Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mel en 1 gast bekijken dit topic.

celerontje

Sunshine (Danny Boyle, 2006) gekeken op Blu-ray.
Prima onderhoudende film met prima acteerwerk.

Beeld en geluid zijn echt subliem, referentiekwaliteit.
Het geluid is ronduit indrukwekkend te noemen, het geluid vloeit prachtig door je HT heen en er wordt PERFECT gebruik gemaakt van het LFE kanaal!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Samen met Event Horizon een absolute favoriet voor me in het genre. Inderdaad een aanrader.

Zelf vanavond Resident Evil: Apocalypse gezien op DVD. Beeld en geluid weer meer dan prima.
Verhaal? Tja, de vaart en actie zit er goed in ;).

WilcoL

Ik ga nu voor een heuse "neo-klassieker": Akira...

SLIK! Een blik op imdb leert me dat ie alweer 21(!!!) jaar oud is! Nah ja, ga er eens lekker voor zitten :happy: :happy:!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

hoekie

opnieuw the dark night... komen 2 collega's de HT bekijken... waren toch wel erg nieuwsgierig geworden :-)

Kwabbernoot

Citaat van: WilcoL op september 10, 2009, 23:16:46
Ik ga nu voor een heuse "neo-klassieker": Akira...

SLIK! Een blik op imdb leert me dat ie alweer 21(!!!) jaar oud is! Nah ja, ga er eens lekker voor zitten :happy: :happy:!
Fantastische film natuurlijk. Gisteravond alhier ook een japans georiënteerde film. Helaas was deze absoluut bagger: The Last Samurai.

Groeten...

daxie

begonnen kijken naar Terminator 2. Eergisteren Terminator 1 gezien, dus nu de rest. Blijft erg vermakelijk, en het is opvallend hoe goed de CGI van Terminator 2 nog stand houdt dezer dagen.

chulin

Zometeen Tha dark knight op blu-ray
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

celerontje

Citaat van: Kwabbernoot op september 11, 2009, 08:53:37
Helaas was deze absoluut bagger: The Last Samurai.
Tom Cruise-de-grond-inboren-tijd? ;) ;D
Ik vind 't een prima film.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

eddy135

Straks maar eens een 9-11 film kijken.
Weet nog niet welke; keus genoeg! ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

celerontje

eddy135

Ja zeker, maar onlangs al gezien...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

R

chulin

Citaat van: chulin op september 11, 2009, 20:26:39
Zometeen Tha dark knight op blu-ray

leuke film,mooi beeld, zeker de IMAX gedeelten  :o en super geluid  :o  :clapping:
ik ben zeer tevreden met mijn BK.
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Tube-freak

Ik heb net United 93 gekeken.  Welliswaar gewoon op de tv niet in de HT.  United 93 is echt een goede film.  Gewoon goed en realitisch gefilmt. Geen Amerikaanse bombariefilm met slechte acteurs maar gewoon heel realistisch in elkaar gezet.

Daarna nog even de conspiracy-theorie gekeken over het instorten van de 3e toren (tower 7). Was ook wel erg intressant. 

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Kwabbernoot

Citaat van: celerontje op september 11, 2009, 20:34:10
Tom Cruise-de-grond-inboren-tijd? ;) ;D
Ik vind 't een prima film.
:laugh:
Het helpt niet echt dat hij meespeelt. Dat klopt.

Vanavond alhier: The Good Shepherd

Groeten...

Robbert54

hey die film heb ik hier ook nog ergens in de kast liggen als het goed is. goed idee
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Perfectionist

Citaat van: Tube-freak op september 12, 2009, 01:03:23
Ik heb net United 93 gekeken.  Welliswaar gewoon op de tv niet in de HT.  United 93 is echt een goede film.  Gewoon goed en realitisch gefilmt. Geen Amerikaanse bombariefilm met slechte acteurs maar gewoon heel realistisch in elkaar gezet.

Daarna nog even de conspiracy-theorie gekeken over het instorten van de 3e toren (tower 7). Was ook wel erg intressant. 

Inderdaad een erg goede film. Je kunt je de angst aan boord helemaal voorstellen.

Hier gisterenavond Conspiracy gekeken. Verfilming van de Wannsee conferentie. Een stukje hele zwarte geschiedenis over de conferentie in Wannsee in 1942 olv Richard Heydrich waar feitelijk het definitieve beleid van Nazi Duitsland naar de joden is bepaald.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Spacebass

Tube-freak

Citaat van: Perfectionist op september 12, 2009, 14:40:08
Inderdaad een erg goede film. Je kunt je de angst aan boord helemaal voorstellen.

Hier gisterenavond Conspiracy gekeken. Verfilming van de Wannsee conferentie. Een stukje hele zwarte geschiedenis over de conferentie in Wannsee in 1942 olv Richard Heydrich waar feitelijk het definitieve beleid van Nazi Duitsland naar de joden is bepaald.

Ik kon me niet alleen levendig voorstellen hoe het aan board van het vliegtuig was maar ook hoe het in de verkeers toren was en bij de militairen op kantoor. Leek gewoon echt alsof je toeschouwer ben op het moment zelf ofzo, heel knap gedaan.

Vanavond The Brave one gekeken.  Ook niet verkeerd. Ik had er weinig van verwacht misschien dat ie daarom goed was. Mooie beeld kwaliteit ook.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

mvdveek

Vanavond Independance day (BR) en Watchmen (BR) gekeken.
Watchmen is niet iedereen zijn smaak maar vind het zelf een goeie film. Was ook erg tevreden met de kwaliteit van de Bluray.
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

Silk

Tropa de Elite
Gaat over het leven als Special force agent in Rio de Janeiro
goeie film, boeiende verhaallijn strakke actie, beetje op het harde af en komt dus toch redelijk realistisch over

Kwabbernoot

Fearless. Een martial arts film met Jet Li (who else). Eindelijk weer eens een martial arts film die niet alleen maar eye-candy (crouching..., curse of the golden flowers, Hero etc.) is maar ook een (redelijk) goed verhaal heeft wat voor mij westerling goed te volgen is.

Groeten...

Rob Eric Blank

Vrijdag twee films gekeken.
Robin Hood Pince of Thieves - eigenlijk echt geen sterke film, daarna
Gran Torino - wat ik een zeer sterke film vond. Goed acteer weer van Clint!

Vanavond Bet Visscher kijken.

stevefilmfreak54

HTip

Gisteren World Trade Center gezien. Erg indrukwekkende film, die je bij de strot grijpt. Wat die mensen moeten hebben meegemaakt... We hebben de film zonder pauze afgekeken. Doen we normaal eigenlijk nooit. Soundtrack was mooi ruimtelijk, jammer genoeg geen HD audio. Beeld was erg goed, ondanks het donkere karakter van de film. Aanrader!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive