Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Moondust

De beste 3D kan een slechte film voor mij niet redden. 3D is een leuke gadget mits juist ingezet. Over dat laatste maak ik me enigszins zorgen. Ik vrees dat het doorsnee publiek zich zal laten inpakken door 3D en de kwaliteit van films minder aandacht krijgt.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

skunk

zojuist Kung Fu panda bluray op de wd tv gekeken. leuke animatie film zeker nog een keer kijken en de bluray kopen.
Woonkamer | Sony kd-49xh9505  | Panasonic dp-ub424 |Marantz SR5011 | teufel ultima 40 mk2 - 20 mk2 - UL 40 C MK2 | Nvidia Shield | Delta box |

Spacebass

Gisteren een klein stukje Childeren of men gekeken.
Had hem een paar jaar geleden al gezien maar wilde even proeven van de 1080p versie ;D
Ga hem nog wel een keertje helemaal bekijken als ik geen nieuwe films meer heb ;)

Twee afleveringen Dollhouse gekeken (S01E04 en S01E05) 8)

Vandaag staan aflevering S01E06 en Driven to Kill (1080p) op het menu.
Kijken of Steven nog steeds zo "gooooooed" is  :-X  ;D

WilcoL

Ik denk dat een 720P versie van de filem "The Fall" (8.0/10.0 http://www.imdb.com/title/tt0460791/)hier vanavond naar de PS3 gestreamed gaat worden... Ben erg benieuwd naar deze film!

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Moondust

Ik ga vanavond verder met Battlestar Galactica waar ik vorig jaar met de hdtv encoderingen was blijven steken (seizoen 2 aflevering 6 dacht ik). Echter, deze keer heb ik de blurays tot mijn beschikking. Dat wordt smullen!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Jimmy Conway

Gisteren Hell-Boy, nu Hell-Boy II, beide blu-ray.
Daarna, Max Manus.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Perfectionist

Citaat van: R op september  4, 2009, 00:54:16
Und?

Zeker de moeite waard van het kijken waard, tot het einde toe was ik gebeoid, hoewel ik geen 8.1 gegeven zou hebben...
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

celerontje

Ik moet nodig maar eens wat Clint Eastwood BD's in huis halen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

O.a. Million Dollar Baby, Changeling en Gran Torino hoor ik veel goede verhalen over, dus... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 00:13:37
O.a. Million Dollar Baby, Changeling en Gran Torino hoor ik veel goede verhalen over, dus... ;)
ja om de een of andere reden heb ik die films ook nog steeds niet gezien.. ???

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Mmmmm, tijd voor een ''tel-de-grijze-haren'' mini-filmfestival bij mij thuis! :D
Je bent van harte uitgenodigd! ;D

R

De BR is niet meer zo duur. Vaak in het koopjesrack ;)

Citaat van: Robbert54 op september  5, 2009, 00:18:13
ja om de een of andere reden heb ik die films ook nog steeds niet gezien.. ???

celerontje

Voor rond de 15 euro p/s lukt prima bij deze titels.
Voor NL subs bij Million Dollar Baby dien je de A-film versie te nemen, die gelukkig wel voor 15 euro verkrijgbaar is.
De andere 2 hebben ook NL subs in het UK.

Robbert54

ik ga daar ook nog maar eens even naar op zoek.

nu eerst even snel verder met The Prestige op mijn nieuw PS3 SLIM ;D

prima film tot nu toe trouwens :thumbs-up:

vind Christian Bale echt een top acteur! wil nog altijd the Machinist een keer zien

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Hocus, pocus, pas... DISC WEG UIT JE PS3! ;D

Christian Bale heb ik nogal een gemengde mening over, want hij kan erg goed ingetogen rollen spelen, maar op één of andere manier denk ik dan: Zit je nou een beetje slapjes op de automatische piloot te acteren, of is het echt ijzersterk acteerwerk?
Die grens vind ik nogal vaag bij hem, snap je?

R

http://www.blu-rayaanbieding.nl/bluray-million-dollar-baby.html

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 00:30:32
Voor rond de 15 euro p/s lukt prima bij deze titels.
Voor NL subs bij Million Dollar Baby dien je de A-film versie te nemen, die gelukkig wel voor 15 euro verkrijgbaar is.
De andere 2 hebben ook NL subs in het UK.

Robbert54

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 00:37:06
Hocus, pocus, pas... DISC WEG UIT JE PS3! ;D

Christian Bale heb ik nogal een gemengde mening over, want hij kan erg goed ingetogen rollen spelen, maar op één of andere manier denk ik dan: Zit je nou een beetje slapjes op de automatische piloot te acteren, of is het echt ijzersterk acteerwerk?
Die grens vind ik nogal vaag bij hem, snap je?
snap wat je bedoelt, ik vind het juist ijzersterk. denk ook maar eens aan morgan freeman en denzel washington, veel dezelfde soort personages maar altijd weer ijzersterk.

en kijk alleen al eens hoeveel accenten Christian bale heeft. impressive hoor.

Woonkamer HT
Stereo

sr7000

Ik heb ook gemengde gevoelens bij Christian Bale. In the Prestige, American Psycho  of the Machinist vond ik hem erg goed. In The Dark Knight en The Terminator vond ik heel veel minder. Zolang hij een freak mag spelen en geen held hoeft te spelen gaat het goed, heel erg goed zelfs. Als hij een doodnormale held moet spelen, dan speelt hij ook een doodnormale held, en daardoor wordt het weer saai........

Marvin....

vooral in Terminator vond ik hem tenenkrommend slecht....

Robbert54

Citaat van: sr7000 op september  5, 2009, 01:05:11
Ik heb ook gemengde gevoelens bij Christian Bale. In the Prestige, American Psycho  of the Machinist vond ik hem erg goed. In The Dark Knight en The Terminator vond ik heel veel minder. Zolang hij een freak mag spelen en geen held hoeft te spelen gaat het goed, heel erg goed zelfs. Als hij een doodnormale held moet spelen, dan speelt hij ook een doodnormale held, en daardoor wordt het weer saai........
dat vind ik juist zo goed aan hem. dat hij je het gevoel kan geven dat hij echt your average joe is

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Hoe vonden jullie 'm dan in 3:10 to Yuma? (die film is veel te klein in Nederland uitgebracht en te weinig gepromoot >:()
Ben Foster en Russel Crowe vond ik beter acteren, al had ik niet echt te klagen over Bale.

celerontje

Citaat van: Robbert54 op september  5, 2009, 00:56:07
snap wat je bedoelt, ik vind het juist ijzersterk. denk ook maar eens aan morgan freeman en denzel washington, veel dezelfde soort personages maar altijd weer ijzersterk.

en kijk alleen al eens hoeveel accenten Christian bale heeft. impressive hoor.
Morgan Freeman is ''doorgrondelijker'', naar mijn mening.

Maar Bale kan HEEL sterk acteren, vooral in het begin van Batman Begins toont hij echt heftige emoties.