity ken ik niet.
Waar gaat dat over ?

MaxxMark

Citaat van: SillentWolf op september 22, 2009, 15:22:17
Ik ken veel films en series, maar ...Defying Gravity ken ik niet.
Waar gaat dat over ?

Zonder al te veel te spoileren, het gaat over een groep mensen die een ruimtereis voor een langere tijd gaan maken. Speelt zich een aantal jaar in de toekomst af, ofwel de settings is redelijk 'realistisch'. Ik heb zelf pas 2 afleveringen gezien, en weet dus nog niet waar het heen gaat, al heb ik wel een gevoel.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Ronin79

Moondust

Citaat van: MaxxMark op september 22, 2009, 16:00:03
Zonder al te veel te spoileren, het gaat over een groep mensen die een ruimtereis voor een langere tijd gaan maken. Speelt zich een aantal jaar in de toekomst af, ofwel de settings is redelijk 'realistisch'. Ik heb zelf pas 2 afleveringen gezien, en weet dus nog niet waar het heen gaat, al heb ik wel een gevoel.

Hoe is deze serie vergeleken bij HBO-series? M.a.w. zit er een beetje niveau in de serie, of is het de simpelere stijl zoals van 24, CSI, House, etc.?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Spacebass

MaxxMark

Citaat van: Moondust op september 22, 2009, 20:46:05
Hoe is deze serie vergeleken bij HBO-series? M.a.w. zit er een beetje niveau in de serie, of is het de simpelere stijl zoals van 24, CSI, House, etc.?

Voor zover je het al echt kunt vergelijken na zo weinig eps:

Ik vond de manier van vertellen verrassend. En het idee sprak me ook wel aan. Al heb ik het gevoel dat het een bepaalde kant op gaat waarmee ze uit moeten kijken omdat ze het snel kunnen verneuken.

Het is dat ik de serie samen met iemand aan het kijken ben (die hier niet altijd is) dus ik kan niet even snel een paar eps kijken en er een beter oordeel over geven. Als ik weer wat gezien heb zal ik proberen wat meer te vertellen (uiteraard zonder spoilers :P)