Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Spacebass

True Blood S02E11 8)
Weer een week wachten :(

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Robbert54

Citaat van: R op augustus 31, 2009, 23:33:42
Leuk, smakelijk gelachen..

ga zo beginnen. voorstukjes waren iig al verrassend leuk. vooral het stukje met de baby op de buik en dat ze dan de taxi in willen stappen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Kwabbernoot

Citaat van: stevefilmfreak54 op augustus 31, 2009, 22:56:19
weekend wel naar Fighting, Largo Winch en Star Trek gekeken, Star Trek 2009 was heel ver het beste

Van de stripboeken? Die Largo Winch? Is dat nog wat op film. De strips vind ik altijd wel aardig.

Groeten...

stevefilmfreak54

Citaat van: Kwabbernoot op september  1, 2009, 08:42:08
Van de stripboeken? Die Largo Winch? Is dat nog wat op film. De strips vind ik altijd wel aardig.

Groeten...

Was niet mijn type film

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Spacebass

Dollhouse S01E00. (HD)

Ken de serie niet, dus ben benieuwd of het "mijn" soort Sci-fi is.
Als dat zo is, dan heb ik nog 13 episodes klaar liggen  8)

Moondust

Citaat van: Spacebass op september  1, 2009, 15:02:49
Dollhouse S01E00. (HD)

Ken de serie niet, dus ben benieuwd of het "mijn" soort Sci-fi is.
Als dat zo is, dan heb ik nog 13 episodes klaar liggen  8)

Laat je het ons weten?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Spacebass

Citaat van: Moondust op september  1, 2009, 16:51:03
Laat je het ons weten?
Tuurlijk!
Alhoewel ik zelf zelden uit ga van andermans smaak, ben ik hooked geraakt aan True Blood door andere forumleden ;D

djaxx

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Die moet ik ook nog eens zien!
Die Christopher Nolan is een groot talent! :worship:

(Helaas zijn het beeld en geluid van de Eurpese Prestige BD wel minder dan dat van de USA regio-locked versie, :()
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Volgens de review op DVD.nl is het beeld erg goed en het geluid minder omdat alleen een Dolby Digital track beschikbaar is. Ik ga het zo zien...

http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3039
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Mannen die vrouwen haten, 1e deel van Stieg Larson's Trilogie
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Citaat van: HTip op september  1, 2009, 18:55:13
Volgens de review op DVD.nl is het beeld erg goed en het geluid minder omdat alleen een Dolby Digital track beschikbaar is. Ik ga het zo zien...

Maar het beeld van de USA versie schijnt nog beter te zijn! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Nieuwe Entourage, en verder met Burn Notice.

Ondertussen in een week tijd van S01e01 gegaan naar S03e02. Nog een paar daagjes en ik ben er alweer door heen. Kan ik weer opzoek naar een andere toffe serie ;)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Sonic Circle

Citaat van: HTip op september  1, 2009, 18:55:13

Ik vond dat niet alleen het beeld, geluid of de art direction (alhoewel allen zeer sfeervol) deze film dat beetje extra geven, maar vooral de acteurs en het plot. Prachtige film.

Jimmy Conway

Spacebass

Citaat van: Moondust op september  1, 2009, 16:51:03
Laat je het ons weten?
Belangrijkste: Kijk episode S01E00 niet!!
Dit is een nooit uitgezonden Pilot met beeldmateriaal die deels in vervolgdelen gebruikt worden.
(En is ook niet al te best eigenlijk. Misschien kan je die beter na seizoen 1 bekijken als je nieuwsgierig bent ;D)

Ik had het eigenlijk al opgegeven, maar besloot toch maar 3 "echte" delen te kijken.
De serie heeft zijn momenten maar doet mij eigenlijk te veel denken aan samenraapsels van andere oudere series:
-Vrouwelijke hoofdrolspeelster (/slachtoffer?)
-geheime organisatie
-computernerd
-beschermengel
-solo fbi agent die de geheime organisatie onderzoekt
-een "badguy/mislukt experiment" die af en toe in de verhaallijnen opduikt

De hoofdrolspeelster wordt "geprogrammeerd" met gemanipuleerde en samengestelde belevenissen, levenservaringen,
kennis en vaardigheden van andere mensen. Zij kan zich zodoende helemaal inleven in haar opdrachten. Na de opdracht
wordt alles weer gewist en weet zij er niets meer van...tenminste :-X. Handig...omdat je op die manier bij elke aflevering
een ander verhaal kan presenteren. Meer zal ik niet verklappen.

Ik ga hem wel verder kijken, maar ik weet niet of het iedereen aan zal spreken ;)

HTip

Citaat van: Sonic Circle op september  1, 2009, 21:23:08
Ik vond dat niet alleen het beeld, geluid of de art direction (alhoewel allen zeer sfeervol) deze film dat beetje extra geven, maar vooral de acteurs en het plot. Prachtige film.
Mooi verwoord en helemaal mee eens!
Showcase - Topic

Kwabbernoot

The Prestige kwam destijds nagenoeg gelijk uit met die andere goochel film The Illusionist. Die laatste vond (en vind) ik nog steeds veel beter. Vreemd genoeg blijk ik één van de weinigen (voor zover ik weet). The Prestige krijgt van mij een 6-je waar The Illusionist toch wel een dikke 7 verdiend.

Groeten...

Nahpets

Vandaag eindelijk Quantum of Solace eens kijken.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Sonic Circle

Citaat van: Kwabbernoot op september  2, 2009, 10:00:44
The Prestige kwam destijds nagenoeg gelijk uit met die andere goochel film The Illusionist. Die laatste vond (en vind) ik nog steeds veel beter. Vreemd genoeg blijk ik één van de weinigen (voor zover ik weet). The Prestige krijgt van mij een 6-je waar The Illusionist toch wel een dikke 7 verdiend.

Groeten...

Inderdaad, ik ben het alvast niet met je eens..
The Illusionist was ook prima, maar heeft niet de prestige van The Prestige vind ik ;).