Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Hoe is de film 3:10 to Yuma ? is die een beetje goed.
Ik heb de meeste nieuw films wel gezien (of heb ik zelf), maar die ken ik alleen van titel.

Wat betreft Christian Bale; een hele goede acteur.
Ik vond hem ook goed spelen in de Prestige met Hugh Jackman. De bijrollen waren overigens ook goed opgevult.
Vermakelijke, en in mijn ogen; een hele goede film.
Beetje in de stijl van the Illusionist (Edward Norton), maar wel wat beter.
Niets ten nadele van deze film, maar het probleem lag hem in het feit; dat deze 2 films rond dezelfde tijd
gereleased werden (2006) en alletwee over illusionisten gaat.

Marvin....

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 01:29:28
Maar Bale kan HEEL sterk acteren, vooral in het begin van Batman Begins toont hij echt heftige emoties.

ja, een ui in z'n linker zak en een veiligheidsspeld in de rechterzak...  :D
ik vind het een groot GTST gehalte....

3:10 Yuma vond ik een goede film, zat Bale daar in?!  :popcorn:

celerontje

Citaat van: Marvin.... op september  5, 2009, 01:43:14
ja, een ui in z'n linker zak en een veiligheidsspeld in de rechterzak...  :D
ik vind het een groot GTST gehalte....
Doordenkertje! LOL! :D :D :D

Citaat van: Marvin.... op september  5, 2009, 01:43:14
3:10 Yuma vond ik een goede film, zat Bale daar in?!  :popcorn:
Hij speelt één van de hoofdrollen, slimmerik! ;) :D

Citaat van: SillentWolf op september  5, 2009, 01:40:02
Uitstekende film! :pompom:
De muziek is trouwens echt prachtig, zoek op YouTube maar eens op ''Bible Study 3:10 to Yuma''! :worship:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Wat ik er net van heb kunnen horen, klonk idd erg goed.
Gelukkig heb ik ook een 5.1 set op mijn computer bureau staan  ;)

De film muziek van Yuma doet mij ergens aan denken .... alleen ik kan er even niet opkomen.
Ik onthou deze film titel wel, misschien koop ik Yuma nog wel eens een keer, of misschein wel de film muziek  ;)

Nu we het toch even over film muziek hebben.
De muziek die Quintin Tarrentino uitzoekt voor zijn films (uit zijn prive collectie) vindt ik persoonlijk ook erg goed.
hoe hij het doet, weet ik niet ... maar op een of andere manier vind hij altijd de goede muziek, voor de juiste film.

Zijn goede vriend Robert Rodriquez, heeft ook altijd erg goede muziek in zijn films. Vooral de film
Desperado valt hierbij op.

celerontje

De muziek bij Inglourious Basterds was in ieder geval erg goed gekozen.
Na minutenlange dialoogscenes kwam er opeens een beetje actie in de tent en knalde die heerlijke westernmuziek voluit de speakers! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

celerontje

Citaat van: SillentWolf op september  5, 2009, 02:22:18
Zijn goede vriend Robert Rodriquez, heeft ook altijd erg goede muziek in zijn films. Vooral de film
Desperado valt hierbij op.
Hij componeert zelf ook muziek, hij heeft zelfs een complete digitale postproductie studio in zijn garage! :clapping:

Spacebass

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 02:30:23
Hij componeert zelf ook muziek, hij heeft zelfs een complete digitale postproductie studio in zijn garage! :clapping:
Kijk eens aan,
iemand die daadwerkelijk de extra's bekijkt ;D

Mijn avond zag er anders uit dan gepland en heb vriend Steven naar de "alleen als ik niets anders heb" plank verkast.

Uiteindelijk:
Dollhouse S01E06
Dollhouse S01E07
Dollhouse S01E08
Dollhouse S01E09
Dollhouse S01E10

Ronin79

Steven ..... Seagal ?   :bigsmile:

Zijn films worden er ook niet beter op.
Vroeger ... toen was die cool (en slank  :laugh: 

celerontje

Citaat van: Spacebass op september  5, 2009, 02:37:24
Kijk eens aan,
Ik kijk niet zo vaak extra's, ik heb dit gelezen op internet! ;)

Moondust

Kijk eens aan,

Mijn avond zag er anders uit dan gepland en heb vriend Steven naar de "alleen als ik niets anders heb" plank verkast.

Uiteindelijk:
Dollhouse S01E06
Dollhouse S01E07
Dollhouse S01E08
Dollhouse S01E09
Dollhouse S01E10

De serie heeft je toch gegrepen he?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Moondust

Citaat van: SillentWolf op september  5, 2009, 01:40:02
Ik heb de meeste nieuw films wel gezien (of heb ik zelf), maar die ken ik alleen van titel.

3:10 to Yuma is een ijzersterke western met Christian Bale en Russell Crowe. Dus als je western kan waarderen, dan mag je deze absoluut niet missen. Zie ook http://www.imdb.com/title/tt0381849.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Spacebass

Citaat van: Moondust op september  5, 2009, 08:35:57
De serie heeft je toch gegrepen he?
Er zijn al wat typetjes die mij lichtelijk irriteren, dus ik ben bang dat je gelijk hebt ;D

Citaat van: SillentWolf op september  5, 2009, 02:41:22
Steven ..... Seagal ?   :bigsmile:
Ja! die ja ;D

Valkyrie

Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

WilcoL

Uiteindelijk:
Dollhouse S01E06
Dollhouse S01E07
Dollhouse S01E08
Dollhouse S01E09
Dollhouse S01E10

Mijne ook! IPV "The Fall" zijn het 4 afleveringen uit Season 3 van "Heroes" geworden... Tock ook écht fraai, heb er weer van genoten in ieder geval!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Moondust

Citaat van: WilcoL op september  5, 2009, 09:29:18
Mijne ook! IPV "The Fall" zijn het 4 afleveringen uit Season 3 van "Heroes" geworden... Tock ook écht fraai, heb er weer van genoten in ieder geval!

Ik heb ooit ook Heroes gekeken, maar ben afgehaakt vanwege de vele beelden die keer op keer herhaald worden. Ik voelde door de serie behandeld als een debiel.

djaxx

Okis niet in mijn eigen ht maar vanavond ga ik Inglorious basterds kijken in de bioscoop  :popcorn:

Moondust

Citaat van: djaxx op september  5, 2009, 16:54:43
Okis niet in mijn eigen ht maar vanavond ga ik Inglorious basterds kijken in de bioscoop  :popcorn:

Inglourious bedoel je... O0

celerontje

Klopt, de titel is expres fout gespeld (waarom wil Tarantino niet zeggen), want in correct Engels is het: Inglorious Bastards ;)

LittleNinja

Het was de bedoeling om vanavond de Bluray Disc van Slumdog Millionaire in de PS3 te laten glijden.... echter heeft de hoogbegaafde dame bij de balie van de bibliotheek niet het slotje er af gehaald!!!  :eh: :blink:

Fabian92

Citaat van: LittleNinja op september  5, 2009, 19:04:48
Het was de bedoeling om vanavond de Bluray Disc van Slumdog Millionaire in de PS3 te laten glijden.... echter heeft de hoogbegaafde dame bij de balie van de bibliotheek niet het slotje er af gehaald!!!  :eh: :blink:

Gewoon slopen dat ding  :devil: :D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

:crazy: Lekker is dat,
Gelukkig controleer ik in zulke gevallen de disc altijd ter plekke, maargoed, erg sneu! :nopompom:

LittleNinja

Volgens mij werkt het met een magneet... had ik die nu maar.. ::)

Ik heb al even geprobeerd de behuizing te openen met een zeer klein schroevendraaijertje.. zonder succes. :dry:

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 19:26:50
:crazy: Lekker is dat,
Gelukkig controleer ik in zulke gevallen de disc altijd ter plekke, maargoed, erg sneu! :nopompom:

Tja... Ik ben blijkbaar ook niet hoogbegaafd. :laugh:   ( Maar dat was al bekend. ;) )

celerontje

Kwabbernoot

Citaat van: WilcoL op september  5, 2009, 09:29:18
Ik ben er uit gestapt ergens aan het begin van serie 3. Alles wat goed was werd slecht en andersom. Ik snapte er geen reet meer van en heb de handdoek in de ring gesmeten. Jammer, serie 1 en 2 vond ik erg leuk.

Groeten...

Ohwja, vanavond Enemy At The Gates