Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Fatalfelix

Das Leben Der Anderen

Vond hem in het begin wat vaag moet ik eerlijk zeggen omdat mij nog niet helemaal duidelijk was wat de bedoeling van de film was. Toen het eenmaal op gang kwam werd het echt een hele goede film. Zo anders dan de doorsnee films van de laatste tijd, maar zo mooi om te zien hoe die Stasi-medewerker een hart krijgt :). Echt een film waar je aan het einde zegt: "hier heb ik nou echt van genoten". Een hele dikke 8
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Het enige dat onbeleefd is, is hetgene dat je niet beleefd hebt! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Als je een woonkamer met apparatuur ook onder een HT .. mag verstaan  ;D ... dan heb ik dit gekeken:

Top Gear en Voetbal International. De vrouw was even de deur uit, dus kon ik ontspannen mijn programma's kijken  ;)

Spacebass

Heb se7en gekeken, maar nu in HD.
Was al weer voorbereid op het heftige maar echt geluk is dat niet ;D

Robbert54

Citaat van: Spacebass op september 19, 2009, 02:38:15
hoe vond je m in HD?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Spacebass

Sonic Circle

Citaat van: Fatalfelix op september 18, 2009, 23:55:19
Das Leben Der Anderen

Vond hem in het begin wat vaag moet ik eerlijk zeggen omdat mij nog niet helemaal duidelijk was wat de bedoeling van de film was. Toen het eenmaal op gang kwam werd het echt een hele goede film. Zo anders dan de doorsnee films van de laatste tijd, maar zo mooi om te zien hoe die Stasi-medewerker een hart krijgt :). Echt een film waar je aan het einde zegt: "hier heb ik nou echt van genoten". Een hele dikke 8

Mee eens. Ik heb deze film zelf eigenlijk te weinig eer aangedaan door hem in diverse delen te kijken.
Ga hem dan ook zeker nog eens in 1 zit kijken in ons HT. Prachtige film die absoluut boeit.

bmateijsen

Citaat van: Spacebass op september 19, 2009, 02:38:15

Briljante film, die staat in mijn absolute top 3...

Spacebass

Vandaag nog maar eens se7en bekeken, maar ditmaal met bezoek ;D

Citaat van: bmateijsen op september 19, 2009, 15:42:43
Briljante film, die staat in mijn absolute top 3...
Helemaal mee eens! 8)

jasjenl

Vanavond Speed Racer gekeken, omdat die volgens een collega toch echt niet zo beroerd zou zijn als ik en een aantal andere collega's verwachtten. En och ja, als je er niet al teveel bij nadenkt is het nog best een aardige 'rollercoaster ride' (vrij letterlijk af en toe ;) ).

Het is in ieder geval de film met het meest opgepompte kleurenpalet dat ik ooit gezien heb  ;D
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Kwabbernoot

Eindelijk maar eens Cars gekeken. Aardig maar voor Pixar toch wel tegenvallend. Hoe dan ook, op de bekende subtiele Amerikaanse manier heb ik geleerd dat goed doen, goed ontmoet en alleen ben je niets.

Citeer
In de plaats van haat en nijd, vrijheid vrede en menselijkheid
(En een beetje warmte)
Ziet reeds gloort de dageraad die ons 't licht gaat brengen
De zon die aanstonds alle kwaad op aarde zal verzengen
Want, we zijn toch op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe niewaar
Jaa, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe niewaar...

Zoiets dus.  :laugh:

Groeten...

HTip

Gisteren een oudje op BD gekeken: To live and die in LA uit 1985

Spannende film met goede realistische actie en carchases. Denk zelfs dat Ronin hier zijn inspiratie uit heeft gekregen ;) Een hele jonge William L. Petersen (CSI) als agent van de Secret Service speelt een erg goede rol. Er wordt sowieso erg goed geacteerd.

Beeld was redelijk voor zijn leeftijd. Af en toe mooi scherp, maar in donkere scenes wel graining. Geluid was erg mooi ruimtelijk, alleen vond ik de hoge tonen wat schel.

In ieder geval prima vermaakt en daar gaat het toch om ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

djaxx

Gisterenavond Lord of the rings 1 gekeken! Veel te lang mee gewacht! Wat een mooie film  :pompom: :popcorn:

Spacebass

Citaat van: djaxx op september 20, 2009, 10:28:48
Gisterenavond Lord of the rings 1 gekeken! Veel te lang mee gewacht! Wat een mooie film  :pompom: :popcorn:
Is tie echt zo goed als ze zeggen?

Vandaag met de kids G-Force 3D gekeken in de Bios...
Cats&Dogs blijft in dit genre ongenaakbaar ;D

Vanavond thuis maar ff herstellen met Mad.Man.
Geen idee hoeveel episodes, want meestal loopt dat toch uit met die series :D

djaxx

Heb vandaag groot deel van den 2 gezien en toch maar weer afgezet :(
De effecten, gevechten en sfeer zijn wel leuk maar het verhaal weet me toch niet zo te boeien. Jammer.

celerontje

Mmm, ben jij te nuchter voor fantasyfilms? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

celerontje

Citaat van: Spacebass op september 20, 2009, 17:21:12
Is tie echt zo goed als ze zeggen?
Heb jij nog nooit Lord of the Rings gezien? :o

Ian G

Net oorlogswinter gezien, voor een Nederlandse film mooi sfeervol; met een aangenaam, met vlagen aangrijpend, verhaal. Nu Grease op blu ray, een film die ik raar genoeg nog nooit gezien heb. Daarna mogelijk nog Repo! op blu ray of the boat that rocked als BRrip  ;).

Grtz,
Ian

djaxx

Citaat van: celerontje op september 20, 2009, 19:27:12
Mmm, ben jij te nuchter voor fantasyfilms? ;D

Niet echt maar toch is dit niet echt men ding jammer genoeg want het sfeertje zat zeker wel goed.

celerontje

Ik vind 't heerlijke films, ze voeren je echt mee naar een andere wereld. :inlove:
Ik zou toch advisiseren de hele triologie te gaan bekijken, in de EXTENDED versies, vooral deel 2 wordt daar VEEEEEEL beter van.

Ian G

Wow, iemand die LOTR niet leuk vindt... Nu heb ik echt alles gezien... ;)

Ik vind trouwens de theatricals beter, de extendeds zijn te lang, waardoor de vaart uit het verhaal gaat... Zeker de extended van drie, die zelfs een plot twist (met het schip) van te voren verraad, wat de spanning van e grote veldslag  eruit haalt  :crazy:

celerontje

Hoe langer, hoe beter bij LotR!
Middle-Earth is zo groot, daar mag je de tijd voor nemen! ;)

Spacebass

Citaat van: celerontje op september 20, 2009, 19:28:23
Heb jij nog nooit Lord of the Rings gezien? :o
Je kan beter vragen welke LOTR versie ik niet gezien heb ;D

celerontje

:D
Ik heb de hele triologie zowel in de theatrical als de extended versie gezien.