Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Spacebass

True Blood S02E12 Laatste episode van dit seizoen.
Ben benieuwd wanneer het volgende seizoen begint :(

Robbert54

straks even weer ouderwets Comedy Central: Simpsons, family guy, American Dad en south park. morgen gaan we voor Bram stoker's Dracula op BD
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ian G

Ik heb gisteren met de vriendin Monsters vs aliens (Br-rip) gezien, aardige animatiefilm die het niveau van een pixar helaas niet haalt; zaterdag duplicity op BR gezien: leuk verhaal, sterk einde en leuk acteerwerk van Julia Roberts en Clive Owen.

djaxx

Ik heb gisteren the damned united gezien. Gaat over een trainer die bij zijn aardsrivaal Leeds United aan de slag gaat maar het is wel een echte schijtfilm  :D
Geen aanrader dus.

Loki999

Gisteren Australia gezien op bd, ik was niet echt onder de indruk van het verhaal zelf, beetje over the top allemaal.
Wel mooie beelden op de disk, geluid vond ik tegenvallen met de bombardementen van de japs stond de muziek te hard om goeie klappers te horen erg jammer.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Rob Eric Blank

Citaat van: stevefilmfreak54 op september 14, 2009, 19:40:32
Is het nou Bet of Bert? ;D ;D
Uiteindelijk heb ik gekozen om naar BERT Visscher te kijken....... :dozingoff:

Tube-freak

Citaat van: HTip op september 14, 2009, 20:54:53
Gisteren World Trade Center gezien. Erg indrukwekkende film, die je bij de strot grijpt. Wat die mensen moeten hebben meegemaakt... We hebben de film zonder pauze afgekeken. Doen we normaal eigenlijk nooit. Soundtrack was mooi ruimtelijk, jammer genoeg geen HD audio. Beeld was erg goed, ondanks het donkere karakter van de film. Aanrader!

World Trade Center vond ik nou echt een Amerikaanse over the top film.  Ja ik moet toegeven dat ik hem na een kwartier al uit gezet heb toen hij op tv kwam (misschien werd hij later beter).   Ik kan je United 93 aanraden (IMDB rating 7.9).  Dat is pas echt een realistische film over 9/11.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

celerontje

Met 1 kwartier kan je een film niet beoordelen.

Wel vind ik United 93 ook ontzettend goed, heb 'm destijds in de bioscoop gezien.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kwabbernoot

Citaat van: Tube-freak op september 15, 2009, 12:05:14
World Trade Center vond ik nou echt een Amerikaanse over the top film.  Ja ik moet toegeven dat ik hem na een kwartier al uit gezet heb toen hij op tv kwam (misschien werd hij later beter).   Ik kan je United 93 aanraden (IMDB rating 7.9).  Dat is pas echt een realistische film over 9/11.

In jouw beleving dan toch.

Groeten...

Spacebass

Vandaag maar eens beginnen met MadMan (S01E01 720p).
Ben benieuwd of ik dat als opvuller naar True Blood S3 en Dollhouse S2 kan "gebruiken" ;D ;D

Spacebass

Het ziet er naar uit dat ik het "gat" van de andere series die ik volg mooi op kan vullen met mad.men ;D

Vandaag uiteindelijk gekeken naar:
S01E01
S01E02
S01E03

Prachtig gedaan qua setting en sfeer 8)
Ik weet niet hoeveel er authentiek is qua details, maar het is heel overtuigend allemaal.

eddy135

Citaat van: Spacebass op september 16, 2009, 00:52:00
Het ziet er naar uit dat ik het "gat" van de andere series die ik volg mooi op kan vullen met mad.men ;D

Vandaag uiteindelijk gekeken naar:
S01E01
S01E02
S01E03

Prachtig gedaan qua setting en sfeer 8)
Ik weet niet hoeveel er authentiek is qua details, maar het is heel overtuigend allemaal.

Ben ik met je eens, geeft een heel aardig tijdsbeeld, maar vindt het toch een beetje saai allemaal.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Robbert54

vanavond the kingdom of the crystal skull :pompom: op 66cm beeldbuis >:(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 18, 2009, 23:08:30
Why that? ???
zit voor 2 weken in het huis van mijn zus... heb dus geen ruk aan al die mooie blu-rays >:( als ik weer thuis ben kijk ik ze gewoon nog een keer, en dan ben ik weer helemaal op en top blij met mijn eigen tv.

(ik ben misschien ook wel gewoon te verwend met mijn pio) ;)

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zit je daar vrijwillig? :o ;)

Je kan toch je PS3 Slim meenemen en je BD's als 480i/60 uitsturen?

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 18, 2009, 23:20:24
Zit je daar vrijwillig? :o ;)

Je kan toch je PS3 Slim meenemen en je BD's als 480i/60 uitsturen?
ja dat doe ik ook, maar dat is dus geen full hd :nopompom: :nopompom:

en ik zit er idd vrijwillig. zij zijn lekker op vakantie en ik pas op de strontvervelende katten!

Woonkamer HT
Stereo

R

Antichrist.

(ondertussen rollen californication S03e01/02 binnen) O0

celerontje

Citaat van: Robbert54 op september 18, 2009, 23:22:09
ja dat doe ik ook, maar dat is dus geen full hd :nopompom: :nopompom:

en ik zit er idd vrijwillig. zij zijn lekker op vakantie en ik pas op de strontvervelende katten!
Dus je doet het puur voor die ''lieve'' viervoeters? ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 18, 2009, 23:26:51
Dus je doet het puur voor die ''lieve'' viervoeters?

nee wel het meest, maar vind het zelf ook wel even lekker. eigen huisje 8)

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Een eigen huis, en een plek voor een ouwe rammelkast, en maar meppen op dat klereding, want hij houdt de sync niet goed vast.
Toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg FullHD keek, oooooo wooohooo etc.
:D :D :D

Ik heb nog een goede filmtip voor jou:
Robbert Got Fingered :D :D :D

Welke vinger is het precies?

Robbert54

haha! nou laat ik je een hint geven: ze zeggen altijd dat het onbeleefd is.

Woonkamer HT
Stereo

celerontje