Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Spacebass

Citaat van: R op september  6, 2009, 17:41:35
Zo slecht was het nu ook weer niet. Heb me eigenlijk prima vermaakt.
Of zou hij doelen op de door jouw bekeken release?

R

Dat zou ook nog kunnen.

Citaat van: Spacebass op september  6, 2009, 18:20:16
Of zou hij doelen op de door jouw bekeken release?

Robbert54

Citaat van: Spacebass op september  6, 2009, 02:26:49

Oh ja ff een stukje gladiator kijken. Kijken waar al de heisa betreft de kwaliteit nou over is ;D
en??

Citaat van: Sonic Circle op september  6, 2009, 17:51:37
Angels & Demons. Viel niet eens tegen, vooral goed beeld en geluid.
vond dit een hele goede film!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marvin....

bij Angels en Demons ben ik weg gelopen, in de bioscoop uiteraard.
thuis had ik hem gewoon afgezet. :coffee:

Robbert54

Citaat van: Marvin.... op september  6, 2009, 22:18:48
:blink: vond je m zo slecht?? vond hem echt 100x  beter dan the da vinci Code
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Marvin.... op september  6, 2009, 22:18:48
Ik heb er toevallig een stukje van gezien tijdens een middagje in een projectiekamer, je hebt het spectaculaire einde gemist! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marvin....

dat spectaculaire einde zag ik al aankomen toen dat gekke personage (om het even zonder spoiler te brengen) voor het eerst in beeld kwam...
ik ben aan de bar gaan hangen, daar bij die leuke dames die je glas vol tappen....
ook met hun heb ik het spectaculaire einde gemist...  :D

Robbert54

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=327.msg1916#msg1916

wist niet dat het forum al zooooo oud was :o ;D

ga nu even verder met Batman Arkham Asylum!

Woonkamer HT
Stereo

Spacebass

Citaat van: Robbert54 op september  6, 2009, 22:13:48
en??
Niet jawdropping, maar ook niet heisa waardig slecht.
Ik heb eigenlijk geen eens zin om de hele film voor de zoveelste keer te bekijken (bios + dvd + superbit + cable cap) ;D

Ik denk dat ik vandaag liever naar Death Race (BR) kijk ;D

Kwabbernoot

Gister Serenity gezien. Wat een geweldige film. Goed verhaal, mooi opgebouwd, fraai gefilmd, mooie effecten, veel actie en vaart. Helaas was het acteren niet overal even goed maar dat mocht de pret niet drukken. Een 9 wat mij betreft en dat voor een SciFi.  :worship:

Groeten...

HTip

Gisteren Michael Clayton op BD. Spannende film met een goed verhaal, waar je wel bij moet blijven, anders mis je de rode draad. Beeld was goed, soms zelfs zeer goed, maar niet constant. Ook geluid was goed, zeker door de HD track die op de Europese versie staat. Mooie ruimtelijke soundtrack.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Dus vanavond een ''verstand op nul'' film? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op september  7, 2009, 17:15:41
Dus vanavond een ''verstand op nul'' film? ;D
Denk 't niet. Is te mooi weer en morgen weer werken, dus vroeg op :(
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Starred

SM Rechter.

Aardige Belgische film. Gebaseerd op waargebeurde zaak.

Spacebass

Changeling (BR)
Eigenlijk geen zin in drama achtige toestanden en zeker niet als het om dit soort heftige onderwerpen gaat.

Misschien wel bewust geen acteer-zwaargewichten, zodat het drama zelf in het centrum gesteld kan worden,
zonder zich over te geven aan het voor films gemakkelijk exploiteerbaar onderliggend horrorverhaal.
Goed gekozen invalshoek 8)

Moondust

Enige dagen geleden aan de serie Lost begonnen en al helemaal hooked. Interessante serie!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

ksi

Eerste paar seizoenen zijn het best vond ik, maar zeker goede serie. Kan alleen die gast nu niet meer zien nu hij ook in l'oreal (of was het nou nivea?) reclame spotjes zit..

Me-Chiel

Vanavond op blu ray even Slumdog millionaire + Soul Men erdoor jassen...
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."

oud_account_1

Gisteren lakeview terrace'' gezien...
verstand op nul vermaak (ervan genoten dus)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Starred

Pursuit of Happyness

Acteerwerk etc best goed, maar vond hem eerlijk gezegd wat saai en je wordt van het overgrote deel van de film alleen maar treurig. Zal hem niet snel nog een keer kijken of aanraden

Kwabbernoot

Vanoamd Angels & Demons en ik moet zeggen: het viel niets tegen. Verhaal is weliswaar flinterdun maar toch leuk gedaan. Hier en daar een beetje tenenkrommend maar prima kijkvermaak. 6,5-7 of zoiets.

Groeten...

Moondust

Citaat van: Starred op september  8, 2009, 23:53:55
Pursuit of Happyness

Acteerwerk etc best goed, maar vond hem eerlijk gezegd wat saai en je wordt van het overgrote deel van de film alleen maar treurig. Zal hem niet snel nog een keer kijken of aanraden

Treurigheid kan imho ook juist wonderschoon zijn. Het is niet per definitie slecht en/of vervelend. Hetzelfde geldt voor saaiheid. B.v. de saaiheid en treurigheid van Lost In Translation is briljant en werkt sfeerverhogend. Van sommige films (Schindler's List b.v.) kan ik grenzeloos treurig en aangeslagen worden. Dan is de film voor mij eigenlijk al geslaagd, want het heeft me geraakt. Niets is erger dan een film die je op geen enkel vlak raakt, niets met je doet.

Ik wil met het bovenstaande niet zeggen dat jouw interpretatie van The Pursuit of Happyness niet deugt. Je stelt het wat mij betreft alleen te zwart-wit.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Rob Eric Blank

Death Races gezien,
Verhaal was natuurlijk erg dun. Uiteindelijk net voldoende om film te blijven kijken, actie is wel ok hoewel het camera werk soms iets teveel 'video clip'  is en dan niet altijd even fijn kijkt.

En vanavond......
Ik denk even een docu.